برترین های کسب و کارخانواده

راهنمای خرید حوله تن پوش و حمامی برای آغاز سال نو

انتخاب مواد مناسب و GSM

از کجا حوله تن پوش بخریم .برای حوله های حمام دنج و لوکس، پنبه ۱۰۰٪ مناسب است. الیاف پنبه می تواند تا ۲۵ برابر وزن خود را در مایع نگه دارد، و برای استفاده در حوله فوق العاده مؤثر است. که به طرز باورنکردنی جاذب هستند، آب را به خود جذب می کنند. بیشتر حوله ها از پنبه استاندارد ساخته می شوند،

آموزش | افزایش

از جمله انواع پنبه مصری یا حتی پنبه ترکی. عامل مهم دیگر هنگام خرید حوله های حمام GSM است که مخفف گرم در متر مربع است. هرچه حوله GSM بیشتری داشته باشد، وزن و قدرت جذب آن بیشتر است. به عبارت دیگر، حوله های کم GSM سبک و نازک هستند، در حالی که حوله های با GSM زیاد ضخیم تر و سنگین تر هستند. هر چیزی در حدود ۳۵۰-۴۰۰ سبک است، در حالی که GSM بالا می تواند شامل هر چیزی از ۴۵۰-۶۰۰ به بالا باشد.

انتخاب اندازه

نحوه اندازه گیری سایز حوله توش .یکی دیگر از گزینه های مهم در نحوه انتخاب حوله اندازه آن است. در نظر بگیرید که برای چه از حوله خود استفاده خواهید کرد؛ آیا برای استفاده در سالن بدن سازی، برای بچه ها است یا یک حوله لوکس برای استفاده در اتاق های مجلسی شماست؟ این می تواند به شما کمک کند تا در مورد اندازه تصمیم بگیرید. حوله دستی همچنین می تواند به عنوان حوله موی مرطوب مورد استفاده قرار گیرد، در حالی که از پارچه های صورت می توان در دوش نیز استفاده کرد. حوله های حمام اندازه استاندارد دارند و مواد کافی را برای خشک شدن و پوشاندن شما فراهم می کنند. اگر می خواهید همه کار را تمام کنید، یک ملحفه حمام را در نظر بگیرید که اندازه آن بزرگتر است. ایده آل است اگر واقعاً می خواهید خود را در شکوه قرار دهید!

رنگ و سبک

اگر از قبل سرویس بهداشتی خود را تزیین کرده اید، چرا رنگ حوله ای متناسب با آن انتخاب نمی کنید؟ این می تواند ظاهر را کامل کند، به خصوص اگر یک نرده حوله برای نگهداری آنها داشته باشید. اگر ترجیح نمی دهید، به دنبال یک رنگ متضاد بروید که رنگ اضافی به اتاق اضافه کند. اگر حیوان خانگی موی تیره ای دارید، یا اغلب قهوهای مایل به زرد می پوشید؛ این می تواند تصمیم شما را به نفع سایه تیره تر افزایش دهد تا عمر حوله های شما بیشتر شود! در غیر این صورت، نمی توانید با سفید یا خامه ای نرم و کلاسیک اشتباه کنید.

معتبرترین برندهای حوله ایرانی .بنابراین، اگر به دنبال حوله های جدید برای تکمیل حمام خود هستید، راهنمای مفید ما را دنبال کنید تا بدانید که به دنبال چه چیزی باشید!

الگوی حوله حمامی تن پوش

به دو روش می توان را تهیه کرد یا اینکه در منزل با توجه به سایز مدل و طرح مورد نظرتان الگوی حوله را کشیده و سپس دوخت آن را شروع کنید یا اینکه در بازار با توجه به سایز خود، حوله مد نظر  را به صورت آماده، خریداری نمایید.

زمانی که می خواهید در منزل به دوخت حوله بپردازید باید این مسئله را در نظر داشته باشید که اگر فرد سرمایی هستید، بهتر است که حوله بلندی بدوزید که در فصل زمستان نیز می تواند مناسب باشد.

همیشه به یاد داشته باشید، انتخاب حوله سفید رنگ به دلیل وزن بیشتر و پرز بیشتری که دارد، دارای جذب بیشتری است و بسیار نرم تر می باشد که می تواند گزینه مناسبی برای همگان باشد.

حوله پالتویی الگوی حوله تن پوش کلاه دار

در ابتدا برای دوختن تن پوش مردانه لازم است که الگوی مناسب آن را رسم کنیم به همین دلیل به صورت دقیق اندازه گیری ها را انجام می دهیم تا بر اساس اندازه گیری ها، الگوی حوله تن پوش را رسم کنیم.

به یاد داشته باشید که برای کشیدن الگوی حوله از پنس به هیچ عنوان استفاده نکنید چون حوله ها باید نهایت آزادی را داشته باشند. برای رسم پشت یقه به تعداد ۵ تا ۷ عدد اوزمان می دهیم که هر کدام به اندازه نیم سانت باشد این کار سبب می شود تا پهنای یقه کمتر شود.

عنوان توضیحات
نوع حوله تن پوش کلاه دار
رنگ سفید
سایز دارای سایز بندی
طراحی توسط الگو

سپس خط یقه را تا می کنیم و طرح یقه را با کوچک دندانه دار رولت می کنیم. برای طراحی جیب بهتر است که آن را در قسمت باسن بزرگ رسم کنیم.

برای رسم دکمه ها تنها بهتر است که اندازه ۸ تا ۱۰ سانتی متر مشخص کنید و جا دکمه ها را بزنید سپس برای اینکه کلاه را رسم کنید، مستطیلی به اندازه ۵۰ در ۴۰ رسم و آن را برش می زنیم. قسمت بالای مستطیل را می دوزید سپس پایین مستطیل را از دو طرف به شکل پیلی به سمت خط میانی بدوزید و در نهایت کلاه آماده شده را از پشت یقه به حوله خود وصل و بدوزید.

 

حوله پالتویی آموزش دوخت حوله تن پوش بدون الگو

در خیاطی می توان به دو روش با الگو و بدون الگو لباس مورد نظر خود را دوخت در ادامه ی مطلب آموزش دوخت و حوله پالتویی را بدون الگو بیان می کنیم.

در ابتدا برای دوخت حوله ی پالتویی نیاز داریم به حوله استخر یا حوله ی حمامی که با پرز بلند است تا قدرت جذب آب زیادی داشته باشد.

برای این حوله نیاز است که کلاه هم بدوزیم و جنسش باید به گونه ای باشد که به خوبی آب را به خود  جذب کند. معمولاً حوله های استخر از حوله های حمامی کوچکتر است بنابراین می توانیم آن را برای دوخت کلاه استفاده کنیم و حوله های معمولی حمامی را می توانیم برای دوخت قسمت تن پوش استفاده کنیم.

اموزش دوخت حوله حمامی تن پوش

در ادامه ی مطلب اموزش دوخت تن پوش را بیان می کنیم.

در ابتدا لازم است که حوله ی استخری را از وسط با قیچی نصف کرده و با همان نصفش می توانید، کلاه را بدوزید. سپس حوله ی نصف شده را تا زده و از یک طرف عرض مسنطیل با سوزن ته گرد ببندید و با چرخ خیاطی لبه ی سوزن زده را بدوزید و بعد با دوخت زیگزاگ آن را بدوزید تا ریش ریش نشود.

حالا کلاه را برگردانید و حوله ی بدنی که کنار گذاشته بودید را پهن و کلاه را دقیقاً به وسط حوله با سوزن ته گرد وصل کنید سپس با دوخت زیگزاگ می توانید کلاه را به آن بدوزید و در نهایت به راحتی توانستید حوله ی کلاه دارتان را بدوزید.

 

آموزش برش و دوخت حوله تن پوش

همانطور که در مطالب بالا ذکر شد آموزش برش و دوخت بسیار راحت می باشد و هرکسی که در خیاطی حرفه ای هم نباشد می تواند، آن را بدوزد.

همانطور که می دانید برای دوخت مقدار پارچه ای که لازم داریم با توجه به سایز افراد می تواند متفاوت باشد. جنس پارچه ی انتخابی برای دوخت بسیار حائز اهمیت است اگر از جنس خوبی برای حوله استفاده کنید، می توانید تا سالیان سال همانطور باکیفیت و بدون رنگ رفتگی باقی بماند.

در هنگام خرید حوله توجه داشته باشید از جای معتبری خرید کنید تا جنس مرغوبی را به شما بدهند.

حوله تن پوش چقدر پارچه میخواد

بعضی از افراد سوال می پرسند که حوله تن پوش چقدر می خواهد در جواب این افراد باید بگوییم که مقدار پارچه ی مورد نیاز برای هر کسی با توجه به سایز و جثه اش می تواند متفاوت باشد اما مانند پارچه دیگر لباس ها نیست که دقیقاً به اندازه خودمان خرید کنیم بلکه باید گشاد تر و راحت تر باشد که خیاط می تواند با اندازه گیری اندازه ی دقیق هرکسی را تشخیص دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا