تعطیلات مالدیو – نحوه انتخاب اقامتگاه مناسب برای شما

مالدیو واقعاً دیدنی و مقصدی مناسب برای تعطیلات لوکس است. تعداد زیادی از اقامتگاه تفریحی برای انتخاب وجود دارد بنابراین ممکن است در تصمیم گیری در مورد اینکه کدام محصول مناسب شما باشد دچار مشکل شوید. در اینجا نکاتی مفید برای کمک به شما در انتخاب اقامتگاه مناسب برای یک تعطیلات عالی در مالدیو ارائه شده است.

  • بودجه خود را تنظیم کنید. استراحتگاه های مالدیو می تواند بسیار گران باشد بنابراین بودجه شما به شما کمک می کند تا لیست را بطور چشمگیری ببندید. به خاطر داشته باشید که یک اقامتگاه فراگیر ممکن است ارزانتر عمل کند.
  • به کارهایی که می خواهید در تعطیلات خود در مالدیو انجام دهید فکر کنید. آیا می خواهید روی ماسه های شکر سفید دراز بکشید؟ یا آیا شما از نوع فعال فعال علاقه مند به غواصی یا اسکی در اقیانوس هستید؟ در همه استراحتگاه ها فعالیت خواهید یافت اما برخی از آنها امکانات بهتری نسبت به سایرین دارند. بعنوان مثال برخی از استراحتگاه ها برای صخره های خانگی مشهور هستند که اگر قصد شیرجه رفتن دارید بسیار عالی است. اگر قصد دارید نگاهی فعال به تعطیلات در مالدیو به استراحتگاه ارائه دهید که یک بسته جامع را ارائه می دهد تا نیازی به پرداخت هزینه روزانه فعالیت های خود نباشد.
  • مناسب ترین بسته چیست هنگامی که بودجه و فعالیتهای برنامه ریزی شده خود را تعیین می کنید می توانید در مورد بسته ای که مناسب شماست فکر کنید. قیمت ها فقط با اتاق اتاق صبحانه و تخته کامل (کلیه وعده های غذایی شامل و بدون نوشیدنی) و فراگیر شروع می شود (غذا و الکل با برخی از فعالیت ها گنجانده شده است). اگر قصد دارید وقت خود را در بازدید از جزایر دیگر و صرف غذا بخورید باید فقط اتاق یا تختخواب و صبحانه را انتخاب کنید. اگر قصد دارید عصرانه فعال باشید و چند لیوان در کنار استخر داشته باشید ممکن است بسته بندی کامل شامل کلیه ارزان تر باشد.
  • اقامتگاه بیشتر استراحتگاهها اقامتگاههای مختلفی را ارائه می دهند بنابراین در نظر بگیرید که آیا ویلا ساحلی را فقط چند متر با اقیانوس فاصله دارید یا یک ویلای آبی واقع در خود اقیانوس. برای لوکس بودن نهایی ویلاهای آبی قابل شکست نیستند. شما قادر خواهید بود به پنجره خود بنگرید و زندگی دریایی که در آن شنا می کنید را تماشا کنید البته این لوکس قیمتی دارد.
  • فرزندان. اگر با کودکان در حال مسافرت هستید یک کلاب تفریحی را با کلاب مخصوص بچه ها انتخاب کنید تا ضمن استراحت و لذت بردن از تعطیلات آنها را سرگرم کنید.
  • یادآوری اگر می خواهید یک روز را در کاوش در پایتخت کشور بگذرانید بررسی کنید که تفرجگاه شما سفرهای روزانه ای را ارائه می دهد یا خیر.
  • هوا بهترین زمان برای بازدید از مالدیو در مورد وضعیت هوا بین دسامبر و آوریل است. در طی این ماه ها باید بیشتر ساعات نور خورشید و کمترین میزان باران را مشاهده کنید. البته نباید تعجب کنید وقتی می دانید این گران ترین زمان سال برای سفر است!
  • رومانتیک. این که آیا شما در حال برنامه ریزی یک ماه عسل در مالدیو هستید یا فقط یک نگاه عاشقانه برای تعطیلات در یک استراحتگاه در یکی از جزایر کوچکتر که معمولاً ساکت تر و صمیمی تر است. برخی از جزایر بزرگ حس بیشتری نسبت به آن دارند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا