راهنمای خرید بهترین اسپیکر

اسپیکرهای بلوتوثی توانسته‌اند جایگاه خوبی در زندگی افراد با رده‌های سنی گوناگون به دست آورند. شرکت‌های زیادی در زمینه طراحی و تولید اسپیکرهای بلوتوثی با قابلیت و کیفیت‌های گوناگون مشغول فعالیت هستند که هر کدام با قیمت‌های مختلف در دسترس قرار دارند. در صورتی که بودجه مشخص و تعیین‌شده‌ تا 2 میلیون تومان برای خرید یک اسپیکر بلوتوثی در نظر گرفته‌اید، بهتر است با راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی تا 2 میلیون تومان همراه باشید؛ ما بهترین اسپیکر تا 2 میلیون را در این مقاله از سامانه خبری هیلی بیلی به شما معرفی خواهیم کرد.

در همین ابتدا بگوییم که اگر قصد خرید اسپیکر با کیفیت را دارید میتونید خرید از فروشگاه تاچ تل و تکنولایف را در اولویت قرار بدهید.

بهترین اسپیکر تا 2 میلیون

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل P1

زیلوت در طراحی این اسپیکر بسیار خوب عمل کرده و با مشاهده این محصول در اولین نگاه قطعا توجه شما به طراحی آن جلب خواهد شد. طراحی این مدل به صورت بیضی شکل است و در قسمت بالایی دسته‌ای برای حمل آسان‌تر اسپیکر در نظر گرفته شده است. بخش روبرویی میزبان دکمه‌های مختلف و یک نمایشگر کوچک است و در سمت چپ رقص‌نور برای جذاب‌تر شدن دستگاه هنگام پخش موسیقی قرار گرفته است.

حداکثر توان خروجی اسپیکر برابر با 40 وات بوده و محدوده فرکانس پاسخ‌گویی آن 100HZ تا 20KHZ است و امکان پخش رادیو نیز برای آن مهیا شده است که می‌تواند یکی از نقاط مثبت این دستگاه به حساب بیاید. کیفیت صدای پخش شده با این مدل کاملا رضایت بخش است و بیس و تفکیک در سطح خوبی قرار می‌گیرد و صدا شفافیت بالایی دارد. این اسپیکر کیفیت صدای استریو HIFI دارد و به لطف ساب‌ووفرها بیس قوی تولید می‌کند. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل P1 به لطف باتری 4000 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده برای آن می‌تواند تا 16 ساعت به صورت مدام موزیک پلی کند که عملکرد بسیار عالی است و با فرض گوش دادن روزانه 4 ساعت به موسیقی شما را 4 روز از شارژ مجدد بی‌نیاز می‌کند.

برند جی بی ال و اسپیکرهای آن هیچ نیازی به معرفی و تعریف ندارند و هر کسی که به دنیای موسیقی و اسپیکر و هدفون علاقه داشته باشد می‌داند که این سازنده تا چه حد محصولات باکیفیتی را تولید می‌کند. این اسپیکر به گونه‌ای طراحی شده که شما بتوانید در هر دو صورت افقی و عمودی از آن استفاده کنید. وزن این اسپیکر 540 گرم است و می‌توانید آن را گوشه کیف خود قرار دهید و دائما این محصول را به دنبال خود حمل کنید.

کینگ استار برای تأمین انرژی مورد نیاز این اسپیکر از یک باتری با ظرفیت 2000 میلی آمپر ساعت کمک گرفته است. این باتری می‌تواند اسپیکر را تا 6 ساعت در صورت قرار دادن ولوم در حالت 50 درصد سر پا نگه دارد که شارژ دهی رضایت بخشی به حساب می‌آید و از سوی دیگر شما به 4 ساعت زمان برای فول شارژ کردن مجدد این دستگاه نیاز خواهید داشت.

اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 2305

تسکو یک برند ایرانی و البته باکیفیت است که محصولات مختلفی تولید می‌کند و اتفاقا محصولات آن کیفیت خوبی هم دارند و با قیمت مناسبی به فروش می‌رسند. اسپیکر اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 2305 ابعادی برابر با 143.7 × 185.3 × 300 میلی‌متر و وزنی حدود 2.2 کیلوگرم دارد و این یعنی بدون دشواری می‌توانید آن را به دنبال خود حمل کنید. بدنه این مدل از جنس پلاستیک است و دکمه‌های مختلف به روی بخش بالایی اسپیکر قرار گرفته‌اند و همچنین با وجود دسته در نظر گرفته شده برای این محصول می‌توانید آن را به ساده‌ترین شکل ممکن به دنبال خود داشته باشید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S55

این محصول طراحی بسیار ساده و البته زیبایی دارد و یک نوار به دور بدنه دیده می‌شود که می‌تواند در نقش رقص‌نور ظاهر شود و زیبایی دو چندانی به این اسپیکر ببخشد. وزن 590 گرمی و ابعاد مناسب این مدل باعث می‌شود تا با یکی از بهترین اسپیکرها برای حمل و نقل مواجه باشیم. به روی سر این اسپیکر دکمه‌های مختلف همرنگ با بدنه دیده می‌شود تا به شما کمک کند کنترل بهتری به روی محصول داشته باشید و نیاز نباشد تا دائم به سراغ گوشی یا هر پلیر دیگری بروید.

ناگفته نماند که این دستگاه میکروفون دارد و این یعنی می‌توانید هنگام موزیک گوش کردن با آن پاسخ تلفن را نیز بدهید و نیاز نیست تا به گوشی خود مراجعه کنید. زیلوت یک باتری با ظرفیت 1800 میلی آمپر ساعتی را برای این مدل مناسب دیده و به کمک این ظرفیت می‌توان تا 3.5 ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد به موزیک گوش کرد. شارژ شدن این دستگاه نیز 2.5 زمان نیاز دارد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل GO 3

مهم‌ترین مشخصه این اسپیکر از JBL اندازه بسیار کوچک و جمع و جور آن است که در جیب هم قرار می‌گیرد و می‌تواند همراه همیشگی شما باشد. این اسپیکر تنها حدود 200 گرم وزن دارد و ابعاد آن هم 87.5x75x41.3 میلی‌متر است. به روی بدنه لوگوی JBL با فونت بزرگ دیده می‌شود و بدنه نیز بسیار زیبا و مقاوم طراحی شده و مهم‌تر این که اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل GO 3 از گواهی IP67 پشتیبانی می‌کند و این یعنی شما می‌توانید آن را درون آب قرار دهید و یا در محیط خیس از آن استفاده کنید.

توان خروجی این مدل 4.2 وات است و عدد خیلی زیادی نیست که البته از بدنه‌ای به این کوچکی بیشتر از این هم انتظار نداریم. کیفیت صدا مطلوب است و به نسبت ابعاد از تفکیک و بیس و شفافیت رضایت خواهید داشت. بازدهی باتری این محصول حدود 5 ساعت است که این مهم به لطف باتری 750 میلی آمپر ساعتی به دست آمده است. پس اگر در پی خرید اسپیکری باکیفیت، کوچک، خوش‌قیمت، زیبا و مقاوم در برابر آب هستید این مدل را در لیست خود قرار دهید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK – 45

یک نکته بسیار مثبت دیگر در مورد اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK – 45 پشتیبانی از میکروفون است و این یعنی با اتصال مستقیم یک میکروفون به این اسپیکر می‌توانید صدای خود را با بلندی زیاد بشنوید و مثلا در جمع‌های کوچک آهنگ بخوانید. باتری در نظر گرفته شده برای این محصول ظرفیتی برابر با 1200 میلی آمپر ساعت دارد و بسته به میزان بلندی صدا می‌تواند بین 3 تا 5 ساعت شارژدهی کند.

راهنمای خرید بهترین اسپیکر

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK – 8

اگر اسپیکر بالا برای شما جذاب است اما حجم صدای آن را کم می‌دانید و یا داشتن گواهی ضد آب برای شما اهمیت دارد به سراغ این مدل بروید. خروجی صدای این دستگاه 16 وات است که بیشتر از سه برابر مدل بالا ارزیابی می‌شود و در محیط باز و حتی هنگام قرار گرفتن زیر باران هم می‌تواند بدون مشکل به عملکرد خود ادامه دهد. البته باید اشاره کنیم که از نظر صدای بیس مدل بالا شرایط بهتری دارد و تصمیم در نهایت بسته به نیاز به عهده خودتان خواهد بود.

بررسی مدل های جذاب دیگر در youtube.com

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سیبراتون مدل SBS815

ظاهر این اسپیکر احتمالا اولین مشخصه‌ای است که نظر شما را به خود جلب می‌کند؛ چرا که برای آن رقص‌نور در نظر گرفته شده و همچنین طراحی مستطیل شکل و جذابی را شاهد هستیم. دکمه‌ها و ورودی‌های اسپیکر در بخش بالایی قرار گرفته‌اند و همچنین یک دستگیره برای جابجا کردن آن در نظر گرفته شده است. در همین بخش یک نمایشگر کوچک نیز دیده می‌شود و شما با دکمه‌های موجود می‌توانید حالت اسپیکر را تغییر داده و یا صدا را کم و زیاد کنید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XB23

یکی از بهترین و قدرتمندترین اسپیکرهای بلوتوثی موجود در بازار را می‌توان اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XB23 معرفی کرد که با وزن 580 گرم و طراحی استوانه‌ای در دسترس قرار دارد. این دستگاه مجهز به پورت تایپ سی بوده و به لطف تاییدیه IP67 می‌توان آن را یک اسپیکر بلوتوثی فوق‌العاده ارزشمند و مقاوم در برابر آب و گرد و غبار معرفی کرد. این اسپیکر مجهز به بلوتوث بوده و از نسخه 5.0 پشتیبانی می‌کند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XB23 را باید ماندگاری بالای شارژ آن دانست؛ شما می‌توانید با استفاده از این اسپیکر، بازدهی 12 ساعت را تجربه کنید و این برای کسانی که همواره در حال سفر و گشت و گذار در طبیعت هستند، اهمیت بسیار زیادی دارد. بدون تردید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XB23 می‌تواند یک خرید فوق‌العاده ارزشمند برای کاربران به حساب آید. بهترین اسپیکر مانیتورینگ تا 2 میلیون می‌تواند این گزینه هم باشد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XB13

یکی دیگر از بهترین اسپیکرهای بلوتوثی سونی که با وزن 253 گرم طراحی و تولید شده است را باید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XB13 معرفی کرد. این اسپیکر بلوتوثی دارای تاییدیه IP67 بوده که نشان‌دهنده مقاومت محصول در برابر آب و گرد و غبار است.‌ ارتباط با این بلوتوث از طریق بلوتوث امکان‌پذیر بوده و از نسخه 4.2 آن پشتیبانی می‌کند؛ این قابلیت به دستگاه اجازه می‌دهد بتواند ارتباط خوبی با گوشی‌های هوشمند مختلف برقرار کند و این برای کاربران اهمیت زیادی دارد. فراموش نکنید که اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XB13 مجهز به پورت تایپ سی بوده و این قابلیت تاثیر زیادی در افزایش سرعت شارژ مجدد دستگاه خواهد داشت.‌

محدوده عملکرد وایرلس این اسپیکر بلوتوثی شیائومی 10 متر بوده و در صورتی که از 10 متر بیشتر فاصله بگیرید، قطعا ارتباط قطع خواهد شد. این دستگاه مجهز به باتری بوده و ماندگاری قابل توجهی دارد. به عنوان سایر مشخصات می‌توان به نسبت سیگنال به نویز 93 دسی بل و توان خروجی 10 وات آن اشاره کرد. در صورتی که قصد دارید یک اسپیکر باکیفیت در محدوده قیمت 2 میلیون تومان خریداری کنید، اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل XMWXCLYYXO1ZM یکی دیگر از بهترین‌ها در راهنمای خرید اسپیکر تا 2 میلیون تومان خواهد بود.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل MDZ-26-DB

در صورتی که قصد دارید یک اسپیکر بلوتوثی باکیفیت از شیائومی خریداری کنید، اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل MDZ-26-DB می‌تواند بهترین انتخاب و مقرون به صرفه باشد. این محصول با وزن 227 گرم در دسترس قرار دارد و طراحی آن فوق‌العاده است. همچنین اسپیکر بلوتوثی مدل MDZ-26-DB با سیستم عامل اندروید و iOS سازگار بوده و می‌توانید از هر دو پلتفرم برای برقراری ارتباط استفاده کنید. فناوری‌های صوتی این اسپیکر را می‌توان میکروفون جهت برقراری تماس و درایورهای نئودیمیمی به قطر 36 میلی‌متر دانست که تاثیر زیادی در بهبود عملکرد خواهند داشت. فراموش نکنید که بازدهی باتری MDZ-26-DB معادل 8 ساعت بوده و می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای سفرها به حساب آید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل MDZ-26-DB مجهز به کلیدهای کنترل بوده که می‌توانید از آن‌ها برای تنظیم صدا، توقف یا عبور از یک آهنگ به آهنگ بعدی استفاده کنید. همچنین این دستگاه از پورت USB پشتیبانی می‌کند و توان خروجی دستگاه معادل 6 وات است. نسبت سیگنال به نویز معادل 65 دسی بل بوده و محدوده فرکانس پاسخگویی هم 85 الی 20 هزار هرتز است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این اسپیکر بلوتوثی شیائومی بازدهی باتری 8 ساعت بوده و برای شارژ مجدد دستگاه هم نیازمند 2.5 ساعت زمان خواهید بود. فراموش نکنید که ظرفیت این باتری معادل 1500 میلی‌آمپر ساعت است.

جمع‌بندی

با این که اسپیکرهای گوناگون با رده‌های قیمتی متفاوت در دسترس قرار دارند، اما سعی کردیم بهترین اسپیکرهای بلوتوثی را تا 2 میلیون تومان به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید هر کدام از این محصولات را به سادگی از تکنولایف خریداری کنید.

مدل های دیگر در www.pinterest.com

سوالات متداول

آیا اسپیکرهای سونی ارزش خرید دارند؟ بله؛ بدون تردید اسپیکرهای سونی دارای کیفیت صدای بسیار زیادی هستند و ما سعی کردیم بهترین اسپیکرهای سونی را در راهنمای خرید اسپیکر تا 2 میلیون تومان به شما معرفی کنیم.

آیا اسپیکرهای شیائومی ارزش خرید دارند؟ شیائومی نه تنها در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند توانسته جایگاه خوبی به دست آورد، بلکه در زمینه لوازم جانبی هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. قطعا اسپیکرهای شیائومی از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند و می‌توانند رضایت شما را جلب کنند.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا