تلقیح تجارت الکترونیکی خود در برابر اپیدمی بازپرداخت مشتری: 7 روش ترسناک برای کاهش بازده فروش

[ad_1]

بازی | مشکلات

اکثر بازاریاب های دیجیتال اتفاق نظر دارند که نرخ فراخوان محصولات دیجیتال اکنون به موارد اپیدمی رسیده است. برای اکثر بازاریابان ، مواردی وجود دارد که مانند درخواست بازپرداخت چند روز پس از جشن فروش ، کاهش می یابد.

با سیاست های سیستم های پرداخت عمده مانند PayPal که بیشتر به نفع مشتری است ، اپیدمی بازپرداخت محصول دیجیتال اکنون کاملاً در حال جابجایی است و به این زودی ها هیچ نشانی از فروپاشی ندارد.

می توانید شکایت کنید ، دستان خود را به هوا بلند کنید ، منصرف شوید و به دنبال کار با حقوق بپردازید یا می توانید در این شرایط سمی به دنبال راه حل هایی برای محافظت از تجارت خود باشید.

در اینجا 7 استراتژی ساده و ارزان وجود دارد که می توانید برای کاهش بازپرداخت بیش از حد محصول دیجیتال خود به کار بگیرید. بسیاری از آنها حتی در فروش محصولات سنتی نیز کاربرد دارند.

1. ارائه محصولات با کیفیت بالا که به قول خود عمل می کنند. این ممکن است واضح به نظر برسد اما اکثر فروشندگان درک نمی کنند که کیفیت محصولات آنها اولین و بهترین خط دفاعی در برابر بازپرداخت مشتری است. در اصل ، به استثنای چند مورد ، بیشتر بازپرداخت ها ناشی از عدم رضایت مشتری است. در صورت رضایت مشتری ، دلیل بر درخواست بازپرداخت وی نیست. تهیه محصولات عالی که واقعاً ارزش وقت و هزینه زیادی را دارند ، هرگونه احتمالی در نظر گرفتن بازپرداخت هزینه را از ذهن آنها دور می کند.

2. یک سیستم پشتیبانی عالی از مشتری ارائه دهید. بسیاری از تجار آنلاین معتقدند که پشتیبانی مشتری برای یک سازمان آنلاین ضروری نیست. این یک ایده اشتباه است. برعکس ، سیستم پشتیبانی از مشتری ارزش محصول شما را افزایش داده و میزان بازپرداخت را به شدت کاهش می دهد. دانستن اینکه مشکلات آنها با محصول و شرکت شما از طریق یک کانال قابل دسترسی قابل حل است ، بیشتر مشتریان واقعی را از مراجعه به بازپرداخت منصرف می کند.

3. راهنمای شروع سریع دریافت کنید –. محصولات اطلاعاتی ممکن است گیج کننده باشند و افراد اغلب گزینه بازپرداخت را انتخاب می کنند. شما محصول را باز می کنید و همه فیلم ها ، فایلهای دیداری و متن را در اختیار دارید و نمی دانید از کجا شروع کنید. یک راهنمای شروع سریع (اعم از صوتی یا مکتوب) می تواند به مردم محلی برای شروع دهد و می تواند به آنها در مصرف راحتتر وسایل کمک کند. به محض اینکه آنها یک راهنمای شروع سریع داشته باشند که می تواند به آنها کمک کند تا فاحش محصول عظیم شما را درک کنند ، بیشتر آنها آرام می شوند و درخواست بازپرداخت را فراموش می کنند.

4. پس از خرید برای آنها پیام خوش آمد گویی ارسال کنید. نیازی نیست که این فروش پایان فروش محصول به مشتری باشد. بسیاری از مشتریان دوره پشیمانی خریدار را سپری می کنند. شما باید یک نامه خوش آمدگویی یا یک هدیه اضافی (یا هر دو) ارسال کنید تا به آنها اطمینان دهید که تصمیم بسیار خوبی گرفته اند. یک نامه خوش آمد گویی باید به خریدار اطمینان دهد که آنها تصمیم خوبی برای خرید محصول شما گرفته اند و اشتیاق آنها را در مورد تحقیق و استفاده از محصول برانگیخته است.

نامه های خوش آمد گویی همچنین می توانند اطلاعات و منابع اضافی در اختیار آنها قرار دهند ، یا می توانند به عنوان “راهنمای شروع سریع” عمل کنند و به آنها دستورالعمل هایی برای شروع کار بدهند.

این نامه خوش آمد گویی می تواند شامل یک هدیه کوچک ، فقط یک پاداش اضافی کوچک یا یک گزارش اضافی اعلام نشده باشد. به هر حال ، این فقط به ارزش محصول می افزاید و به شما کمک می کند تا مشتریان شما بر پشیمانی از خریداران اولیه غلبه کنند.

5- رشته پاسخ خودکار خوشامد را تنظیم کنید. درست مثل اینکه اکثر فروشندگان یک سری ایمیل پاسخ خودکار برای تبدیل مشتری احتمالی به خریدار دارند ، ایجاد یک زنجیره پاسخ خودکار نیز برای کمک به مشتریان در شروع کار با محصول مهم است. این ایمیل ها می توانند:

• به آنها اطمینان دهید که آنها تصمیم خوبی برای خرید محصول شما گرفته اند

• نکات اضافی را برای استفاده از محصول به آنها ارائه دهید

آنها را از غواصی و شروع کار هیجان زده کنید (به یاد داشته باشید افراد صادقی که با موفقیت محصول شما را مرور می کنند ، احتمال بازگشت آن کمتر است)

• از آنها یک گواهی نامه بخواهید یا آنها را به معرفی دوست تشویق کنید

• آن را به سطح بعدی بفروشید

6. چند روز پس از خرید جایزه غافلگیرانه بدهید بعداً ، شاید حدود 3-5 روز پس از خرید ، یک پاداش اعلام نشده برای آنها ارسال کنید. این امر به دو چیز منجر می شود – مشتریان ایده آل شما احساس مراقبت می کنند ، به علاوه فرصتی دیگر برای اتصال و ارتباط دوباره با آنها به شما می دهد. این روش خوبی برای ایجاد ارتباط بیشتر با مشتریان ایده آل شماست. افراد تقریباً هرگز از فروشنده ای که با آنها رابطه دارند بدون دلیل موجه خارج نمی شوند.

7. برای نمایش محصولات از فیلم استفاده کنید – برای کاهش ناامیدی که اغلب منجر به بازپرداخت می شود ، بهتر است ویدیوهای آزمایشی داشته باشید که نحوه کار محصول شما را توضیح دهند و نحوه استفاده از ویژگی های مختلف محصول خود را به صورت بصری نشان دهند. از این فیلم های توضیح دهنده می توان برای نشان دادن ویژگی ها و سهولت استفاده استفاده کرد و می تواند محصولات را به گونه ای منتقل کند که استفاده احمقانه از محصول شما را آسان کند.

هیچ کسبی نمی خواهد درخواست بازپرداخت دریافت کند. هم ناامید کننده است و هم ناامیدکننده. اما روحیه خود را بالا نگه دارید. بازپرداخت بخشی از بازی است. آنها چیزی هستند که ما باید با آنها زندگی کنیم. خوشبختانه می توان آن را کنترل کرد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا