خطرات یا برندگان؟

[ad_1]

مشخص است که قیمت املاک در قبرس رو به کاهش است و اکنون بین 20٪ (سر) تا 40٪ پایین تر از رکود قبلی (پایان سال 2008) است. همچنین مشکلات مربوط به نام های مستعار انتشار اسکناس و اقدامات اخیر ارائه شده توسط مقامات مالیاتی نیز وجود دارد که محدودیت های بیشتری را در این زمینه ایجاد می کند. با این حال شایان ذکر است که با وجود این برخی از فروشندگان و خریدارانی که مایل به خرید خطرات ناشی از فروش برای تخفیف هستند – وجود دارد – فروش اخیر در پافوس با قیمت 400000 یورو قیمت درخواست با معامله 235000 یورو به پایان رسید . هیچ عنوان عنوان مشکلات صدور مجوز و غیره وجود ندارد. این و سایر خریداران دریافتند که این تخفیف ها به اندازه کافی جذاب هستند تا بتوانند به جلو حرکت کنند. این فروش توسط شرکت ما با هشدار مناسب به خریدار انجام می شود جایی که دومی از این خرید بسیار راضی است زیرا این امر به یک ویلای 3 خوابه (180 متر مربع) با استخر و در یک قطعه 600 متر مربع اشاره دارد. . = قیمت فروش: 1.305 € / متر مربع. مطمئناً کمتر از هزینه.

با گفتن این نکته اکنون ما از صندوق های سرمایه گذاری چینی یا برای سود با فروش بعدی و / یا توسعه ویژه سؤال داریم از معماران خود برای بازتاب لایک ها و مکان های چینی استفاده می کنیم. Cos خطرناک با میلیارد ها دلار (نه اینکه آنها میلیارد ها دلار خود را در اینجا هزینه کنند) اما حتی اگر 1 درصد از پول آنها در قبرس سرمایه گذاری شود این حداقل استقبال می شود. گرفتن ویزا اساساً جذابیت آنها و همچنین نگرانی آنها درباره آینده چین برای 3-4 سال آینده است. دریافت پول از کشورهای خاور دور (مربوط به موارد فوق بلکه برای افراد نیست) یک مشکل بزرگ برای خریداران منفرد است (به لائوس ویتنام و غیره مراجعه کنید). وجه نقد کیسه ای راه حل برای آنها است (چندین پیشنهاد) اما چگونه این امر در قبرس پاک می شود – از طریق کانال های مناسب راهی وجود ندارد.

با این حال ما به طور مشابه یادآوری می کنیم که علیرغم عوارض جانبی منفی قبرس از اوضاع اوکراین و اقدامات جدید روسیه در خارج از ساحل کوس مورد توجه دیگری است. سهم بانک قبرس بر اساس گزارشات از 10 سنت به 25 سنت / سهم بر اساس گزارش های اخیر در خارج از کشور عمدتا از طریق صندوق های تامینی و سایر موارد افزایش یافت.

عوارض جانبی همچنین بر سهامداران عمده بانک قبرس (روس و دیگران) توجه به این بانک است. همه چیز بسیار مبتذل در این زمان (به ویژه قبرس اما به طور کلی اتحادیه اروپا) ملاحظاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد. پول های روسی بیشتر از این جزیره خارج شده و به دانمارک لوکزامبورگ و حتی آلمان پایان می یافت. در صورت برداشت سپرده های میلیاردی این اقتصادها چه رنجی خواهند دید و این بانک ها چگونه پایان خواهند یافت؟ آب و هوا و مهمان نوازی قبرس و همچنین میزان جرم بسیار کم (خواه افزایش یابد) نسبت به اتحادیه اروپا دیگر. کشورها مهمترین ملاحظات مثبت هستند. مدارس خارجی گسترش می یابند مدارس جدید برای ساکنان خارجی عمدتا در لیماسول برنامه ریزی شده است در حالی که یک تنیسور جوان روسی که یک مدرسه تنیس پایه گذاری کرده بود با درخواست غیرمنتظره به مدت دو ماه پس از آماده سازی به پایان رسید. بنابراین خوانندگان عزیز با وجود مشکلات ما باید از همه رقبای خود نوعی جذابیت داشته باشیم. یک مهد کودک (1000 متر مربع. Amazedk) بزودی توسط یک سرمایه گذار خارجی مانند یک مزرعه ماهی تاسیس می شود. یکی از مشتری های ما در لیبی به ما گفت: چرا باید به دنبال خانه دوم برای گرفتن ویزا در کشورهای اروپایی باشم که همسرم و دخترانم حجاب می پوشند و افراد محلی آنها را مسخره می کنند؟ خانواده ما 6 ماه در اینجا (در قبرس) ماندند و ما یک اظهار نظر منفی نداشتیم – به دور از آن مردم در اینجا نگرش متفاوتی دارند و ما را به عنوان مردم می بینند که به شیوه زندگی شما جذب شوند. یک اظهار نظر واحد در مورد نژاد و دین ما نیست. این را امتحان کنید در فرانسه تمام شده است.

همه این موارد و موارد دیگر نوعی امید برای اقتصاد ما ایجاد می کند و اگر ما سیاست های کوچک و اقدامات احمقانه خود را که از طرف دولت و مقامات مختلف پیشنهاد می شود گاه به گاه برای ترساندن ورودهای جدید به ویژه در مسائل مالی ادامه ندهیم باید راهی برای بهبودی زودتر از آنچه انتظار می رود (2015/2016 اکنون) )

با بازگشت به خطرات باید کلاه خود را به گروه Cybarco منتقل کنیم تا در این زمان ساختمان بیضی / آپارتمانی در لیماسول انجام شود. Cybarco خوب عمل کرده است زیرا ما برای تقویت اعتماد به نفس ما به چنین تلاشهایی احتیاج داریم. حداقل برخی از مشاغل جدی محلی با نگاه مثبت به اقتصاد نگاه می کنند خواه این یک کار با ریسک باشد.

ما همچنین متوجه شدیم که توسعه دهندگان دیگر اکنون در حال تبلیغ پروژه هایی هستند که ما نمی دانیم برخی از آنها ظرفیت مالی لازم برای انجام آنها را دارند. ما را به یاد بسیاری از ساختمانهای 20 طبقه می اندازد که بلافاصله پس از تغییر آئین نامه برنامه ریزی اعلام شدند اما دو سال بعد چنین اتفاقی نیفتاد.

در پایان و بدون هیچ چیز در برابر مردم اسپانیا ما از بازدید ما در بارسلونا یادآوری می کنیم (700000 نفر ساکن و 2 میلیون گردشگر) اما بسیار کمی (حتی اگر آنها انگلیسی بلد باشند) نمی توانند از رویکرد ما برای صحبت به زبان انگلیسی لذت ببرند – این را امتحان کنید اینجا – انگلیسی بودن تجارت بین المللی / مکتوب و کتبی بین المللی و یک روزانه (خارجی) که به خانه خود به قبرس نگاه می کنند. بیایید انگشتان دست خود را حفظ کنیم به این امید که مثبتهای ما بیشتر از ماست – اتحادیه اروپا. رفتار غیرقابل باور در مورد اوکراین / کریمه علاوه بر این – با یا علیه ما رئیس جمهور پیشین ایالات متحده جورج دبلیو بوش برای کشورهای قدرتمند به اندازه کافی ساده است اما در مورد کشورهای کوچک چیست؟

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا