راحت ترین راه مهاجرت به انگلستان

انگلستان: رویای زندگی در سرزمین پادشاهان

گل | مهاجرت

همیشه یه حس خاص و جادویی تو دلم بود برای زندگی در انگلستان. اون حس یه مخلوطی از شوق هیجان و کمی هم ترس بود. انگار یه جای دوردست و نامعلوم با تاریخ عمیق و فرهنگ خاص خودش در انتظار من بود. توی ذهنم با خیابون های سنگفرش لندن و باغ های زیبا و با قلعه های قدیمی پیاده روی می کردم و صدای پرندگان رو در هوای مرطوب صبحگاهی می شنیدم.

گل | مهاجرت

خب من این حس رو با شما به اشتراک می ذارم تا با هم به رویا های خودمون برای مهاجرت به انگلستان واقعیت ببخشیم.

گل | مهاجرت

سه راه برای مهاجرت به انگلستان

مهاجرت به انگلستان مثل همه ی کشور های دیگه نیازمند برنامه ریزی و آماده سازی مناسب هست. سه راه اصلی برای مهاجرت به انگلستان وجود داره:

1. مهاجرت با ویزای کار: این راه احتمالا محبوب ترین راه مهاجرت به انگلستان هست. با داشتن پیشنهاد کاری از یک شرکت انگلیسی و برآورده کردن شرایط ویزای کاری شما می توانید به انگلستان مهاجرت کنید.

2. مهاجرت با ویزای تحصیلی: اگر به تحصیل در انگلستان علاقه دارید می توانید با دریافت پذیرش از یک دانشگاه انگلیسی و برآورده کردن شرایط ویزای تحصیلی به این کشور مهاجرت کنید.

3. مهاجرت با ویزای سرمايه گذاری: برای کسانی که توانایی مالي برای سرمايه گذاری در انگلستان رو دارن ویزای سرمايه گذاری یک گزینه مناسب هست.

ویزای کاری: تلاش و چالش

ویزای کاری به نظر من سخت ترین راه مهاجرت هست. برای به دست آوردن پیشنهاد کاری از یک شرکت انگلیسی باید با تلاش زیاد و مغز و سرمایه گذاری در رزومه و مهارت های خود در بازار کار انگلستان جایگاهی برای خود بدست آورید. من از تجربه شخصی میدونم که این کار نیازمند زمان صبر و انگیزه زیاد هست.

تحصیل در انگلستان: باز و چشم باز

ویزای تحصیلی به نظر من گزینه مناسبی برای مهاجرت به انگلستان هست. مخصوصا برای افرادی که به تحصیل علاقه دارن و از طرفی نیازمند به اخذ ویزای کاری باشند. البته باید حواستون به این موضوع باشه که تحصیل در دانشگاه های انگلیس هزینه بالایی داره و شرایط قبولی نیز سخت تر از خیلی از کشور های دیگه هست.

ویزای سرمايه گذاری: برای ثروتمندان

این ویزای برای افرادی که توانایی مالي برای سرمايه گذاری در انگلستان رو دارن یک گزینه خوب هست. ولی حواستون باشه که این ویزای نیازمند برآورده کردن شرایط و مقررات سختگیرانه ای هست.

مهاجرت به انگلستان: نکات کلیدی

مهاجرت به انگلستان مثل هر مهاجرت دیگه نیازمند برنامه ریزی و آماده سازی خوب هست. به چند نکته مهم در رابطه با مهاجرت به انگلستان توجه کنید:

  • زبان انگلیسی: زبان انگلیسی در انگلستان حرف اول رو می زنه. برای انجام کار تحصیل و زندگی روزمره به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید.
  • هزینه زندگی: هزینه زندگی در انگلستان بالا هست مخصوصا در شهر های بزرگ مثل لندن و منچستر. قبل از مهاجرت به انگلستان بودجه خود رو مطالعه کنید و برای هزینه های اساسی مثل اجاره غذا حمل و نقل و خدمات پزشکی آماده باشید.
  • مدارک لازم: مدارک لازم برای اخذ ویزای انگلیس به نوع ویزای شما بستگی داره. قبل از هر اقدامی وب سایت رسمی سفارت انگلیس در کشور شما رو مطالعه کنید تا از اطلاعات جدید و به روز آگاه باشید.
  • فرهنگ و آداب و رسوم: انگلستان کشور با فرهنگ غنی و آداب و رسوم خاص خود هست. قبل از مهاجرت به انگلستان در مورد فرهنگ این کشور مطالعه کنید و خود رو برای تفاوت های فرهنگی آماده کنید.

زندگی در انگلستان: حس و حال

زندگی در انگلستان مثل زندگی در هر کشور دیگه مزایا و معایب خود رو داره. با این حال انگلستان برای من کشوری با تاریخ فرهنگ و طبیعت زیبا هست که هر روز چشم انداز جدیدی رو به من ارائه می ده.

  • طبیعت زیبا: انگلستان با طبیعت زیبا و سبز خود برای علاقه مندان به طبیعت یک مقصد عالی هست. باغ های زیبا جنگل های بکر ساحل های روشن و کوه های منحصر به فرد هر طعم و سلیقه ای رو راضی می کنه.
  • فرهنگ غنی: انگلستان کشور با فرهنگ غنی و تاریخ عمیق هست. موزه ها گالری های هنری تئاتر ها و مراکز فرهنگی متعدد برای علاقه مندان به تاریخ و هنر یک مقصد بی نظیر هست.
  • مردم خوب: انگلستان با مردم مهربان و مهمان نواز خود به شما حس راحتی و امنیت می ده.

سوال و جواب

1. برای مهاجرت به انگلستان به چه زبان انگلیسی نیاز داره؟

برای   مهاجرت   به   انگلستان      به   زبان   انگلیسی   در   سطح   خوب   نیاز   داره   تا   بتونید   به   راحتی   با   مردم   ارتباط    برقرار   کنید   و   در   زندگی   روزمره      کار   و   تحصیل   موفق   باشید.    

2. مهاجرت به انگلستان چقدر هزینه داره؟

هزینه   مهاجرت   به   انگلستان   بستگی   به   نوع   ویزای   شما      رشته   تحصیلی      شهر   زندگی   و   سبک   زندگی   شما   داره.  

3. برای اخذ ویزای انگلیس چه مدارکی لازم هست؟

مدارک   لازم   برای   اخذ   ویزای   انگلیس   به   نوع   ویزای   شما   بستگی   داره.   برای   اطلاعات   بیشتر      وب   سایت   رسمی   سفارت   انگلیس   در   کشور   شما   رو   مطالعه   کنید.   

نتیجه گیری

مهاجرت به انگلستان یک تجربه حسی و فرهنگی بی نظیر هست. اگر شما هم رویای زندگی در این کشور رو در سر دارید با برنامه ریزی و آماده سازی خوب می توانید به هدف خود رسید و از مزایای این کشور مثل فرهنگ غنی طبیعت زیبا و مردم مهربان لذت ببرید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا