جاذبه های گردشگری اروپا

اروپا قاره ای برای هر سلیقه!

همیشه وقتی صحبت از سفر به اروپا می شود تصاویری شگفت انگیز از کاخ های مجلل کوچه های سنگی میدان های پر از گل و منظره های زیبا در ذهن ما جلوه گر می شود. اما شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در میان این همه گزینه مختلف برای انتخاب مقصد احساس سردرگمی کنید! نگران نباشید در این سفر ما با هم به اروپا می رویم اما این بار با نگاهی عمیق تر و شخصی تر. می خواهیم جاذبه های این قاره فوق العاده را به طور کامل کشف کنیم و حس یک سفر واقعی را با هم تجربه کنیم. پس با من همراه باشید…

سفر به پاریس شهر عشق و هنر

پاریس شهر عشق و هنر! فقط با شنیدن نام این شهر احساس عطر خوش نان باگت تازه و صدای آواز پرندگان در باغ لوکزامبورگ به گوشمان می رسد. در میدان کنکورد با مجسمه لوئی چهاردهم تاریخ در برابر چشمان مان احیا می شود. قدم زدن در خیابان شانزه لیزه و تجربه خرید در بوتیک های لوکس و کافه های دنج لحظاتی فراموش نشدنی به ارمغان می آورد. اما پاریس فقط به کاخ ها و میدان های لوکس محدود نمی شود. در موزه لوور با چشم های خودمان آثار بی نظیر هنرمندان مشهور مانند لئوناردو داوینچی را تماشا می کنیم. و در موزه پیگال با هنر عجیب و غریب سوررئالیست ها آشنا می شویم.

برای تجربه بهترین خاطرات در پاریس حتما برج ایفل را از نزدیک ببینید. این برج آهنین زیبا در شب با نورپردازی شگفت انگیز خود چشم هر بیننده ای را مفتون می کند.

نکات عملی:

  • بهترین زمان سفر به پاریس اواخر بهار و اوایل پاییز است.
  • برای حمل و نقل در پاریس می توانید از مترو یا اتوبوس استفاده کنید.
  • برای تجربه یک سفر به یاد ماندنی حتما از کافه های سنتی پاریس بازدید کنید و یک فنجان قهوه فرانسه نوش جان کنید.

فلورانس جواهر رنسانس

فلورانس شهری پر از تاریخ و هنر. هر گوشه از این شهر با آثار هنری و معماری بی نظیر زینت یافته است. قدم زدن در پل وکیو با مغازه های دستفروشان و نماهایی زیبا از رودخانه آرنو احساس خاصی به ما می دهد. در میدان سیگنوری با مجسمه های مرمرین و کاخ های قدیمی به تاریخ عظیم این شهر فکر می کنیم. و در گالری اوفیزی آثار بی نظیر هنرمندان مشهور مانند لئوناردو داوینچی و میکل آنژ را تماشا می کنیم.

فلورانس برای علاقه مندان به هنر یک بهشت واقعی است. در کلیسای بروجلو با گنبد فوق العاده و مجسمه های بسیار زیبا حیرت زده می شویم. و در کلیسای سن مارکو با نقاشی های فراوان و زیبا به تاریخ هنر فلورانس سفر می کنیم.

نکات عملی:

  • بهترین زمان سفر به فلورانس اواخر بهار و اوایل پاییز است.
  • برای حمل و نقل در فلورانس می توانید از اتوبوس یا دوچرخه استفاده کنید.
  • برای تجربه یک سفر به یاد ماندنی حتما از بازار سن لورنزو بازدید کنید و سوغاتی های زیبای فلورانس را خریداری کنید.

رم شهر امپراطوری

رم شهر امپراطوری! همین که به این شهر قدیمی قدم می گذاریم احساس عظمت و قدرت تاریخ را در هوای آن حس می کنیم. کولوسئوم با معماری شگفت انگیز و تاریخ بسیار قدیمی اش ما را به زمان روم باستان می برد. در فروم روم با خرابه های معابد و کاخ های روم باستان به اندیشه تاریخ و تمدن می پردازیم. و در میدان سن پیتر با کلیسای سن پیتر که یکی از مهم ترین مکان های مذهبی جهان است حیرت زده می شویم.

رم علاوه بر جاذبه های تاریخی و مذهبی زیبایی های طبیعی نیز دارد. پارک ویلا بورگزی با مجسمه های زیبا فواره ها و باغ های رمانتیک لحظاتی آرامش بخش را برای ما به ارمغان می آورد. و باغ های بابولی با منظره های زیبا و آرامش بخش مکانی مناسب برای پیاده روی و استراحت است.

نکات عملی:

  • بهترین زمان سفر به رم اواخر بهار و اوایل پاییز است.
  • برای حمل و نقل در رم می توانید از مترو یا اتوبوس استفاده کنید.
  • برای تجربه یک سفر به یاد ماندنی حتما از کافه های سنتی رم بازدید کنید و از غذای لذیذ ایتالیایی لذت ببرید.

آمستردام شهر کانال ها و دوچرخه ها

آمستردام شهری پر از کانال ها و دوچرخه ها! همین که به این شهر زیبا قدم می گذاریم احساس آرامش و شادی را در هوای آن حس می کنیم. کانال های آمستردام با خانه های رنگارنگ و پل های زیبا چشم هر بیننده ای را مفتون می کنند. قدم زدن در میدان دام با مجسمه سلطنتی و کافه های دنج لحظاتی فراموش نشدنی را به ارمغان می آورد. و در موزه آن فرانک با تاریخ تلخ هولوکاست آشنا می شویم.

آمستردام علاوه بر جاذبه های تاریخی و مذهبی مکانی مناسب برای خرید و تفریح نیز است. خیابان نینهو با بوتیک های لوکس و کافه های دنج مکانی مناسب برای خرید و رفاه است. و منطقه دی پائین با کافه ها و بارهای متنوع مکانی مناسب برای شادی و تفریح است.

نکات عملی:

  • بهترین زمان سفر به آمستردام اواخر بهار و اوایل پاییز است.
  • برای حمل و نقل در آمستردام می توانید از دوچرخه یا اتوبوس استفاده کنید.
  • برای تجربه یک سفر به یاد ماندنی حتما از قنوات آمستردام بازدید کنید و از منظره های زیبا و خاص این شهر لذت ببرید.

لندن شهر تاریخ و فرهنگ

لندن شهری پر از تاریخ و فرهنگ! همین که به این شهر بزرگ قدم می گذاریم احساس شلوغی و زندگی را در هوای آن حس می کنیم. برج لندن با تاریخ بسیار قدیمی و معماری شگفت انگیز ما را به زمان قلمرو بریتانیا می برد. در کاخ باکینگهام با سراسر مجالس سلطنتی و مراسم رسمی به اندیشه تاریخ و قدرت این قلمرو می پردازیم. و در موزه بریتیش با آثار بی نظیر از سراسر جهان به تاریخ و فرهنگ جهان سفر می کنیم.

لندن علاوه بر جاذبه های تاریخی و مذهبی مکانی مناسب برای خرید و تفریح نیز است. خیابان اکسفورد با بوتیک های لوکس و کافه های دنج مکانی مناسب برای خرید و رفاه است. و منطقه سوهو با بارها و باشگاه های متنوع مکانی مناسب برای شادی و تفریح است.

نکات عملی:

  • بهترین زمان سفر به لندن اواخر بهار و اوایل پاییز است.
  • برای حمل و نقل در لندن می توانید از مترو یا اتوبوس استفاده کنید.
  • برای تجربه یک سفر به یاد ماندنی حتما از تئاترهای لندن بازدید کنید و از نمایش های مختلف و زیبا لذت ببرید.

برلین شهر تاریخ و هنر

برلین شهری پر از تاریخ و هنر! همین که به این شهر زیبا قدم می گذاریم احساس انرژی و زندگی را در هوای آن حس می کنیم. دیوار برلین با تاریخ تلخ و قدرت این شهر ما را به زمان جنگ سرد می برد. در میدان آلکساندر با مجسمه عظیم و بسیار زیبا به اندیشه تاریخ و قدرت این شهر می پردازیم. و در موزه پرگامون با آثار بی نظیر از سراسر جهان به تاریخ و فرهنگ جهان سفر می کنیم.

برلین علاوه بر جاذبه های تاریخی و مذهبی مکانی مناسب برای خرید و تفریح نیز است. خیابان فراونهافن با بوتیک های لوکس و کافه های دنج مکانی مناسب برای خرید و رفاه است. و منطقه کرویتزبرگ با بارها و باشگاه های متنوع مکانی مناسب برای شادی و تفریح است.

نکات عملی:

  • بهترین زمان سفر به برلین اواخر بهار و اوایل پاییز است.
  • برای حمل و نقل در برلین می توانید از مترو یا اتوبوس استفاده کنید.
  • برای تجربه یک سفر به یاد ماندنی حتما از باغ وحش برلین بازدید کنید و از حیوانات شگفت انگیز و زیبا لذت ببرید.

نتیجه گیری

اروپا قاره ای پر از جاذبه های تاریخی فرهنگی طبیعی و زیبایی های بی نظیر است. با سفر به هر کدام از این شهرهای زیبا تجربه ای منحصر به فرد و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. از کاخ های مجلل تا خیابان های سنگی از موزه های شگفت انگیز تا منظره های زیبا در اروپا برای هر سلیقه و هر سن جاذبه ای وجود دارد.

پرسش و پاسخ

۱- بهترین زمان سفر به اروپا چه زمانی است؟

بهترین زمان سفر به اروپا اواخر بهار و اوایل پاییز است که هوا مطبوع و شرایط آب و هوایی مناسب برای سفر و گشت و گذار است.

۲- برای سفر به اروپا به چه نوع ویزایی نیاز است؟

برای سفر به کشورهای اروپایی به ویزای شینگن نیاز است.

۳- بهترین کشور اروپایی برای سفر کدام است؟

بهترین کشور اروپایی برای سفر بستگی به سلیقه و علاقه شما دارد. اگر به تاریخ و هنر علاقه مند هستید کشورهایی مانند ایتالیا و فرانسه مناسب است. اگر به طبیعت و زیبایی های طبیعی علاقه مند هستید کشورهایی مانند نروژ و سوئیس مناسب است. و اگر به شهر و زندگی شهری علاقه مند هستید کشورهایی مانند لندن و آمستردام مناسب است.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا