رم – برنامه سفر 3 روزه توصیه شده

[ad_1]

همانطور که گفته قدیمی می رود رم غیر فواتا در سازمان ملل متحد یا روم در یک روز ساخته نشده است. طولی نکشید که متوجه صحت این جمله شد. آثار هنری و شاهکارهای رومی در همه جا وجود دارد. قدم زدن در رم مانند قدم زدن در طول دو هزار سال تاریخ است امروز همه بهم پیوسته و پیوسته. بعضی اوقات ممکن است گیج کننده باشد. کارهای زیادی برای انجام و دیدن در رم وجود دارد بنابراین ممکن است افراد محلی برای انتخاب همه چیز به زندگی یک یا دو نفر نیاز داشته باشند. در حقیقت شاید در رم بیش از هر شهر دیگری در جهان دیده شود.

با دیدن چیزهای زیادی که باید انجام شود از کجا شروع می شود؟

اولین روز توصیه شده

انجمن رومی (Foro Romano) که در دره ای بین تپه های کاپیتولین و پالاتین واقع شده است نقطه شروع خوبی است. این تالار در واقع یک مجموعه باستانی است که می توانید از حیاط منتهی به کولوسئوم وارد شوید. کولوسئوم البته این نماد روم است. این آمفی تئاتر معروف است که در حالی که تماشای دعواهای گلادیاتور دعوا با حیوانات و غیره توانست 5500 تماشاگر را به خود اختصاص دهد. این کار در سال 80 میلادی به پایان رسید 10 سال طول کشید تا ساخت و در ابتدا بوم قابل تنظیم داشت – مقدمه ای برای استادیوم های امروزی با سقف های قابل تنظیم. امروزه معماران هنوز در حال طراحی هستند که اجازه می دهد Colosseum در حدود 12 دقیقه خالی شود (دفعه بعد که در یک رویداد ورزشی مهم هستید در مورد آن فکر کنید)!

مجمع رومی مرکز تجاری سیاسی و مذهبی روم باستان بود. در حقیقت بسیاری از سیستم سیاسی فعلی ما در اینجا در ایالات متحده ناشی از سیستم سیاسی رومی است که در زمان حکومت سزار ایجاد شده است. پیازا دی اسپاگنا و به اصطلاح مراحل اسپانیایی یکی دیگر از جاذبه های محبوب روم است. در طول بهار با گل شکوفه می شود. این مکان مناسب برای تعطیلات و پیاده کردن افراد است به خصوص در شب. خیابان های منتهی به و خارج از میدان بهترین خرید در رم را فراهم می کند. جستجوی Via del Corso. مراقب مردان باشید: اگر شریک زندگی دیگر شما عاشق خرید است این منطقه را دوست خواهید داشت. روز خرید در اینجا معمولاً یک آفرودیزاسیون بسیار قوی است!

از آنجا می توانید پیک نیک بزنید (بهتر است در رم رانندگی نکنید مگر اینکه میل به مردن داشته باشید) چشمه تروی. سعی کنید زمان بازدید خود را در ساعات عصر زمانی که چشمه روشن است تعیین کنید. فراموش نکنید که یک سکه را روی شانه خود پرتاب کنید …. افسانه این است که این بازگشت بازگشت شما به شهر ابدی را تضمین می کند.

روز توصیه شده دوم

شما باید برای دیدن یک روز برنامه ریزی کنید واتیکانو موزه واتیکان کلیسای سنت پیتر و کلیسای سیستین. بهترین راه برای رسیدن به آنجا از طریق پل زیبا (پل پوشیده شده توسط فرشته) پونته سانت آنگل. واتیکان به معنای واقعی کلمه کشور دیگری است که جدا از ایتالیا است. همچنین مرکز معنوی و مذهبی کاتولیک است.

داخل کلیسای سنت پیتردر سمت راست پیتا مشهور میکل آنژ را پیدا خواهید کرد – مجسمه سازی وقتی این هنرمند 25 ساله بود. کلیسای جامع گنبد بهترین منظره از روم را ارائه می دهد. در داخل موزه واتیکان گنجینه های بسیاری را خواهید یافت که طی قرن ها توسط پاپی جمع آوری شده یا به سفارش آنها ساخته شده است. تورهای زیادی از 90 دقیقه تا 5 ساعت برگزار می شود. اتاق رافائل و کلیسای سیستینا باید از اهمیت ویژه ای برخوردار باشند. Sistine Chapel با مشهورترین ویژگی خود بام شاهکار دیگری است که توسط میکل آنژ (در میان دیگران) ساخته شده است. این سقف قرار است صحنه هایی از کتاب پیدایش را به تصویر بکشد و چهار سال طول کشید تا میکل آنژلو انجام شود.

لطفاً توجه داشته باشید که اگر شلوارک پیراهن بدون آستین و دامن بالاتر از زانو پوشیده اید اجازه ورود به باسیلکا سنت پیتر را نخواهید داشت. این حتی در تابستان صادق است. باید به خاطر داشته باشید که این مکان عبادت است. ایتالیایی ها این مسئله را جدی می گیرند بنابراین لباس می گیرند. تابستان سال 2003 تقریباً 300 سال گرمترین تابستان در رم بود … و آنها هنوز هم سیاست آنها را حذف نمی کنند.

مکان خوبی برای دیدن بعد از بازدید از واتیکان قلعه Sant’Angelo. این در ابتدا (138 میلادی) به عنوان مقبره ساخته شد سپس در قرن ششم به یک قلعه پاپ تبدیل شد. و با گذرگاه های زیرزمینی آن بعضی اوقات از آن استفاده می شود تا پناهگاه امنی برای رسیدن به پاپ برای رسیدن به واتیکان فراهم شود. در داخل آثار هنری زیادی وجود دارد و می توانید در مورد تاریخ رم چیزهای زیادی بیاموزید. در طبقه چهارم یک کافه وجود دارد که می توانید در هنگام لذت بردن از برخی از بهترین منظره های روم اسپرسو داشته باشید.

روز سوم توصیه شده

پیازا ناونا یکی از مشهورترین میادین رم است. این مکان برای دیدن نقاشی و تهیه اسپرسو یا پانویو خوشمزه در یکی از کافه های فضای باز است. در مرکز این میدان شاهکار برنینی است …la Fontana dei Fiumi (چشمه رودخانه ها). در غرب این میدان کلیسای زیبای Sant’Angese در آگون قرار دارد. افسانه اظهار دارد كه در اینجاست كه آگنس برهنه در معرض قرار گرفت و فقط با رشد سریع موهایش پوشیده شد. در انتهای شمالی میدان چشمه دیگری به نام لا قرار دارد فونتانا دی نتتونو.

صحبت از چشمه ها بسیاری از مردم را می بینید که از چشمه های بسیاری که رم ارائه می دهد در حال نوشیدن هستند. رم با داشتن منبع غنی از آب و یک سیستم کانال آب پر برکت است که بخش اعظم آن از زمان تولید در زمان امپراتوری روم تغییر نکرده است. هر وقت نشانه ای می دیدم موجود نیست وقتی آب نمی نوشید. پانتئون شاهکار معماری همچنین ارزش دیدن دارد. ساختمان هنوز در شرایط عالی است. ابعاد و خطوط آن بسیار متقارن تقریباً کامل است. در ابتدا معبدی ساخته شده است که در فداکاری به همه خدایان ساخته شده است امروز گنبد بتونی بزرگترین در جهان است.

از اینجا می توانید از طریق Nazionale چند خرید انجام دهید. اینها شبیه مغازه های اطراف پله های اسپانیا است اما خیلی گران نیستند.

اقامت طولانی در رم

مسیرهای پرواز تا حدودی تسریع شده است اما قطعاً امکان پذیر هستند. در حالت ایده آل شما ممکن است بخواهید یک هفته را در رم بگذرانید و با سرعتی راحت تر بروید.

اگر زمان بیشتری در رم مانده اید بازار پر جنب و جوش را بررسی کنید کامپو دی فیوری. در اینجا طعم برخی از بهترین طعم های رم را خواهید داد: گوشت تازه میوه گل و سبزیجات. اینجاست که می توانید با بعضی از افراد محلی در هم آمیخته باشید. در شمال اردوگاه حیاط و بنایی زیبا وجود دارد که در دوره رنسانس ساخته شده است (Palazzo della Canceleria).

در آن طرف دزد دروغ قرار دارد Trastevereیک محله الکتروریسی پر از معماری باروک چشمگیر کافه های بد بو کافه ها رستوران ها و غیره. مکان مناسبی برای تجربه یک زندگی شبانه در رم است. صبح روز یکشنبه می توانید بازار کک (Porta Portese) را بررسی کنید.

اگر می خواهید از شلوغی و شلوغی شهر دور شوید مدتی را در شمال قدم اسپانیا بگذرانید تا در آن استراحت کنید ویلا بورگسه. این سبزترین و آرام ترین بخش رم است. استراحت کمی خوب و مکانی مناسب برای پیاده روی. چند موزه قابل توجه وجود دارد و باغ وحش قابل توجه نیست. اگر دوست دارید می توانید این کار را در روز اول نیز فشار دهید زیرا این نزدیک به مراحل اسپانیا است.

برای چیزی کمی غیر معمولی بررسی کنید فاجعهیک سیستم دفن زیرزمینی که قرن ها پیش در ایتالیا مورد استفاده قرار می گرفت. ایتالیایی ها مانند بسیاری دیگر به کسانی که فوت کردند بسیار احترام می گذارند. اینها در حومه شهر واقع شده است. برای رسیدن به آنجا احتمالاً باید دو ایستگاه اتوبوس را از ایستگاه Termini طی کنید.

خارج از رم

تیوولی در حدود یک ساعت شرق رم یک سفر روزانه زیبا را پشت سر می گذارد. این شهر بسیار زیبا از تپه کوچک است که به خاطر ساختن سنگ معدن مشهور است.

اوستیا در حدود یک ساعته غرب رم جایی است که رومی ها وقتی می خواهند به ساحل بروند به آنجا می روند. اگر وقت داشته باشید تفریحی ساحلی ارزش بازدید دارد اما در خانه چیزی برای نوشتن وجود ندارد. بهترین سواحل تعطیلات آخر هفته را در جنوب در ساحل آمالفی و خارج از سورنتو توجیه می کنید. این مکان ها با قطار به چند ساعت زمان نیاز دارند.

از شمال به روم Viareggio یک تفریحگاه ساحلی خوب در منطقه توسکانی است. البته همه عجایب فلورانس 3 ساعت با قطار از رم وجود دارد.

بنابراین این چیزی است … رم به طور خلاصه. ناامید نخواهید شد فارغ از اینکه چند روز در آنجا باشید. اگر هر چیزی شما می خواهید بیشتر بمانید. همانطور که گفته قدیمی درباره روم می رود رم آنا ویتا ماکارونی نیست یا رم سن کافی نیست. بنابراین از هر زمانی که در رم می گذرانید لذت ببرید زیرا هیچ شهر دیگری در جهان یکسان نیست.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا