تعطیلات ساحل طلایی – سرگرمی در خورشید.

[ad_1]

ساحل گلد 40 کیلومتر سواحل شنی خالص دارد و در 70 کیلومتری جنوب پایتخت کوئینزلند بریزبن و 947 کیلومتری شمال پایتخت نیو ساوت ولز سیدنی واقع شده است. با جمعیت تقریبی 480000 این هفتمین شهر بزرگ استرالیا است.

همچنین مقصد گردشگری مورد علاقه استرالیا با آب و هوای مناسب تنوع جاذبه ها زندگی شبانه و رستوران های پیچیده یک محیط امن و استراحتگاه های جهانی است. در داخل ساحل گلد سه پارک ملی خیره کننده وجود دارد – Springbrook Lamington و Tamborine که دارای جنگلهای بارانی زیبا پیاده روی ها و پیاده روی های طبیعت و مناظر خیره کننده است.

اقلیم:

Gold Coast دارای آب و هوای نیمه گرمسیری راحت است و میانگین آن در دهه 1920 میلادی است.

تابستان – دسامبر تا فوریه – 20-28 درجه سانتیگراد.

پاییز – مارس – مه – 15-25 درجه سانتیگراد.

زمستان – ژوئن – آگوست – 11-21 درجه سانتیگراد.

بهار – سپتامبر تا نوامبر – 15-25 درجه سانتیگراد.

جاذبه ها:

یكی از بزرگترین جاذبه های گلد ساحل جاذبه های طبیعی شامل 40 كیلومتر سواحل ماسه ای طلایی محیط زیست توریسم در مناطق داخلی و پارک های ملی ماهیگیری زمینی و دریایی غواصی و قایقرانی است. همچنین دو پارک حیات وحش در Currumbin و Burliegh قرار دارد. منطقه هینترلند همچنین به دلیل رشد صنعت شراب و تاکستان ها مشهور است.

از جاذبه های ماجراجویی می توان به تورهای موتورسواری تورهای پارسایی غواصی در آسمان بالن های هوای گرم اسکی جت سوار قایق تورهای هلیکوپتر کارتینگ و مسابقات اتومبیلرانی اشاره کرد.

چهار پارک موضوعی اگر روزهایی با ارزش سرگرمی در اختیار همه قرار ندهند ساعت ها و ساعات است. این چهار پارک جهان فیلم Wet ‘n’ Wild دنیای دریایی و Dreamworld بین Southport و Coomera است. Dreamworld همچنین محل زندگی برادر بزرگ در استرالیا است.

زندگی شبانه:

ساحل گلد به دلیل کلاب های معروف شبانه در خیابان کاویل و خیابان ارکید مشهور است که در ساعات ابتدایی می توانید مهمانی کنید. همچنین 2 کلاب بین المللی شبانه در Broadbeach و همچنین یک مرکز بزرگ کازینو و کنفرانس واقع شده است.

خوردن غذا:

Main Beach و Broadbeach به دلیل خیابان های اصلی خود که با رستوران های زیبا و با تمام سلایق در محیط های آرامش بخش سرو می شوند مشهور هستند.

محل اقامت:

Gold Coast دارای بیش از 13000 اتاق از Coolangatta تا جزیره Hope از جمله متل ها مهمان خانه ها آپارتمان ها و هتل ها است. استراحتگاه های درجه یک و نام های بزرگ شامل Palazzo Versace Marriot Sheraton Mirage Holiday Inn Hyatt Conrad Jupiters و Sofitel. بسیاری از این مکان ها به طور مرکزی در Surfers Paradise Broadbeach و Main Beach واقع شده اند که اکثر آنها مشرف به آب و یا مناطق داخلی هستند.

انتخاب اسکان مناسب برای شما بستگی به بودجه تعداد افراد و آنچه را که می خواهید در نزدیکی شما باشد بستگی دارد.

حمل و نقل:

شما می توانید به فرودگاه Gold Coast (30 دقیقه با Surfers) یا فرودگاه Brisbane (50 دقیقه با Surfers) سفر کرده و از آنجا با تاکسی اجاره اتوبوس یا لیموزین از آنجا انتقال دهید. اتوبوس ها با یک برنامه منظم در سراسر منطقه حرکت می کنند و قطار از رابینا تا بریزبن حرکت می کند.

رویدادهای مهم:

مسابقات قهرمانی ایندی یکی از اصلی ترین رویدادهای تقویم و همچنین نمایش قایق های پناهگاه میلیون ها جادوی کارناوال برای مسابقات اسب سواری جشنواره مدرسه و جشنواره های گشت و گذار است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا