دهه 1980 مرگ بنزین آمریکایی بود – قسمت 3 (نهایی)

[ad_1]

من داشتم بروشورها را مرور می کردم تا ببینم چیز جالبی را از دست داده ام یا خیر. متأسفانه به نظر می رسد فورد وسایل نقلیه جالب زیادی ندارد. سپس به EXP رسیدم. به نظر می رسد ترکیبی عجیب از Mustang و RX-7. این اتومبیل ظاهراً یک کامپکت اسپرت بود و از سال 1982 تا 1988 ادامه داشت. چرخ و پایه اتومبیل با فورد اسکورت مشترک بود و EXP طولانی تر کمتر و آیرودینامیکی بیشتری نسبت به همتای 5 صندلی خود داشت.

مطابق با اسکورت نسل اول EXP در نسخه ای از سال 1982 تا 1985 تولید شد که طی سال 1985 تحت عمل جراحی پلاستیک قرار گرفت. این مدل پس از سال مدل 1988 رها شد. اگرچه او قصد جایگزینی EXP را ندارد (همانطور که در ابتدا برای تبدیل شدن به فورد موستانگ در سال 1989 طراحی شده بود) فورد پروب 1989 تبدیل به یک کوپه اسپرت جلو اتومبیل بعدی خواهد شد که فورد به فروش می رساند. به Mercury LN7 نیز گفته می شد.

Mercury LN7 نیز جلوی من بود. تقریباً مانند درایو چرخ جلو Fiat X1 / 9. صبر کنید می تواند باشد؟ 9 به علاوه 3 برابر با 12 منهای 2 برابر است با 10. درایو چرخ جلو محرک دو چرخ است. در EXP سه حرف وجود دارد.

در فورد چهار حرف وجود دارد 10 منهای 4 برابر است با 6 حرف در بنتلی وجود دارد. آنها بعد از مدل 88 EXP افت کردند. بنتلی EXP 10 Speed ​​6 در تاریخ 26 ماه مه برنده جایزه طراحی در ویلا D’Este شد. قاره موتور دارای موتور W12 است.

’89 Mustang در ابتدا یک متخصص طراحی مجدد بود. EXP دارای 3 مدل استاندارد لوکس و توربو بود. Mercury LN7 دارای 10 سوراخ در کوره بود در مقایسه با EXP 2. من اینطور فکر کردم و فورد و بنتلی Illuminati را تأیید کردند …

اما از نظر جدی این یک اتومبیل سرعتی 120 اسب بخار از یک موتور 1.6 لیتری با یک توربوشارژر با یک توربو کوپه بود. (مانند بسیاری از اتومبیل های موجود در این لیست) بسیار سبک بود. وزن آن تنها 2047 پوند است.

اما مانند کرایسلر چیزهای بیشتری برای آمدن وجود داشت …

تولید کننده: شورولت

بنابراین ما بدیهی ترین خودرو را در اینجا داریم. (خارج از ویت) این باید اینجا باشد. در حالی که این گسترش آنچه که قبلاً گفتم گسترش نمی یابد زیرا این IROC-Z28 است. جالب است.

بسیار سنگین تر از موستانگ است و از 3086 تا 3362 متغیر است. مانند یک موستانگ تعداد زیادی موتور دارد. در اینجا لیست موتورها آمده است.

1972-1985: 2.5 L LQ8 / LQ9 Iron Duke I4

1982-1984: 2.8 L LC1 V6

1985-1989: 2.8 L LB8 V6

1990-1992: 3.1 L LH0 V6

1982-1983: بلوک کوچک V8 5.0 لیتری LU5

1982-1987: 5.0L LG4 Small-Block V8

1983-1986: 5.0 L L69 Small-Block V8

1988-1992: 5.0 LO3 بلوک کوچک V8

1985-1992: 5.0 L LB9 بلوک کوچک V8

1987-1992: 5.7L L98 Small-Block V8

دقیقاً مانند موستانگ موارد ارسالی بسیار کمی هم داشت. یا دستی 4 سرعته یا 3 تا 4 سرعته اتوماتیک. مانند موستانگ می توانید یک متغیر قابل تبدیل یا کوپه دریافت کنید. اما سریع وجود نداشت. کامارو جدید برای طراحی و پردازش خود نظرات مثبتی را دریافت کرد اما همچنین به دلیل رتبه بندی کم قدرت کامارو Z28 مورد انتقاد قرار گرفت.

اما این اتومبیلی نیست که توجه من را جلب کرد نه.

این یک استناد به شورولت است. میدونم میدونم!!! شما شهادت را دوست ندارید اما این متفاوت است. این X-11 است آن را ورزشی می کند.

شورولت با بهبود عملکرد Citation X-11 می خواست این اتومبیل را که مردم در حال خرید می باشند یادآوری کند و تازگی درایو جلویی جدید توسط همان افراد Corvette و Camaro ساخته شده است. آنها حتی در SCCA به مسابقه رفتند! در سال 1981 X-11 به 1982 و 1984 به مسابقات قهرمانی ملی SSB رسید. آیا این چشمگیر نیست؟

می توانید آن را با دستی 4 سرعته یا 3 سرعته اتوماتیک دریافت کنید. همچنین یک سیستم تعلیق اسپرت لاستیک های سفید رنگ Goodyear P205 / 70R-13 با ترمز و لبه عقب برخوردار است.

همچنین می توانید یک دوکسیلندر 2.5 لیتری Pontiac دوک یا شورولت 2-حباب 2 LE2 2.8 لیتری V6 را تهیه کنید که 115 اسب بخار (86 کیلووات) تولید می کند. بعداً در زندگی اش Citation X-11 نیز یک نسخه پردازش را دریافت کرد.

این چهارمین نسل از مونت کارلو است و SS دارای وزن 3239 است. این وزن باعث می شود سبکتر از سنگین ترین کامارو باشد اما زیاد نیست. این موتورهای زیادی داشت که بسیاری از آنها حتی از ورود XD حتی آزارم نمی دادند. جالب اینجاست که در سال 1985 آنها گزینه T – Top را دوباره زنده کردند. من فکر می کنم T – تاپس چیزی از دهه 80 بود؟ همچنین دارای لاستیک های P205 / 70R-14 Goodyear Eagle GT بود.

برای سال 1986 چهار سبک مختلف بدن در دسترس بود. مدل پایه Sport Coupe با همان صفحه های بدنه عمومی که از سال 1981 تاکنون داشته اند موجود است اما شامل آینه های جانبی جدید Aero مشابه مدل های کاماروس و شورولت کوروت در دهه 1980 است.

متأسفانه نسل های بعدی مونت کارلو بدتر شدند و در سال 2006 فقط به Impala Coupe تبدیل شدند.

GMC چیزی در آستین های خود داشت …

تولید کننده: GMC

سیکلون! درست است! فکر می کنید اجازه دهید این اسلایدها لغزش کند؟ نه! این یک رقیب Shelby Dakota بود که قبلاً نشان داده شده بود.

کامیون های Syclone و Typhoon دارای یک توربوشارژر میتسوبیشی و همکار بین گرت بودند. این دستگاه با پیستونهای منحصر به فرد واشرهای سر منیفولدهای ورودی و منیفولدهای اگزوز به یک موتور V6 وصل می شود. تمام اتومبیل های سیکلون و تایفون دارای گیربکس اتوماتیک 4 سرعته هستند. با تعصب چرخ عقب (به عنوان توزیع برق نیز شناخته می شود). هر دو کامیون اصلاحات ورزشی را در حالت تعلیق استاندارد ارائه دادند. سیکلون اولین کامیون تولیدی بود که سیستم ترمز چهار چرخ را دریافت کرد. خروجی آن 280 اسب بخار و 350 اسب بخار فوت بود. سیکلون (در صورت جدید) در 5.3 ثانیه توانست از 0 – 60 مایل در ساعت شتاب بگیرد و می تواند در 14.1 ثانیه با سرعت 93 مایل در ساعت یک چهارم مایل کار کند.

این یک وانت کوچک داغ بود. در حالی که او پس از دهه 1980 به دنیا آمد او هنوز روح دهه 80 را در میان رگ هایش سرگردان بود.

سازنده: Pontiac

آه فر برخی ممکن است بگویند مرد فقیر فراری است. برخی دیگر تا آنجا پیش رفتند که می گفتند او مرد فقیر MR2 بود. صرف نظر از نظر شما این یک توپ عجیب بود. Fiero به عنوان یک وسیله ورزشی اسپرت دو نفره با سیستم تعلیق کاملاً جدید و موتور V6 طراحی شده است. در حالی که حسابداران و مدیران جنرال موتورز با سرمایه گذاری در یک اتومبیل اسپرت دو صندلی که ممکن است با Corvette رقابت کند مخالف بودند آنها بحران نفت را فرصتی برای یک خودروی اسپرت با سوخت مناسب می دانستند.

برای این منظور Fiero برای استفاده از نسخه سوخت کارآمد موتور 2.5 سیلندر چهار سیلندر GM و موتور Iron Duke قادر به 27 مگاپیکسل در سطح شهر و 40 مگاپیکسل در ایالات متحده در بزرگراه با نسبت انتقال به اقتصاد انتخاب شده است.

متأسفانه Fiero سریعترین خودروهای کوچک نیست. اما صاحبان برخی از وفادارترین شما هستند که می توانید با آنها مواجه شوید. این باعث می شود آنها الماس خشن باشند.

نه این نسل دودی و دزد TransMe نیست. اما هنوز هم یک روش جالب است. در هر صورت این در واقع خنک تر از دوقلوی کامارو است.

نسل سوم Firebirds از سه مدل تشکیل شده است: Firebird Firebird S / E و Firebird Trans Am. Firebird مدل پایه معادل Camaro Sport Coupe بود. Firebird S / E نسخه برتر بود؛ و Trans Am نسخه با کارایی بالا است. با این حال این یک اتومبیل سنگین در مقایسه با سایر وسایل نقلیه در این مقاله بود و وزن آن 1717 پوند بود. این نسل از Firebird و Camaro در مقایسه با میراث آنها کندتر بودند. همه بد هم نبودند.

تولید کننده: AMC

بله در حالی که کرملین دو سال قبل از تولد دهه 1980 درگذشت این روح او بود. در سال پایانی سال 1978 گرلین تغییرات زیادی را دریافت کرد اما مشتریان آگاه از بودجه هنوز هم می توانند یک مدل استاندارد شش سیلندر استاندارد را از گرلین با قیمت کمتر از 3400 دلار دریافت کنند.

در اواسط فصل بسته GT با اسپویلر جلو و سوراخ چرخ های درخشان مانند AMX 1978 در دسترس قرار گرفت. GT لایه ای از آلومینیوم را به داشبورد اضافه کرد که توسط 258 مس در (4.2 لیتر) I6 به ​​عنوان استاندارد پشتیبانی می شد و نمودار نوار مخصوص به خود را داشت: نوار نوار گسترده ای تعریف شده توسط نوار باریک از گلگیرهای جلو فرار می کرد و در پشت پنجره های چهارم عقب گسترده می شد.

در حالی که بسیاری از مردم از این ماشین متنفر هستند اما در واقع بسیار خوب است. در حال حاضر کلکسیونی است.

این کاری است که سوبارو قبل از سوبارو انجام داد! سلف آن AMC 17 سال پیش … بگذارید غرق شود …

این Subaru 22B اصلی بود. AMC Eagle همه کاره بسیار سریع جالب و بسیار باحال بود. این احساس به من می دهد که یک جاده قتل کارخانه است. اکنون (خوشبختانه) این با موتور قابل فهم همراه بود. در اینجا لیست است.

150 متر مکعب (2.5 لیتر) AMC I4

GM 154 متر مکعب در (2.5 لیتر) GM Iron Duke I4

258 فوت مکعب (4.2 لیتر) AMC I6

219 متر مکعب (3.6 لیتر) VM I6 دیزل توربو

می توانید بین کتابچه راهنمای 4 سرعته یا 5 سرعته را انتخاب کنید. می توانید 3 سرعت اتوماتیک دریافت کنید … اما فقط برای دیزل توربوشارژ شده است.

برای سال 1981 AMC Eagle SX / 4 و Kammback را راه اندازی کرد. این نسخه های 4 × 4 AMC Spirit بودند. نفس نفس نسخه اصلاح شده AMC گرملین با پنجره های ربع چهارم بزرگتر بود. SX / 4 کوچکتر از عقاب های مبتنی بر Concorde است وزن آن 3033 پوند – حدود 230 پوند کمتر – بود و با اتوماتیک مایل بهتری داشت. گریفیتس تعداد محدودی مبدل Eagle و Concorde ساخت با بند ثابت Targa تاپ های T شکل قابل جابجایی و پارچه قابل جمع شدن.

برای سال 1982 عقاب ها را می توان با استفاده از درایو انتخابی از چرخ دیسک به چرخ عقب سوار کرد. این سیستم کمتر پیچیده بود اما همچنین ارزانتر بود. رانندگان مجبور شدند خودرو را متوقف كنند تا خودرو را عوض كنند اما برای استفاده از بازوی كنترل انگشت آنها مجبور به ترك ماشین نبودند. این دنده دیفرانسیل کنترل شده را حفظ کرده و مسافت پیموده شده ای را در حالت چرخ دنده عقب کمی مجاز می کند.

آنها نیز مانند بسیاری از اتومبیل های دیگر در این لیست با آن به مسابقه رفتند. جین و گری هندرسون در مسابقه Eagle SX / 4 (née Spirit) در SCCA Pro Rally شرکت کردند. متأسفانه پس از Eagle (و عمدتا Eagle SX / 4) AMC کشته شد.

اکنون وارد دهه 1980 خواهیم شد که مردم به خاطر دارند. مواردی مانند Dodge Mirada Aries K Celebrity Cavalier و غیره

سلب مسئولیت من نمی گویم من این ماشین ها را دوست ندارم اما اینها بعضی از اتومبیل هایی هستند که مردم به آن می خندند و به طور کلی می گویند به همین دلیل دهه 1980 وحشتناک بود.

همچنین برای هر کارخانه دو اتومبیل وجود دارد زیرا به سختی می توان به مردم گفت كه دهه 1980 بهتر از بد بود. بدون تأخیر بیشتر بیایید وارد آن شویم.

سازنده: دوج

او دیپلمات با دیپلماسی جالب خود دهه 80 را با روشی زیبا مانند قدم زدن در خیابان ها با کت و شلوار و کلاه رفتار کنید. از سال 1977 این دیپلمات به جای اسمی برای یک سبک خاص از بدن تبدیل به یک فونت مدل کامل شد. این نسخه طولانی تر و لوکس تر F-body Aspen بود. ساختار و اجزای مکانیکی یکسان هستند و درها و پانل های دیگر بدنه قابل تعویض هستند. همچنین دارای سه موتور 225 مکعب در (3.7 لیتر) مایل 6 I6 318 مکعب در (5.2 لیتر) LA V8 و 360 مکعب در (5.9 لیتر) LA V8 و انتقال بسیار دیگر است.

4 – سرعت A833 دستی

3 – سرعت اتوماتیک A727

3- سرعت اتوماتیک A904

3- سرعت A999 اتوماتیک

متأسفانه مردم فقط این را یک ماشین عالی می دانند.

برج حمل اتومبیل که نفرت بیشتری می کند که واقعاً شایسته آن است. این گواهینامه جایگزین Plymouth Volaré / Road Runner شد. Aries Dodge Aspen را جایگزین کنید. اگرچه از نظر اندازه با خودروی جمع و جور مشابه است اما اندازه داخلی Reliant و شش صندلی مسافر آن را از نظر سازمان حفاظت محیط زیست به اندازه متوسط ​​معرفی کرده اند. این برای یک ماشین کوچک خوب است.

Reliant و Aries در سال 1981 150000 دستگاه فروختند. تقریباً مانند 80 داگ بسیار سبک بود. فقط 2300 پوند بود. برای مقایسه لوتوس اوورا 3049 پوند وزن دارد … به مدتی نیاز دارید؟

به مقایسه دیگری نیاز دارید؟ نت Miata. 2348 پوند.

غرق شدن در … هنوز در حال غرق شدن در … با این حال حتی با این وجود. مردم هنوز به این ماشین می خندند.

سازنده: فورد

پینتو معروف به پایان یک پس زمینه انفجاری به نام خطرناک ترین ماشین جهان. مادربزرگ من حتی صاحب این ماشین بود. آیا این مسئله آن را به یک ماشین بد تبدیل می کند؟ نه چرا؟ اگر آن را به خطرناک ترین اتومبیل در جهان تبدیل کرده بود از فراری 458 ایتالیا (به دلایل مشابه) دلالت می کرد. ما پاگانی را هم گنجانده ایم. من می توانم ادامه دهم اما شما نکته را فهمیدید.

مانند Shivit این ماشین سبک وزن 2.015-2270 پوند وزن داشت. همچنین با Mustang II همراه بود. این شرم آور است که ما این مسابقات را در اطراف Laguna Seca نمی بینیم.

Ford LTD Crown Victoria – در سال 1979 نام تاج ویکتوریا توسط فورد (از اصلی اصلی 1955-1956 از Ferrlan Collection Coupe) به بسته پکیج سطح بالا فورد منتقل شد که جایگزین Landau Limited شد. این خودروها نوار کرومی مانند تارگا را در پشت بام داشتند و معمولاً با یک سقف وینیل لانداو جفت می شدند. در حالی که نوار کروم در LTD Crown Victoria منحصر به فرد بود سقف وینیل یک انتخاب محبوب برای همتایان خود در لینکلن مرکوری مرکوری گراند مارکیز و لینکلن تاون خودرو بود. این خودرو تا سال 1987 در سبک کوپه سدان و واگن ایستگاه موجود بود. این (برخلاف بسیاری از وسایل نقلیه) فقط دو موتور و یک گیربکس داشت.

هر دو موتور V8s بودند و فقط می توانید 4 سرعته اتوماتیک دریافت کنید. در حالی که هنوز هم استفاده می شود از آن به عنوان مسافر استفاده می شود.

تولید کننده: شورولت

شورولت مشهور در حالی که قبلاً از آن خودداری می کنید. من این ماشین را دوست ندارم اما به جای اینکه از آن متنفر باشم به شما اطلاعاتی می دهم. شورولت مشهور مبتنی بر سکوی چرخدار جلو A-بدنه بود که با Buick Century Oldsmobile Cutlass Ciera و Pontiac 6000 به اشتراک گذاشته شد.

جنرال موتورز پیشتر از نام مشهور به عنوان نامگذاری سبک بدنه در سدان های Oldshampel دهه 1960 استفاده می کرد. این ماشین همچنین از نوع جلو اتومبیل بود و بیشتر موتورهای V6 با موتور I4 داشت. او حتی گزینه جایگزین Eurosport را نیز داشت. هیچ کس به زندگی دوم این اتومبیل نمی دهد.

Chevette مسیری طولانی از Vette واقعی است. نباید با حیوان خانگی اشتباه گرفت. اگرچه هیچ چیز نگران نیست زیرا این ویت نیست. (مثل آن؟ من فکر کردم خوب است.)

فقط یک ماشین سبک با وزن 2.035 پوند تغییر دهید. این موتور سه موتور داشت گرچه همه چهار سیلندر بودند. خود Chevette در ابتدا فقط به عنوان هاچ بک دو درب با موتور 1.4 لیتری OHV یا 1.6 LOHC با موتور چهار موتور عرضه می شد. موتورهای تولید شده از 53 تا 60 اسب بخار چرخ های عقب را هدایت می کنند. گیربکس دستی چهار سرعته استاندارد بود در حالی که گیربکس سه سرعته اتوماتیک اختیاری بود.

همراه با دیگران هر چند. این موضوع طنز است.

سازنده: بیوک

بیوک الکترا نه! این یک ماشین برقی نیست. (اگرچه بخاطر فکر کردن در مورد این مورد بخشیده می شوید). Electra که در اینجا می بینید نسل ششم است. این خودرو تنها با سه موتور V6 و 4 سرعته اتوماتیک عرضه می شود.

بر خلاف بسیاری از اتومبیل ها در این مقاله آنها سبک نیستند. وزن آن بین 3300-3600 پوند است. ببخشید! شما همچنین می توانید یک کوپه دریافت کنید. نام دیرینه Electra در اواخر مدل 1990 از ترکیب Buick خارج شد.

از ابتدای سال 1991 پارک آویز به عنوان یک مدل برتر از گذشته و به عنوان یک دکوراسیون تبدیل شد. با این حال این یک ماشین وحشتناک نیست.

بیوک قرن اتومبیل که تا نیم قرن دوام نیاورد. این ماشین تنها V6s دارد به جز I4 من. در سبک بدنه کوپه سدان و واگن عرضه می شود. دارای دو گیربکس اتوماتیک 4 سرعته و گیربکس 3 سرعته اتوماتیک. قرن برای سال 1989 چهره ای دریافت کرد. بدن را کمی تغییر داد. یک خط سقف گرد تر اما به هیچ وجه رادیکال داده نشده است.

فکر می کنم جالب باشد که این نسخه به روز شده و سپس به عنوان تاکسی استفاده می شود. (با توجه به اینکه بسیاری از دهه 80 سواری لوکس دارند).

سازنده: کرایسلر

خیابان پنجم ماشین سبک و سبک و من آن را دوست ندارم. این ماشین ماشین نوه ها است. همچنین دارای دو موتور – A 5.2 L LA V8 است و همچنین دارای 225 متر مکعب (3.7 لیتر) I6 است. همچنین دارای دو مکانیزم 3 سرعته است. این کار همچنین باعث ایجاد تاکسی جالب یا شاید یک ماشین Uber خواهد شد. در هر صورت این ماشین پتانسیل زیادی دارد.

خیابان پنجم به مراتب فراتر از دو برادر Dodge Diplomat و Plymouth Grand Fury است که درصد بسیار بیشتری از فروش با وجود قیمت بالای آنها به مشتریان خصوصی می رود. تولید در سال 1986 به 118000 اتومبیل رسید و خیابان Fifth در ترکیب اتومبیل K- تشكیلة که اکنون تحت کنترل است به عنوان تنها حق رای دادن کرایسلر برای SUV های سنتی آمریکایی معرفی شده است.

اگرچه او برای گرفتن تغییرات در خیابان پنجم M-body آموزش دیده می گیرد اما در طی یک دوره شش ساله چند مورد وجود داشته است.

بله کرایسلر کلاس E دارد که با نسخه مرسدس اشتباه گرفته نشود.

اگرچه کلاس E کرایسلر یک ماشین لوکس است. وقتی در ویکی پدیا جستجو کردم و کشف کردم خاطرنشان کردم که مربوط به Dodge 600 است. ممکن است بپرسید چه چیزی در مورد آن جالب است؟

به کلاس E نگاه کنید. سرطان حتی لوکس تر به نظر می رسد. به نظر می رسد مانند یک بدنه الکترونیکی است. در حالی که لنسر بدن H است یک واقعیت کوچک جالب اینگونه نیست؟ کرایسلر E کلاس یک ماشین متوسط ​​بود. کلاس E در سال 1983 بر روی نسخه گسترده ای از پلتفرم Chrysler K معرفی شد و کلاس E یک نسخه ارزان تر و مجهز به مدل مشابه 1983 نیویورکر بود.

این هدف برای کسانی بود که لوکس کرایسلر را با قیمتی مناسب تر از پرچمداران نیویورکر می خواستند. به همین دلیل کلاس E یک جایگزین برای Newport 1981 است که قبلاً نسخه ارزان تر و اساسی تر کرایسلر از نیویورکر بود.

کلاس E در ابتدا Grand LeBaron نامیده می شد. اما کرایسلر با اشاره به یک بستر جدید آنلاین تصمیم گرفت آن را کلاس E بنامد.

از قضا به نظر می رسد Chrysler LeBaron GTS. (LeBaron در واقع مبتنی بر Lancer است.) فکر می کنم کرایسلر نام LeBaron را روی یک سدان گرفت. در هر صورت این فراموش خواهد شد. هرگز از پتانسیل های آنها در واقعیت استفاده نکنید.

تولید کننده: لینکلن

بعدی Lincoln Continental Mark VII است. نام طولانی درست است؟ ماشین خوب به دنبال! با این حال این وسیله نقلیه سبک نیست که وزن آن 3748 پوند است.

برای چشم انداز این موضوع Challenger V6 وزن کمی زیر 4000 پوند دارد. با این حال این ماشین دارای دو موتور – A 4.9 سی سی (302 مس) ویندزور V8 و 2.4 سی سی (149 سی سی) BMW M21 TD I6. (به نظر من i6 جالب است). همچنین (جای تعجب آور نیست) که این دو مکانیزم 4 سرعته داشت.

Continental Mark VII که بعداً فقط به عنوان Mark VII کوتاه شد یک کوپه لوکس با چرخ عقب است که توسط لینکلن تولید شده است. Continental Mark VII که در آگوست 1983 برای سال 1984 معرفی شد پلتفرم خود را با Ford Thunderbird Mercury Cougar و Lincoln Continental (پلت فرم فورد فاکس از نام رمزگذاری شده اولین برنامه ای که از این سیستم عامل استفاده می کرد) معرفی شد.

آیا می توانم فقط اضافه کنم که برخی از وسایل نقلیه موجود در این لیست بیش از 3 کارخانه را پشت سر گذاشتند … درباره هدر دادن پول مالیات دهندگان صحبت کردند. جدا از آن ما یک نسخه اصلاح شده ساخته شده در رزمناوی کامل را نخواهیم دید.

تانینا در این مارک لینکلن ورسایز نام دیگر و ماشین بلند است. لینکلن ورسای یک اتومبیل لوکس جمع و جور است که توسط بخش لینکلن شرکت فورد موتور به بازار عرضه می شود. نسخه اصلاح شده Mercury Monarch و Ford Granada لینکلن ورسای از سال 1977 تا 1980 فروخته شد.

همچنین سنگین است … بسیار سنگین وزن 3827-3915 پوند.

در اواسط دهه 1970 بخش لینکلن فورد به دلایل مختلف به دنبال گسترش دامنه خود بود. در مقایسه با چهار خط مدل لوکس متمایز ارائه شده توسط Cadillac و سه خط ارائه شده توسط کرایسلر (از جمله امپریال) لینکلن تنها در سال 1975 دو خط مجزا ارائه داد.

در حالی که فروش خودروهای بزرگ لوکس پس از بحران نفت 1973 افزایش یافت تأثیر آنها منجر به افزایش خودروهای وارداتی شد. اگرچه ممکن است در آن زمان خوب نبوده است اما اکنون هم می تواند پتانسیل داشته باشد.

ممکن است از نظر من در مورد همه اینها سؤال کنید. من برای شما توضیح خواهم داد و از شکنجه کردن با تاریخ خودداری خواهم کرد …

میبینی. خودروهای دهه 1980 (همانطور که در شروع دور گفتم) از آنها متنفر هستند یا مخالف آنها هستند. بیشتر اوقات به دلایل خوبی از قبیل این فرمان اشتباه است یا جعبه های مربع زشت است چیزی از این دست نیست و هیچ کس امکانات موجود را نمی بیند.

به Buick Electra نگاه کنید پشت بام را برش دهید صندوق عقب را باز کنید و خود را Ute کنید. فقط در مورد آن فکر کنید SS Buick Electra Ute Cobalt Powered. یا حتی اتومبیل مسابقه ای LS-Electra Ute یا Dodge Shadow در مسابقه بنگر استفاده نمی شود.

فرصت هایی که این اتومبیل ها ارائه می دهند بیشتر از آنچه فکر می کنید هستند. آیا کسی ماشین تحویل جدید پیتزا هوت را دیده است؟ این یک جرقه شورلت است که اجاق گاز موجود در آن است. لینکلن ورسای می توانست با اجاق گاز در پشت راحت باشد. این ماشین در خیابان بدون سرنشین سبک گانگستری در حال سرقت است.

فقط کافی است هنگام سرویس پیتزا و پیتزا بیشتر سوار ظریف شوید تا اسپارک بتواند این کار را انجام دهد.

یا Chevette را بگیرید و آنرا به ماشین تمرینی ایده آل برای مانع شدن تبدیل کنید. خودروهای آمریکایی در دهه هشتاد وضعیت بدی ندارند. این یک نقاشی تخیلی از تخیل است. لا يتطلب الأمر الكثير لتحويل هذه الوحوش المنسية إلى شيء مدهش.

لذا أرجوك توقف عن الكراهية واستخدم خيالك لجعلها ما تريد. سيارة رالي سيارة أجرة تسميها!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا