روزهای شگفت انگیز در منورکا

اگر می خواهید به افراد زیادی بپیوندید که از تعطیلات در جزیره Balearic در منورکا لذت می برند ، جاذبه های مختلف بازدید شما را در حالی که بیشترین استفاده را از تعطیلات ویلا می کنید ، غرق می کند.

این جزیره در دریای مدیترانه واقع شده است ، و شامل همه چیزهایی است که یک مسافر می تواند برای تعطیلات آرزو کند ، از جمله سواحل مجلل ، شهرهای تاریخی و فعالیت ها و تفریحات زیادی برای سرگرمی افراد در هر سنی. شما همچنین انتظار دارید که تعداد زیادی از مردم برای بازدید از این جزیره تصمیم بگیرند که فقط از سواحل و امکانات آن بهره مند شوند.بسیاری از مردم دوست دارند وقت خود را بین ساحل تقسیم کنند و بسیاری از شهرها و روستاهایی را که در سرتاسر زمین واقع شده اند کشف کنند.

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید از تعطیلات بیشترین بهره را ببرید و تمام آنچه را که یک مقصد ارائه می دهد تجربه کنید ، برخی از جاذبه های زیر را که می توانید هنگام تعطیلات در Menorca دیدن کنید ، بررسی کنید.

این پارک آبی در نزدیکی بسیاری از ویلاهای شگفت انگیز در Cala n Blanes واقع شده است ، و شما می توانید Los Delfines Aquapark را پیدا کنید ، راهی عالی برای گذراندن یک روز در منورکا. برای لذت بردن شما و خانواده تان چندین آبشار و آبشار وجود دارد. جاذبه های تفریحی شامل امکانات ناهار خوری مانند کافه و رستوران است و یک روز فوق العاده برای همه افراد درگیر است.

برای کسانی که از دانستن تاریخ منورکا و فرهنگ عمومی مرتبط با آن لذت می برند ، موزه طبیعی Menorca مکان بسیار خوبی برای بازدید و بهره مندی از آن است. این موزه در یک صومعه چشمگیر قرن پانزدهم قرار دارد و حاوی اطلاعات زیادی است که شامل تاریخ غنی این جزیره از دوران روم تا پیوندهای مربوط به زبان انگلیسی است. این موزه هر روز باز است و روز یکشنبه پذیرش رایگان است.

نمونه دیگر روش عالی برای گذراندن یک روز با بهره گیری از تاریخ غنی جزیره منورکا قلعه سانتا اوگوگودا است. این قلعه در سانتا آگودا واقع شده است ، این سومین تپه مرتفع در این جزیره است و بیش از 264 متر از سطح دریا ارتفاع دارد و منظره ای شگفت انگیز از محیط اطراف را ارائه می دهد. برای کسانی که می خواهند برخی از میراث منورکا را کشف کنند ، ویرانه های قلعه منبع شگفت انگیزی از تاریخ مراکش و روم است.

کلیسای جامع مینورکا ، واقع در سیوتادلا ، یک ساختمان زیبا با بازسازی ، کامل با یک محراب گوتیک چشمگیر و بسیاری از تزئینات باروک برای معاینه است. کلیسای جامع همه روزه افتتاح می شود ، و به دلیل تاریخ قدمت این جزیره قبل از سال 1400 ، بینش بسیار خوبی از تاریخ عمیق جزیره است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا