دانشگاه تورین ایتالیا

تورین شهری که در دلِ تاریخ ریشه دارد

دانشگاه

شاید اسم تورین برایتان آشنا باشد شهری در شمال غربی ایتالیا که به خاطر معماری باشکوه و تاریخ پرفراز و نشیب اش معروف است. اما تورین تنها یک شهر تاریخی نیست؛ سرزنده پرشور و مدرن است و به شما این امکان را می دهد که در هر لحظه بین گذشته و حال جابه جا شوید.

دانشگاه

در یک عصر دل انگیز پاییزی بود که قدم به تورین گذاشتم. هوای خنک و نسیمی که بوی قهوه و نان تازه می داد موجی از شور و شوق به وجودم انداخت. اولین چیزی که توجهم را به خود جلب کرد آرامگاه موزه ی مصر بود.

دانشگاه

گنجینه ای از رمز و راز

موزه مصر تورین یکی از مهم ترین موزه های این کشور است که در دنیای مصر شناسی مقام ویژه ای دارد. قدم زدن در سالن های موزه مانند سفری به سرزمین فراعنه بود. مجسمه های بزرگ مومیایی های قدیمی و نوشته های هیروگلیفی تار و پود این موزه را با جادوی تاریخ تزیین کرده بودند.

قلعه ای در آسمان

در مرکز تورین قلعه ی ویکتوریا مانند نگهبانی با شکوه و افتخار بر شهر احاطه کرده است. این قلعه با معماری زیبا و منحصر به فردش محلی برای برگزاری نمایشگاه ها کنسرت ها و رویداد های مختلف است. از بالای قلعه شهر مانند یک تابلو رنگارنگ به چشم می آمد.

قدم زدن در تاریخ

تورین پُر است از کلیسای های با شکوه با معماری عجیب و غریب . کلیسای یوحنای معمولی با نمای بیرونی ی چشمگیر و کلیسای یوحنای غیرمعمولی با طاق های بلند و نُقش های زیبا در ذهنم من جاودانه شدند. راه رفتن در کوچه های باریک و سنگی و قدم گذاشتن روی سنگ فرش ها سفر در زمان بود.

شهری که عشق را نفس می کشد

تورین شهری عاشقانه است. هوای عاشقانه در هر نقطه ی این شهر حس می شود. با کافه های دنج و رستوران های رمانتیک با مجسمه ی عشق در میدان ی میدان با بوی گل در باغ های زیبا با آهنگ نوازندگی پیانو در کنار رودخانه تورین یک شهر برای عاشقان است.

طعم ایتالیا

غذا مهم ترین عنصر هر سفر است. تورین محل تلاقی طعم های جدید است. پاستا ی محلی فوکaccia کوفته های گوشتی و شکلات های لذت بخش همگی طعم ایتالیا را به شما می چشانند.

چه نکاتی را به یاد داشته باشیم؟

  • بهترین زمان برای سفر به تورین بهار و پاییز است.
  • تورین شهری پیاده روی است. پس حتماً کفش های راحت به پا کنید.
  • از خرید سوغات های محلی مانند شکلات های Gianduja قهوه شراب و سرامیک غافل نباشید.
  • برای تهیه تور های راهنما قبل از سفر به سایت های توریستی مراجعه کنید.

تورین شهری برای هر سلیقه

تورین شهری برای هر سلیقه است. اگر به تاریخ علاقه دارید اگر عاشق هنر هستید اگر به طبیعت گرایش دارید اگر به غذا علاقه مند هستید تورین برای شما یک مکان خاص و فراموش نشدنی است.

حرف آخر

تورین یک شهر برای هر سلیقه است. من از سفر به این شهر با تمامی دستاوردها و تجربیات رضایت کامل را دارم. امیدوارم این مقاله شما را نیز برای سفر به این شهر زیبا تهییج کرده باشد.

پاسخ به چند سوال

1. بهترین زمان برای سفر به تورین چه زمانی است؟
بهترین زمان برای سفر به تورین بهار و پاییز است.
2. چه غذاهایی را در تورین می توان مزه کرد؟
پاستای محلی فوکaccia کوفته های گوشتی شکلات های لذت بخش و قهوه از جمله غذاهای خوشمزه در تورین هستند.
3. برای تهیه تور های راهنما به کجا مراجعه کنیم؟
قبل از سفر به تورین برای تهیه تورهای راهنما می توانید به سایت های توریستی مختلف مراجعه کنید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا