برترین های کسب و کار

دروغ تولیدکنندگان کانکس ساندویچ پانل لو رفت!

ماموت پانل

برترین تولید کننده ساندویچ پانل شرکت ماموت برندی است که در سال ۱۳۷۰ و در زمینی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع شروع به کار کرد و در چند سال اخیر به عنوان بزرگترین شرکت در این حوزه مشغول فعالیت است.

کانکس پیش ساخته ماموت پانل با سابقه تولید درخشان در صنعت کشور ماموت پانل با سابقه تولید بیش از پنج میلیون متر مربع ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری با فوم پلی یورتان و به کارگیری یکی از پیشرفته ترین خطوط تولید به روز اروپایی ( کانتینیوس ) و با بهره گیری از پرسنل مجرب وکار  آزموده مفتخر است مشخصات فنی تولیدات خود را در جهت معرفی مدیران، مجریان و مشاورین محترم صنایع ملی و خصوصی به عرض رساند.

ساندویچ پانل توانسته است حجم بالایی از تولید و سطح بالایی از کیفیت محصولات را ایجاد نماید

شرکت ماموت برای بالا بردن سطح کیفیت محصولات خود بروزترین ماشین آلات و دستگاه های روز دنیا را خریداری نموده و اقدام به اخذ گواهینامه استاندارد ۱۷۰۲۵ ( آزمایشگاه) و تجهیز آزمایشگاه های بسیار مدرن نموده است .

شرکت ماموت بازار داخلی در سرتاسر کشور ایران را تحت پوشش دارد و به تمامی نقاط کشور محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ارسال می نماید .همچنین جهت گسترش بازارهای هدف اقدام به صادرات محصولات خود به کشورهای همسایه نموده است. رضایتمندی مشتریان بیانگر مسیر تعالی و رو به رشد شرکت ماموت پانل می باشد.

زیمنس پانل

شرکت زیمنس پانل به شماره ثبت ۸۴۳۲ در سال ۹۰ در منطقه اقتصادی ارگ جدید بم در زمینی به مساحت ۲ هکتار و با ظرفیت اسمی تولید ساندویچ پانل به میزان ۱۰۰۰ متر مربع شروع به تولید انواع ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری نموده است . در سال ۸۱ توسط جمعی از متخصصین و مهندسین خلاق و سرمایه گذاری بخش خصوصی در تهران تاسیس گردید، اهداف اولیه این شرکت تولید ساندویچ پانل و تری دی پانل و کناف در ایران معرفی گردید اما با گذشت زمان صرفاً در عرصه تولید ساندویچ پانل توانست به موقعیت هایی نائل گردد، سطح تولیدات این شرکت حداکثر ۱۲۰۰ متر مربع می باشد که در رقابت با شرکت های بزرگی نظیر مجتمع صنعتی ماموت با ظرفیت روزانه ۵۰۰۰۰ متر مربع هیچ اقبالی در رقابت نداشته و صرفاً تامین کننده پروژه های کوچک و زودبازده می باشد.شرکت ایلیا پانل در سال ۸۲ با سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۲ هکتار در شمس آباد قم افتتاح گردید این مجموعه متشکل از ۲ شرکت نصب و اجرای ساندویچ پانل به نام نصب پانل صنعت و تولیدی ساندویچ پانل به نام ایلیا پانل میباشد.

ایلیا پانل

شرکت ایلیا پانل در سال ۸۲ با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۲ هکتار در شمس‌اباد قم افتتاح گردید.

این مجموعه متشکل از ۲ شرکت نصب و اجرای ساندویچ پانل به نام نصب پانل صنعت و تولیدی ساندویچ پانل به نام ایلیا پانل است.از مجموعه تولیدات این مجموعه شامل :

مدل‌های رنگی گالوانیزه ، آلومینیوم ،انواع ساندویچ پانل با عایق xps و پشم‌سنگ و پلی استایرن،فوم پلی استایرن و بولک سقفی،ورق‌های فرم دار رنگی و ساده از نظر  متخصصان و کارشناسان صنعت ساختمان ، ساندویچ پانل باید در سه سطح مورد توجه مصرف کننده قرار بگیرد.،نوع ورق استفاده شده.،نوع فوم مصرفی در ساندویچ پانل.،نوع دستگاه هایی که تولید ساندویچ پانل را به عهده دارند.بهترین ورق اثبات شده در تولید ساندویچ پانل که مورد تایید وزارت بهداشت و وزارت صنایع و معادن است،ورق آلوزینگ است.فوم مورد استفاده در ساندویچ پانل‌های تولید ایران اکثرا xps یا پلی استایرن است

زمرد پانل

این شرکت در سال 1384 فعالیت اصلی خود را به صورت رسمی آغاز کرد ، از همان ابتدا در زمینه ساندویچ پانل های سقفی و دیواری با فوم پلی یورتان و پوشش فلزی گالوانیزه شروع کرد.

در اوایل تاسیس شرکت زمرد پانل مدیران تصمیم به تولید انواع ورق های فرم دا(کرکره،شادولاین،ذوزنقه)انواع کانکس های پیچ و مهره ای با پوشش.

بعدها این شرکت اقدام به تولید سقف های مرکب عرشه ای نمود املا تابحال موفق به تولید ساندویچ پانل با ورق آلوزینک نگردیده است زیرا ورق آلوزینک تولید داخلی ندارند و همه ی آنها وارداتی هستد

میهن پانل

درسال 1381 توسط جمعی از متخصصین و مهندسین خلاق سرمایه گذاری بخش خصوصی در تهران تاسیس گردید.اهداف اولیه این شرکت تولید ساندویچ پانل و تری دی پانل و کناف در ایران معرفی ڭردید از نظر کارشناسان ساندویچ پانل باید درسه سطح موردتوجه قرارگیرد

1ورق

2 نوع فوم مصرفی

3 دستگاهی که تولید کننده ساندویچ پانل میشود.

ورق آلوزینک و فوم پلی یورتان و دستگاه آلمانی بهترین حالت تولید ساندویچ پانل با کیفیت تلقی می گردد

آریا بارون | افزایش

 ترک پانل

این شرکت به عنوان نماینده ی رسمی و انحصاری شرکت ترک پانل ترکیه ای در ایران مشغول به فعالیت است . شرکت ترک پانل وارد کننده ی انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری با ورق آلوزینک و فوم پلی یورتان از ترکیه به ایران و بعضا اجرای برخی پروژه های مهم آن می باشد . زمینه های فعالیت شرکت ترک پانل :

ساخت سوله های صنعتی

ساخت سردخانه های زیر صفر و بالای صفر

ساخت ویلای پیش ساخته

ساخت انواع کانکس مسکونی ، اداری ، نگهبانی ، مهندسی و ..

این مجموعه علیرغم واردات ساندویچ پانل با کیفیت به دلیل دوری مرکز تولیدی از مرکز مصرفی ، انعطاف ناپذیری در تولید ابعاد درخواستی مشتریان ، طولانی بودن مسیر و طولانی بودن زمان تحویل ساندویچ پانل ها از زمان اخذ قرارداد مورد استقبال عمومی قرار نگرفته و سطح فروش آن بطور چشمگیری کاهش پیدا کرده است . در حال حاضر عمده درآمد شرکت ترک پنل از راه نصب ساندویچ پانل و ساخت سوله است . شرکت ترک پانل با سعی و تلاش فراوان می خواهد جایگاه خود را در بازار فروش ساندویچ پانل حفظ کرده و فروش خود را با تبلیغات گسترده افزایش دهد ولی متاسفانه همچنان جزء شرکت هایی است که فروش قابل ملاحظه ای دارند و هر لحظه ممکن است بطور کلی از بازار رقابت ساندویچ پانل حذف شود

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا