جاهای دیدنی روسیه

روسیه: سفری به سرزمین رنگ ها تاریخ و شگفتی ها

دیدنی | روسی

"روسیه" اسمی که همواره در ذهن با تصاویر برفی کاخ های باشکوه رقص باله و موسیقی کلاسیک همراه است. اما روسیه فقط اینها نیست. این سرزمین پهناور گنجینه ای پنهان از جاذبه های متنوع و بی نظیر است که هر سفرآلوده را به خود جذب می کند. از کوه های برفی و جنگل های بکر تا شهرهای شلوغ و پر از تاریخ روسیه هر آنچه که برای یک سفر فراموش نشدنی نیاز دارید را در خود جای داده است.

دیدنی | روسی

سفر به پایتخت: مسکو شهری که هرگز نمی خوابد

دیدنی | روسی

مسکو قلب تپنده روسیه و مهد هنر و فرهنگ شهری است که هرگز نمی خوابد. میدان سرخ نماد مسکو با کلیسای واسیلی مقدس معماری رنگارنگ و کاخ کرملین که از بالای آن نمای شهر رو به رو شما است هیچ مسافری را بی تفاوت نمی گذارد. پیاده روی در خیابان های مسکو و گرفتن عکس های یادگاری از این مکان های تاریخی لحظاتی فراموش نشدنی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

گالری ترتیاکف موزه ای برای دوستداران هنر

برای علاقه مندان به هنر موزه گالری ترتیاکف جایی است که نباید از دست داد. در این موزه با مجموعه ای بی نظیر از نقاشی های روسی از هنرمندان مشهور مانند ایوان ایوانوویچ شیшкин ایلیا رپین و البته خود ایوان ترتیاکف ملاقات خواهید کرد. در این موزه می توانید با تاریخ هنر روسیه آشنا شوید و از چشم انداز هنری این کشور لذت ببرید.

سنت پترزبورگ شهری از کانال ها و معماری چشم نواز

سنت پترزبورگ "Venezia روسیه" شهری است که با کانال های زیبا پل های آهنین و کاخ های باشکوه شما را مبهوت خود خواهد کرد. کاخ زمستانی با معماری باروک و باغ های زیبای خود موزه ارمیтаж با مجموعه ای عظیم از آثار هنری از سراسر جهان و همچنین کلیسای ایزاکی با گنبد طلایی و نمای زیبای خود تنها چند مثال از جاذبه های سنت پترزبورگ هستند.

سفر به اعماق تاریخ: قلعه ها و کلیساهای باستانی

در سفر به روسیه حتما به قلعه های و کلیساهای باستانی نیز سر بزنید. قلعه کرملین در مسکو با برج های عظیم و تاریخ کهن خود شما را به زمان مقاومت روسیه در برابر حمله مغول ها می برد. همچنین کلیسای سنت بازیل مقدس با گنبدهای رنگارنگ و معماری زیبا یکی از مکان های مذهبی مهم در روسیه است.

کشف طبیعت بکر: دریاچه بایکال و کوه های قفقاز

اگر به طبیعت علاقه دارید روسیه با مناظر خاطره انگیز خود شما را به سرزمین رویایی خواهد برد. دریاچه بایکال عمیق ترین دریاچه در جهان با آب های شفاف و طبیعت بکر خود جایی است که می توانید از آرامش طبیعت لذت ببرید. کوه های قفقاز با قله های برفی و دره های زیبا برای علاقه مندان به کوهنوردی و طبیعت گردی یک بهشت است.

غذاهای لذیذ روسی: از پلو به "borscht"

غذاهای روسی با طعم و بوی خود شما را به سفر مزه های جدید می برند. "borscht" سوپ چغندری مشهور روسی "pelmeni" نوعی "dumpling" با گوشت و سبزیجات و "blini" نوعی نان روسی تنها چند مثال از غذاهای لذیذ روسی هستند.

نکات عملی برای سفر به روسیه

  • ویزا: برای ورود به روسیه به ویزا نیاز دارید. برای اطلاع از شرایط اخذ ویزا به وب سایت سفارت روسیه در کشور خود مراجعه کنید.
  • زبان: زبان رسمی روسیه "روسی" است. اگر زبان روسی نمی دانید بهتر است از ترجمه گر آنلاین یا برنامه مترجم زبان استفاده کنید.
  • پول: واحد پول روسیه "روبل" است. قبل از سفر به روسیه می توانید از کارت های اعتباری بین المللی و همچنین از صرافی ها برای تبادل ارز استفاده کنید.
  • آب و هوا: آب و هوای روسیه متفاوت است. بهتر است قبل از سفر اطلاعاتی درباره آب و هوای منطقه ای که به آن سفر می کنید جمع آوری کنید.
  • ایمنی: روسیه کشوری امن است اما همیشه باید احتیاط کنید. مراقب وسایل خود باشید و از منطقه های ناامن دوری کنید.

پرسش و پاسخ

پرسش ۱: بهترین زمان برای سفر به روسیه چه زمانی است؟
پاسخ: بهترین زمان برای سفر به روسیه در فصل بهار و پاییز است زیرا هوا مطلوب و شلوغی کمتر است.

پرسش ۲: برای سفر به روسیه به چه نوع لباس هایی نیاز دارید؟
پاسخ: بهترین لباس ها برای سفر به روسیه لباس های راحتی و سبک هستند. در زمستان لباس های گرم و ضد آب نیاز دارید.

پرسش ۳: چه نوع غذاهایی را در روسیه می توان مزه کرد؟
پاسخ: غذاهای روسی از تنوع زیادی برخوردار هستند. "borscht" "pelmeni" "blini" و "pirozhki" از غذاهای محبوب روسی هستند.

نتیجه گیری

روسیه کشوری با جاذبه های بی نظیر و تاریخی است که هر مسافری را به خود جذب می کند. از کاخ های باشکوه و موزه های پر از هنر تا طبیعت بکر و غذاهای لذیذ روسیه هر آنچه که برای یک سفر فراموش نشدنی نیاز دارید را در خود جای داده است. سفر به روسیه تجربه ای است که برای همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا