برترین های کسب و کارصنعت و تجارت

راهنمای خرید و چگونگی انتخاب میز تلویزیون لاکچری

  • آیا می دانستید که  تعداد تخمینی 120.6 میلیون خانه تلویزیونی در ایالات متحده وجود دارد؟

از انتخاب مکان مناسب برای مکان، بهترین چیدمان برای تماشا، تصمیم گیری برای انجام کار با فضای دیوار پشت تلویزیون، یا حتی نحوه طراحی یک اتاق نشیمن با شومینه و تلویزیون، این سوالات می توانند به سرعت خسته کننده شوند.

با این حال، در نهایت، همه سؤالات به یک سؤال خلاصه می شود:

  •  پایه تلویزیون با اندازه مناسب برای اندازه تلویزیون شما چیست؟

راهنمای انتخاب میز تلویزیون : اولین چیزهایی که باید در نظر بگیرید

قبل از خرید یک تلویزیون تصادفی، باید تلویزیون خود را اندازه گیری کنید. اندازه تبلیغ شده یک تلویزیون ممکن است همیشه با فضایی که اشغال می کند صادق نباشد. این به این دلیل است که ابعاد تلویزیون به صورت مورب (به جای افقی) اندازه گیری می شود.

به عنوان مثال، اگر تلویزیونی را با اندازه تبلیغ شده “تلویزیون 50 اینچی” ببینید، صفحه تلویزیون آن در واقع 50 اینچ از گوشه سمت چپ به سمت راست بالا است.

انواع میز تلویزیون لاکچری و میز تلویزیون چوبی لاکچری با بهترین قیمت و کیفیت را از ما بخواهید.

توجه داشته باشید که ابعاد تبلیغاتی تلویزیون فقط برای صفحه نمایش در نظر گرفته می شود. به عبارت دیگر سایز نوشته شده روی جعبه تلویزیون شامل قاب دور صفحه نمایش نمی شود.

مرحله اول راهنمای انتخاب سایز میز تلویزیون پهنای واقعی تلویزیون

توجه داشته باشید که اندازه تلویزیون شما برای خرید  بهترین پایه تلویزیونی که نیاز دارید بسیار مهم است. در غیر این صورت، قرار دادن یک تلویزیون بزرگ بر روی پایه تلویزیونی که اندازه آن به همان اندازه یا کوچکتر از قاب است می تواند باعث ایجاد موارد زیر شود:

تلویزیون شما در یک تصادف جزئی سقوط
می کند تا اتاق نشیمن شما غیر زیبا به نظر برسد

مرحله دوم راهنمای خرید میز تلویزیون : ارتفاع پایه تلویزیون را تعیین کنید

به طور معمول، صفحه تلویزیون باید در سطح چشم یا درست زیر آن قرار گیرد. در واقع، پشت قرار دادن تلویزیون در یک موقعیت راحت، ریاضیات ساده ای وجود دارد: فقط فاصله کف تا میانگین دید بیننده را اندازه بگیرید و نیمی از ارتفاع تلویزیون خود را کم کنید.

به این ترتیب، ارتفاع مناسب برای پایه تلویزیون خود را پیدا خواهید کرد که در یک یا دو اینچ تفاوت قرار می گیرد.

مرحله سوم: به دنبال عرض مناسب پایه تلویزیون باشید

همانطور که قبلا ذکر شد، تلویزیون ها به صورت مورب اندازه گیری می شوند در حالی که کنسول های تلویزیون به صورت افقی اندازه گیری می شوند. بنابراین، هنگام انتخاب کنسول، حتماً عرض صفحه تلویزیون خود را در نظر بگیرید. ما توصیه می کنیم کنسول تلویزیونی را انتخاب کنید که حداقل چند اینچ پهن تر از تلویزیون شما باشد.

تلویزیون روی پایه در مقابل تلویزیون آویزان شده به دیوار

پایه تلویزیون فقط برای قرار دادن تلویزیون نیست! ممکن است به تازگی تصور کرده باشید که تلویزیون خود را روی واحد تلویزیون یا کابینت قرار دهید. با این حال، پایه تلویزیون یا کابینت نیز مبلمان مناسبی برای قرار دادن زیر تلویزیون دیواری است.

اگر تلویزیون خود را به دیوار آویزان کنید، در مورد اندازه کابینت تلویزیون انعطاف پذیری بیشتری خواهید داشت. با این حال، ما شخصاً همچنان توصیه می‌کنیم که یک پایه تلویزیون به همان عرض یا پهن‌تر از اندازه تلویزیون تهیه کنید تا ظاهری زیبا و دلپذیر ایجاد کنید.

مهم نیست که تلویزیون شما به دیوار آویزان شده باشد یا روی پایه تلویزیون قرار گرفته باشد، کابینت تلویزیون یک مبلمان ضروری برای مخفی کردن کابل های نامناسب و ذخیره تمام وسایل مرکز سرگرمی شما است.

نمودار راهنمای اندازه و خرید میز تلویزیون معمولی

اندازه پایه تلویزیون حداقل اندازه تلویزیون توصیه شده (مورب) حداکثر اندازه تلویزیون توصیه شده (مورب)
30” 34” 38”
35” 39” 43”
40” 44” 48”
45” 49” 53”
 50″  54″  58″
55″ 59″ 63″
65″ 70″ 73″
>70″ 70″ >70″

پایه های تلویزیون کوچک

پایه های تلویزیون کوچک  به طور طبیعی جمع و جور هستند و طراحی براقی را با پشتیبانی کافی برای تلویزیون سایز کوچک شما ارائه می دهند. این نوع میز های تلویزیون بدون اشغال فضای زیادی، هوای تازه ای را به اتاق نشیمن شما می آورند. این چیزی است که آنها را برای فضاهای کوچک به ویژه آپارتمان های استودیویی و سبک راه آهن ایده آل می کند .

جهت مطالعه : راهنمای خرید میز تلویزیون

7 نکته درباره نحوه انتخاب میز تلویزیون – سان وود

اندازه های رایج: 42، 54 اینچ و 60 اینچ

بهترین استفاده: اتاق خواب

اگر به دنبال یک تلویزیون برای اتاق بازی یا اتاق کودکان هستید، یک پایه تلویزیون کوچک انتخاب مناسبی است و می‌تواند به تأمین فضای ذخیره‌سازی مفید اضافی کمک کند.

پایه تلویزیون متوسط

پایه های تلویزیون متوسط  ​​سطح بهینه ای را برای تلویزیون شما فراهم می کند و در عین حال ارتفاع آن را بالا می برد. اگر به دنبال فضای ذخیره سازی اضافی هستید، می توانید کنسول هایی با قطعات دیواری را انتخاب کنید.

اندازه های رایج: 64 و 70 اینچ

بهترین استفاده: اتاق نشیمن و اتاق خواب

یک واحد تلویزیون متوسط ​​یک مبلمان بسیار همه کاره است زیرا می توان از آن در اکثر اتاق ها بدون کاهش فضا استفاده کرد، اما همچنان یک راه حل عالی برای ذخیره سازی ارائه می دهد. یک پایه تلویزیون متوسط ​​در اکثر اتاق‌های نشیمن به خوبی کار می‌کند، اما می‌تواند افزودنی عالی برای اتاق خواب و اتاق بازی باشد.

راهنمای خرید میز تلویزیون با پایه های بزرگ

پایه‌های تلویزیون بزرگ  ، طراحی شیک و اغلب با فضای ذخیره‌سازی اضافی مانند کشوهای داخلی، قفسه‌ها و محفظه‌ها ارائه می‌دهند. کنسول های تلویزیون بزرگ برای نمایش سبک و تلویزیون شما عالی هستند.

اندازه های رایج: 74، 76 اینچ و 85 اینچ

بهترین استفاده: اتاق نشیمن

 

راهنمای انتخاب میز تلویزیون پایه های بسیار بزرگ، بزرگ و عریض

اگر تلویزیون بزرگتر از عمر خود دارید، به یک پایه تلویزیون برای مطابقت با آن نیاز دارید. در اینجا در ایزی خرید می‌توانیم طیف وسیعی از پایه‌های تلویزیون خود را به اندازه استاندارد ۲۴۰ سانتی‌متر بسازیم. یک پایه تلویزیون بزرگ برای فضای نشیمن عالی است و یک راه حل عالی برای ذخیره سازی ارائه می دهد.

پایه تلویزیون دست ساز سفارشی برای خانه شما

  • (لطفاً برای گزینه‌های اندازه‌های خاص، آیتم‌های جداگانه را ببینید.)

طیف وسیعی از اندازه‌های پایه تلویزیون ما به این معنی است که مطمئناً پایه تلویزیونی خواهید داشت که کاملاً اندازه صفحه نمایش شما را تکمیل کند.

علاوه بر این، اگر می‌خواهید آن را با هم ترکیب کنید، میز تلویزیون روستایی ما با فضای ذخیره‌سازی نیز می‌تواند به عنوان یک نیمکت واقعی در اتاق چکمه یا راهرو شما استفاده شود.

چه میز تلویزیونی بخریم خوبه و بهترین راهنمای خرید میز تلویزیون کدام است؟

اندازه های تلویزیون زیر اندازه های مورب اندازه گیری شده اند.

برای تلویزیون های 65 اینچی، پایه رسانه ای توصیه شده حداقل 57 اینچ عرض دارد.

هر دو پایه تلویزیون های متوسط ​​و بزرگ برای تلویزیون های 55 اینچی از کنسول های رسانه ای 55 اینچی تا 80 اینچی کار می کنند.

یک واحد رسانه ای با اندازه متوسط ​​با عرض 57 اینچ برای تلویزیون 43 اینچی مناسب است. با این حال، حتی یک اندازه کوچکتر 40 اینچی را می توان برای فضاهای تنگ استفاده کرد.

تلویزیون های 32 اینچی صفحه نمایش های بسیار کوچکی هستند که می توانند در یک واحد رسانه ای کوچکتر قرار بگیرند. یک 40 اینچی برای این اندازه کاملاً کار می کند و تقریباً در همه جا به خوبی جا می شود. توجه داشته باشید که ما یک واحد تلویزیون بزرگ را پیشنهاد نمی کنیم زیرا ممکن است ظاهوجود میز تلویزیون در هر منزلی لازم است، قطعا زمانی که شما از تلویزیون استفاده می کنید به میز آن احتیاج دارید تا متعلقات تلویزیون یا سایر لوازم صوتی، تصویری خود را بر روی آن قرار دهید. همچنین می توانید برای گذاشتن کتاب، فیلم یا وسایل تزیینی نیز از آن استفاده نمایید.

دکوبیست درکنار شما عزیزان برای داشتن محیطی زیبا آماده ارائه خدمات میباشد.

برای خرید میز باید چند مورد را بررسی کنید، ما قصد داریم در این مطلب شما را برای خرید میز تلویزیون بهتر راهنمایی کنیم.

سایز مناسب میز تلویزیون

با توجه به این که تلویزیون مورد نظر شما چند اینچ است باید میز تلویزیونی خریداری کنید که کمی از طول تلویزیونتان بیشتر باشد. علاوه بر آن باید ارتفاع میز تلویزیونتان را نیز در نظر بگیرید ارتفاع میز شما باید تقریبا هم سطح نشیمن مبلمانتان باشد.

  اندازه تلویزیون (اینچ)     طول میز (سانتی متر)
تا سایز 55 140
از 55 تا 60 160
بزرگتر از 60 بیشتر از 180

بهترین رنگ میز تلویزیون

مشکی، سفید و قهوه ای از رنگ های رایج برای میز تلویزیون می باشند. البته هر شخصی می تواند با توجه به دکوراسیون و سایر وسایل خود رنگ میز تلویزیون خود را انتخاب کند مثلا اگر شما از رنگ های خنثی برای منزل خود استفاده کرده اید می توانید برای شکستن رنگ در فضا رنگ میز تلویزیون را از رنگ های گرم انتخاب کنید.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا