خاطرات برندگان لاتاری

خاطرات برندگان لاتاری: سفری رویایی به آمریکا!

هر کسی رویاهایی داره اما گاهی اوقات این رویاها به نظر غیرممکن می رسن. یادمه یه بار با دوستم داشتیم درباره ی مهاجرت به آمریکا حرف میزدیم و اون می گفت: "ای کاش یه جوری می شد که بلیط برنده ی لاتاری رو بدست بیارم و راهی آمریکا بشم!" من هم با لبخندی کنایه آمیز گفتم: "آره آرزو بر جوانان عیب نیست! "

اما اون روز یه حس عجیبی داشتم. انگار یه نوری از یه نقطه ی تاریک در ذهن من نشأت گرفته بود. یه حس امیدِ عجیب.

بعد از اون روز من هم مثل دوستم ثبت نام لاتاری رو انجام دادم با این تفاوت که به طور جدی به این قضیه فکر می کردم. هر روز با خودم می گفتم: "چرا من نباید برنده ی لاتاری بشم؟ " با تمام وجود به این موضوع باور داشتم و با تمام وجود برای این رویا تلاش می کردم.

در نهایت معجزه اتفاق افتاد. بعد از ماه ها انتظار ایمیل خوشحال کننده ی "شما برنده ی لاتاری شده اید" در صفحه ی نمایشم ظاهر شد. لحظه ای که این جمله را خواندم تمام وجودم پر از هیجان و شادی شد.

شروع سفری رویایی

باور کردن این اتفاق یه کمی سخت بود. اولین چیزی که به ذهنم رسید این بود که: "خب حالا باید چیکار کنم؟ " با کمک یه آژانس مسافرتی تمام مراحل رو طی کردیم و با کلی استرس و انگیزه راهی سفری شگفت انگیز به آمریکا شدیم.

اولین گام ها در آمریکا

اولین بار که به فرودگاه JFK در نیویورک رسیدیم حسِ عجیبی داشتم. هم هیجان هم ترس هم ناآشنایی. ولی همه ی این احساسات با دیدن لبخند خوش آمدگویی کارمندان فرودگاه به سرعت محو شد.

نیویورک یه شهر پر از انرژی سرزندگی و هیجان بود. با وجود جمعیت زیاد همیشه یه حس حیاتی و آزادانه در آن وجود داشت.

مغازه ها موزه ها و آشپزخونه های شگفت انگیز

ما حدود یه هفته رو در نیویورک گذروندیم. در این مدت سعی کردیم از تمام جاذبه های شهری مثل تایمز اسکوئر مجسمه ی آزادی موزه ی هنرهای مدرن و … دیدن کنیم.

مغازه ها با انواع و اقسام کالاها موزه ها با داستان ها و آثار شگفت انگیز و آشپزخونه ها با طعمی بی نظیر. هر چیز در نیویورک منحصر به فرد بود.

سفر به شهر فرشتگان

بعد از نیویورک راهی لس آنجلس شدیم. این شهر با هوای مطلوب و ساحل زیبای خود حس آرامش و استراحت رو به ما هدیه داد.

از هالیوود تا دیزنی لند

شهر فرشتگان شهر رویاها و ستاره ها. در لس آنجلس ما از هالیوود با محبوب ترین ستاره ها از دیزنی لند با قصه ها و شخصیت های فانتزی و از بزرگترین استودیو های فیلم و … دیدن کردیم.

یک بار برای همیشه

این سفر فقط یه سفر ساده نبود. این سفر یه تغییر اساسی در زندگی ما ایجاد کرد. ما با فرهنگ و سبک زندگی جدیدی آشنا شدیم. با مردم جدیدی دوست شدیم. و با رویاهامون به واقعیت پیوستیم.

نکات عملی برای برندگان لاتاری

  • آمادگی برای انجام تمام مراحل ویزای و مهاجرت.
  • انتخاب یک آژانس مسافرتی قابل اعتماد.
  • یادگیری زبان انگلیسی.
  • انتخاب یک شهر و محله برای زندگی و کار.
  • برنامه ریزی برای هزینه های زندگی در آمریکا.
  • آشنایی با قوانین و فرهنگ آمریکا.

پرسش و پاسخ

1. هزینه سفر لاتاری چقدر است؟

هزینه سفر لاتاری به عوامل متعددی از جمله شهر مقصد مدت سفر نوع اقامت و … بستگی دارد. به طور میانگین هزینه سفر به آمریکا برای هر نفر حدود 5000 تا 10000 دلار است.

2. بعد از برنده شدن لاتاری چه مواردی باید انجام بدهیم؟

بعد از برنده شدن لاتاری باید به سایت وزارت خارجه آمریکا مراجعه کنید و با اطلاع از تمام شرایط و مراحل لازم اقدام به دریافت ویزای مهاجرتی کنید.

3. آیا برنده شدن لاتاری مطمئن است؟

برنده شدن لاتاری مطمئن نیست و بستگی به شرایط و محاسبه شانس هر نفر دارد. با این حال با تلاش و امید و ایمان به رویاها هر چیز ممکن است.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا