تمام آنچه را که باید در مورد هتل های بوتیک بدانید

[ad_1]

صنعت مسکن یکی از قدیمی ترین شرکت های این جهان است. از زمان شروع سفر مردم از یک مکان به مکان دیگر برای مقاصد تجاری و اهداف دیگر آغاز شده است. آنچه به عنوان یک نیاز ساعتی (راحتی و سرپناه در طول سفرهای طولانی) آغاز شد به سرعت به صنعتی تبدیل شد که راحتی راحتی و حتی تجملات را تا حد امکان فراهم می کند. به عنوان مثال یونانیان حمام های حرارتی ساخته بودند که به مهمانان خود امکان استراحت و بهبودی می داد. رومیان کاخ های مجلل را برای مسافران بنا می کردند در حالی که کاروانسرا ها در امتداد جاده معروف ابریشم از ترکیه به چین پناهگاه نه تنها برای مردان بلکه هیولاهای آنها را فراهم می کردند.

در قرن بیست و یکم هتل ها به یک تجارت پر رونق مبدل شده اند که به بخشی جدایی ناپذیر از صنعت سفر تبدیل شده است. این سبک ها از املاک درخشان گرفته تا خوابگاه های برهنه جوانان استراحتگاه های ماه عسل همه جانبه تا هتل های جذاب روستایی.

با این حال با افزایش رقابت و هتل ها شروع به ارائه خدمات ضبط در سراسر زنجیره چیزی نوآورانه در بازار مورد نیاز بود. خسته از خدمات غیر شخصی مردم شروع به حرکت به سمت هتل های کوچکتر می کنند که توجه شخصی و تجربیات بی نظیری را ارائه می دهند.

بنابراین عزیزم صنعت میهمان نوازی – بوتیک هتل ها متولد شد. امروزه آنها بیشترین انتخاب اقامتگاه برای مسافران تفریحی و نام نهایی در منحصر به فرد بودن هستند. بیشتر و بیشتر افراد اقامت در هتل های بوتیک را انتخاب می کنند زیرا همیشه اطمینان حاصل می کنند که از تفریح ​​برخوردار بوده و برای پول خود ارزش زیادی کسب می کنند.

با توجه به شهرت آنها تفریح ​​در تاریخ شگفت انگیز هتل های بوتیک و پیگیری توسعه آنها با گذشت زمان مفید است.

تاریخچه هتل های بوتیک

نزدیکترین هتل های بوتیک در اوایل دهه 1980 ظاهر شدند که اولین هتل آنها هتل Blakes در South Kensington و Bedford در Union Square در سان فرانسیسکو بود. با این حال اصطلاح هتل بوتیک بعداً در سال 1984 ظاهر شد که توسط استیو رابل ابداع شده است. و او تاسیس هتل خود هتل مورگانز را با یک بوتیک کوچک مقایسه کرد که به وضوح می خواست منحصر به فرد بودن و تمایز آن را از سایر هتلهایی که در همه جا ظاهر می شوند مانند مغازه های کاملاً همگن برجسته کنیم.

این بدان معنا نیست که هتل های بوتیک یک اختراع مدرن هستند. نمونه های مستند بسیاری از تجربیات اقامتگاه مشابه مربوط به قرن سیزدهم وجود دارد که نقاط عزیمت برای مسافران در مغولستان و چین تأسیس شد.

در اینجا چند نمونه از هتل های منحصر به فرد بوتیک که در گذشته محبوب بودند:

  • در سال 1705 سزار ریتز یک هتل بوتیک در Place Vendôme افتتاح کرد که او را از پادشاه ادوارد هفتم که او را صدا می کرد تحسین کرد. پادشاه هتل و دارندگان هتل پادشاهان.

  • در سال 1822 هنرمند ونیزی جوزپه روبینو یک کاخ قدیمی را به یک هتل باشکوه تبدیل کرد و آنرا ایل رابینو نامید.

  • در سال 1880 هتل ساگامور در دریاچه جورج (در ایالت نیویورک) اولین کسی شد که برق را در هر یک از اتاقهای مهمان خود وارد کرد که باعث ایجاد وزوز کوچکی در بین بازدید کنندگان در آن زمان نشد.

  • در سال 1900 ادوارد Nierman معروف به عمارت کاخ ها اقامتگاه تابستانی امپراتور ناپلئون سوم – ویلا یوجین را به یک هتل زیبا و مجزا تبدیل کرد.

  • در سال 1919 بارسلونا یک هتل زیبا و مجهز به آب سرد و گرم را در حمام های خود گشود.

همانطور که می بینید بارها و بارها در طول تاریخ صنعت مسکن اتفاق افتاده است که دارندگان هتل ها از خلاقیت استفاده کرده و خدمات سطح بالایی را ارائه داده اند تا از رقابت جلو بمانند و چیزی خارق العاده برای بازدید کنندگان خود ارائه دهند.

یک هتل بوتیک قرن بیست و یکم – خواصی که آن را از هم جدا کرده است

امروزه از اصطلاح هتل بوتیک برای توصیف اماکن کوچک استفاده می شود که حدود 150 اتاق دارد. این هتل متعلق به بخش خصوصی یا بخشی از گروه کوچکی از هتل ها است و به خاطر نمادین و فراموش نشدنی و در بعضی مواقع مضامین طراحی غیر عادی مشهور است. مفهوم هتل های بوتیک پس از آن تبدیل شده است که صاحب هتل یان اشراگر و طراح فرانسوی فیلیپ استارک از طرح های منحصر به فرد برای ساخت هتل های خود استفاده کردند. اکنون این یک صنعت پر رونق است کامل و با ویژگی های منحصر به فرد.

در اینجا مهمترین موارد ذکر شده است.

مسائل اندازه

هتل های بوتیک به طور کلی کوچک هستند اما در همان دسته ای مانند تختخواب و صبحانه یا اقامتگاه های خانگی با کمتر از 10 اتاق قرار ندارند. هتل های بوتیک می توانند 150 اتاق داشته باشند که باعث می شود در مقایسه با اکثر هتل های زنجیره ای کوچکتر به نظر برسند.

با این حال این محدوده صمیمی همان چیزی است که به ایجاد فضایی مانند خانه با آرامش و حفظ حریم خصوصی کمک می کند. این هتل های راحت اغلب دارای یک فضای زندگی مشترک هستند که میهمانان می توانند در آنجا بنشینند و با یکدیگر در تعامل باشند.

شخصیت در مورد اندازه ها صحبت می کند

از آنجا که هتل های بوتیک مستقل و متعلق به هیچ زنجیره اصلی نیستند خود یک برند هستند. آنها فضای مشخصی دارند که آنها را از دیگران متمایز می کند. این شخصیت منحصر به فرد و نبود راه حل های برش کوکی است که میهمانان با طراوت پیدا می کنند بنابراین افراد بیشتری را به سمت هتل های بوتیک جذب می کند.

طراحی تمایل

هتل های بوتیک به دلیل فضای داخلی جالب خود که اغلب توسط طراحان و معماران برتر ایجاد می شوند مشهور هستند. به طور کلی این هتل های ویژه تمایل به حفظ ظاهری مجلل دارند و از زیبایی های تاریخی با جزئیات ظریف استفاده می کنند. دکوراسیون یک سبک پیشرفته را به جلو می گیرد و طراحی کلی می تواند از معاصر و عجیب و غریب گرفته تا خانه و هنر باشد. هر اتاق مهمان به صورت جداگانه تزئین شده و با امکانات اختصاصی و ملحفه های زیبا تکمیل شده است.

همه چیز جذابیت دارد

می دانید چگونه می توانید به یک هتل بزرگ وارد شوید اما هیچ چیز تماشایی و جالبی به شما نمی خورد؟ هتل های بوتیک چیزی از این نوع لذت نمی برند و اولین چیزی که چشم شما را جلب می کند شخصیت عجیب و غریب آنها است. آنها بد بو مدرن و همجنسگرا هستند. به عنوان مثال در صورت نداشتن حیوان خانگی خود هتل موناکو در واشنگتن دی سی ماهی طلایی را در یک کاسه به اتاق شما می آورد.

مکان خوب

اگرچه هیچ قانونی سخت و سریع در مورد اینکه یک هتل بوتیک در کجا قرار دارد وجود ندارد اما تصادفی نیست که بهترین آنها دارای یک مکان عالی باشند که مناسب آنها باشد. در هنگام طراحی هتل های بوتیک بیشتر صاحبان هتل آخرین و مدرن ترین مکان ها را برای قرار دادن آنها انتخاب می کنند. حتی ممکن است آنها را در محلات مجلل دور از فشار و شلوغی اما هنوز هم نزدیک به جاذبه ها و نقاط دیدنی شهر پیدا کنید. یکی دیگر از گزینه های محبوب هتل های بوتیک در مناطقی دور از شهر در حیاط طبیعت و احاطه آن با فضای سبز خواهد بود.

خدمت رسانی عالی

یکی از ویژگی های بارز هتل های بوتیک خدمات بسیار شخصی و اختصاصی ای است که آنها به میهمانان خود ارائه می دهند. کارکنان مودب و دوستانه هستند و احتمالاً از روز اول نام شما را می شناسند. هتل در صورت درخواست امکانات لوکس مانند منوی گسترده بالش لوازم بهداشتی شخصی و طیف وسیعی از سرویس های آرامش بخش آبگرم را ارائه می دهد. پخش ناهار خوری و نوشیدنی های خوب نیز بخش مشخصی از هتل بوتیک است. تمام این خدمات در کنار هم یک تجربه کلاس بی نظیر و منحصر به فرد را برای میهمانان ایجاد می کنند.

گزینه های غذایی خوشمزه

یکی دیگر از ویژگی های بارز هتل های بوتیک از سایر هتل ها تمرکز بسیار زیاد آنها در ایجاد رستوران ها و بارهای استثنایی مدرن و معاصر است. این هتل ها از خود شهرت زیادی دارند و مستقل از رده بندی های ستاره های سنتی هستند. به لطف جذابیت آنها قادر به جذب جمعیت نه تنها از نظر محلی بلکه در سطح جهان نیز هستند.

همانطور که می بینید دلایل بسیاری از محبوبیت هتل های بوتیک در بین مسافران وجود دارد که از گزینه های اقامت خود خواستار راحتی و راحتی بیشتری هستند. آنها می خواهند شگفت زده شوند آنها می خواهند چیز جدیدی را امتحان کنند چیزی کاملاً متفاوت از آنچه که هتل های معروف ارائه می دهند. در حقیقت این روزها اگر در یک هتل بوتیک اقامت ندارید پس فکر می شوید که شیک نیست.

منظور من به هیچ وجه منظور این نیست که هتل ها خسته کننده یا غیرقابل تحمل باشند. هتل های بسیار خوبی در سراسر جهان وجود دارند که در خارج از جهان خدمات را به میهمانان خود ارائه می دهند. با این حال هتل های بوتیک قالب سنتی را شکسته و از محاصره آنها با استانداردهای عادی خودداری می کنند. آنها با ارائه سبک تعالی صمیمیت و گرما به بازدیدکنندگان با تجربه ای که می توانند برای همیشه گرامی داشته باشند میهمانان را ترک می کنند. آیا این چیزی نیست که هتل ها در وهله اول انجام دهند؟

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا