درآمد اضافی 30-60٪ بدست آورید – یک برنامه استراتژیک بازاریابی پزشکی برای عملکرد پزشکی خود تنظیم کنید

آیا می دانید متخصصان پزشکی که اقدامات پزشکی خود را به بازار عرضه می کنند صرف نظر از رشته شغلی خود 30-60٪ درآمد بیشتری نسبت به همکاران غیر بازاریابی خود دارند؟

آیا شما یک برنامه بازاریابی استراتژیک برای اقدامات پزشکی خود دارید؟

آیا شما حتی می دانید چگونه یکی درست کنید؟

اگر صاحب یک عمل پزشکی هستید (اعم از دندانپزشک پزشک پزشک یا مدیر عمل) در صورت دستیابی به حداکثر سود ممکن باید استراتژی های بازاریابی پزشکی را تدوین و اجرا کنید.

برای بازاریابی موثر در زمینه پزشکی خود به مهارت و دانش تخصصی نیاز دارید. اگر اشتباه انجام شود ممکن است بیش از آنکه به شما کمک کند به تصویر حرفه ای شما آسیب برساند. با داشتن اطلاعات و ابزارهای مناسب می توانید به راحتی یک برنامه بازاریابی استراتژیک مقرون به صرفه اخلاقی و م effectiveثر برای اقدامات پزشکی خود ایجاد و اجرا کنید.

پزشکان پزشکان و دندانپزشکان در هنگام یافتن کمک حرفه ای در تهیه یک برنامه بازاریابی گزینه های زیادی دارند. اما وقتی نوبت به ایجاد زمینه برای تصویر و نام تجاری شما می رسد هیچ کس دیگری درک بهتری از آنچه که برای شما مناسب است غیر از خود شما خواهد بود. داشتن یک برنامه استراتژیک برای اقدامات پزشکی مهم است زیرا به شما اجازه می دهد تصمیم بگیرید که چه کسی را می خواهید هدف قرار دهید چه زمانی می خواهید آنها را هدف قرار دهید چگونه به بازار هدف خود خواهید رسید و آیا تاکتیک های شما بر اساس نتایج قابل پیگیری کار می کند یا نه. اگر نتایج خود را پیگیری نکنید ممکن است پول خوبی را به صخره برسانید.

برنامه بازاریابی استراتژیک برای اقدامات پزشکی شما باید اهداف روشن مختصر و واقع گرایانه ای را تعیین کند. برای تعیین اهداف واقع بینانه باید بازار هدف خود را مشخص کنید. با فکر کردن در مورد نوع عمل شروع به تعریف بازار هدف خود کنید. به احتمال زیاد از چه اطلاعات جمعیتی از خدمات خود استفاده خواهید کرد؟ کجا قرار دارد؟ آیا خدمتی ارائه می دهید که مردم بخواهند برای آن مسافتی را طی کنند؟ این ممکن است در مورد یک متخصص پزشکی مانند جراح پلاستیک یا متخصص پوست اتفاق بیفتد. یا آیا افرادی که از خدمات شما استفاده می کنند بیشتر به فکر راحتی خواهند بود؟ به عنوان مثال افرادی که به دنبال پزشک خانواده هستند به احتمال زیاد پزشکی را پیدا می کنند که بتوانند به راحتی و به راحتی به آنها برسند. تبلیغات رویه پزشکی شما فقط در صورتی مثر خواهد بود که بدانید چه کسی را هدف خود قرار داده اید.

هنگامی که بازار هدف خود را تعیین کردید باید به رقبا نگاه کنید. در رابطه با خدماتی که هر دوی شما ارائه می دهید به وب سایت رقبا نگاه کنید. به عنوان مثال یک کلینیک خانوادگی یک عمل دیگر را نمی بیند که دو ساعت فاصله داشته باشد اما ممکن است یک جراح پلاستیک باشد.

برای یافتن اطلاعات در مورد رقبای خود در اینترنت جستجو کنید و در صورت داشتن وب سایت از وب سایت آنها بازدید کنید. اطلاع از تلاش های بازاریابی رقبا به شما کمک می کند تا خود را از آنها متمایز کرده و اهداف شغلی خود را شکل دهید. هر کاری می کنید از رقابت خود کپی نکنید! در بسیاری از موارد اقدامات پزشکی کارهای اشتباهی انجام می دهند. به عنوان مثال بسیاری از اقدامات تبلیغات بی اثر ایجاد می کنند و از م componentsلفه های اصلی تبلیغات اقناعی چشم پوشی می کنند. بنابراین اطلاعات جمع آوری کنید اما از منابع حرفه ای و آگاه برای ایجاد مواد تبلیغاتی خود استفاده کنید.

هنگامی که بازار هدف خود را به طور واضح مشخص کردید و تحقیقات بازار خود را به پایان رساندید باید یک استراتژی برای اجرای تاکتیک های موثر تدوین کنید. استراتژی شما نقشه بزرگی برای جذب بیماران به عمل پزشکی شما خواهد بود. تاکتیک های شما اقدامات خاصی است که شما برای آوردن بیماران جدید از طریق درب کلینیک پزشکی خود انجام می دهید.

استراتژیهای یکپارچه موثرترین راه برای حفظ و رشد عملکرد پزشکی شما هستند. روش هایی را برای استفاده از چند رسانه برای انتقال پیام خود به مخاطبان هدف خود پیدا کنید. تاکتیکهایی که استفاده می کنید با توجه به بودجه و همچنین بهترین روش برای دریافت و پاسخ به پیام شما تعیین می شود. برخی از تاکتیک ها ممکن است شامل تبلیغات پزشکی در اشکال مختلف رسانه ای یا ایجاد یک کمپین بازاریابی مردمی برای تولید تبلیغات دهان به دهان باشد.

پس از اتخاذ یک استراتژی و تاکتیک باید راهی برای پیگیری اثربخشی برنامه خود تهیه کنید. پیگیری نتایج شما برای تعیین اینکه آیا برنامه شما به شما در دستیابی به اهداف کمک می کند یا نه ضروری است. اگر تاکتیک های شما توسط سیستم کلید در دست پشتیبانی نشود پیگیری می تواند دشوار باشد بنابراین هوشمندانه در وسایل نقلیه بازاریابی خود سرمایه گذاری کنید و به دنبال سیستم های ردیابی داخلی باشید.

مهمترین کاری که می توانید برای بهبود بازگشت به عمل پزشکی خود انجام دهید تهیه یک برنامه استراتژیک است. بدون برنامه شما در رحمت بازار هستید. حتی اگر وقت خود را برای تهیه یک برنامه حرفه ای اختصاص نمی دهید به راحتی برای شروع یک برنامه کوچک بنویسید.

در اینجا مثالی از یک طرح کوچک بازاریابی پزشکی برای شروع آورده شده است:

هدف: در سال آینده تعداد بیماران مراجعه کننده به کلینیک را 25٪ افزایش دهید. در اینجا شما برای فعالیت های خود یک هدف و بازه زمانی مشخص دارید.

استراتژیاطمینان حاصل کنید که بیماران فعلی و جدید شما تجربه مثبتی با عمل شما دارند و آنها به نوبه خود خانواده و دوستان را ارجاع می دهند. با استفاده از برنامه Care to Share سیستمی برای تولید مراجع ایجاد کنید. این نشان می دهد که شما برای رسیدن به هدف خود استفاده از استراتژی دهان به دهان را انتخاب کرده اید.

تاکتیک ها: آموزش منظم خدمات مشتری برای کارمندان و مشوق های کارمندان براساس ارجاعات شفاهی. او دائماً از روشهای جدید برای بهبود تجربه بیمار در کلینیک لذت می برد. در برنامه خود یک برنامه حمایت از مشارکت را تبلیغ کنید. این تاکتیک ها می توانند یک نقطه شروع باشند و بسته به اثربخشی آنها ممکن است تغییر کنند. نکته مهم این است که شما جهت فعالیت های خود جهت اولیه دارید.

پی گیری: یک صفحه گسترده اکسل از تمام بیماران مراجعه کننده به بیماران جدید با استفاده از برنامه Care to Share خود داشته باشید و همچنین تمام بیمارانی را که در نتیجه مراجعه به آنها قرار ملاقات می گذارند پیگیری کنید.

این مثال به همان اندازه اساسی است که وقتی صحبت از تهیه یک برنامه بازاریابی برای عملکرد پزشکی شما می شود بسیار اساسی است. تعیین اهداف تدوین استراتژی اجرای تاکتیک ها و سنجش موفقیت چهار عنصر اساسی در برنامه بازاریابی پزشکی شماست. برنامه شما باید راهنمای روشنی برای پیگیری شما و کارمندانتان برای دستیابی به موفقیت باشد. بخاطر بسپارید که جنبه های این طرح ممکن است تغییر کند زیرا برخی از روش ها از سایر روش ها م effectiveثرتر هستند یا روش های جدید ارائه می شوند. کارمندان خود را در فعالیت های بازاریابی خود بگنجانید و از آنها برای اجرای تاکتیک های خود حمایت کنید. ضروری است که کارمندان شما فعالیت ها را درک کرده و در آنها شرکت کنند تا شانس بیشتری برای موفقیت کسب کنند.

هنگام تعریف راه های رساندن پیام خود حتماً از پول خود برای تبلیغ عمل خود به م theثرترین روش استفاده کنید. یک پزشک خانوادگی که به دنبال بیماران محلی است ممکن است سعی کند در روزنامه های اجتماعی تبلیغ کند نه در روزنامه ای که از مطب آنها فاصله دارد. از طرف دیگر یک جراح پلاستیک ممکن است پوشش گسترده تری بخواهد و هوشمندانه است که تبلیغات را در همه اشکال رسانه های چاپی در یک فاصله خاص در نظر بگیریم.

بازاریابی اینترنتی همچنین روشی مقرون به صرفه و کارآمد برای برقراری ارتباط با بیماران فعلی و بالقوه شماست. تمام اقدامات پزشکی در همه زمینه های عملی کوچک یا بزرگ از وب سایت بهره مند می شوند. مردم به طور فزاینده ای با اینترنت آشنا می شوند و برای کسب اطلاعات به اینترنت متوسل می شوند. بنابراین یک حضور آنلاین حرفه ای و آموزنده ایجاد کنید که نشان دهنده عملکرد پزشکی شما باشد.

هیچ دو فرآیند پزشکی یکسان نیستند بنابراین شما نمی توانید طرحی برای برش کوکی ها را با نتایج کامل در عمل اجرا کنید. برنامه شما باید یک سند روشن و کاملاً فکر شده باشد که نیازهای خاص عمل پزشکی خاص شما را برآورده کند. شما باید کشف کنید که چه چیزی برای شما مفید است و به شما کمک می کند تا به اهداف شخصی و شغلی خود برسید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا