زیبایی طبیعی عقب نشینی های مجلل روستایی

خود را با زیبایی های طبیعی در استراحتگاه های لوکس روستایی احاطه کنید.

این تفرجگاه در کوههای دودی منظره و واقع در خارج از ناکسویل واقع شده است و دارای کلبه ها و کلبه های مجلل است. هر خانه کشور با یکی از درهای انبار سفارشی منحصر به فرد ایجاد شده از درب های عتیقه ای Haveli که با امکانات رفاهی کشور ساخته شده است بی نظیر است. تزیین تزیین شده تزیین شده زیبا ، مهمانان را به استراحت و باز کردن با یک لیوان کامل شراب قرمز خشک دعوت می کند. در کابینا با یک آتش سوزی در آتش شومینه قدیمی با قوس های روستایی آرام شوید و از شنا در استخر نمکی گرم در تمام طول سال لذت ببرید.

درب خیره کننده قلعه مدیترانه خیره کننده به شبه جزیره عظیم پنسیلوانیا با مساحت 10،000 فوت مربع منتهی می شود و فوق العاده و کاربردی است. اضافه شدن اتاق به منظره روستایی به ما یادآوری می کند که این تفرجگاه در واقع یک مزرعه کار است. سبزیجات و میوه های ارگانیک کشاورزی مهمترین ویژگی های مزرعه هستند ، همچنین باغ های انگور که بسیاری از جریب ها را پوشش می دهد. سرآشپزهای برنده جایزه محصولات طبیعی مزرعه را به غذای خوشمزه تبدیل می کنند. آشپزخانه با چوب وارداتی و گاوصندوق قدیمی روستایی عتیقه ای است که ادویه ها و روغنهای مختلف را در سراسر جهان ذخیره می کند. مهمانان مهمان را با یک مکان ویژه که شامل سرآشپزهای معروف ، پخت و پز پخت و پز و چشیدن شراب است ، از مهمانان لذت برد. میزهای ناهار خوری که از درهای بازسازی شده ساخته شده ، لمس خاکی خاکی و بسیاری وسایل چوبی و گیاهان و گلهای پر از چمن را اضافه می کند.

این استراحتگاه بوتیک لوکس در اواخر سال 2008 به سبک یک مسافرخانه شهری در Rocky Mountains افتتاح شد. قطعه پچ پچ در لابی یک مجسمه بزرگ خدایان هند با ارتفاع 10 پا از لاکشمی است که به طور کامل در یک تکه چوب حک شده است. ستون های سنگی راهرو را ترسیم می کنند ، و زمینه ای را یادآور معماری روم و یونان می کنند. مبل های ابریشمی بافته شده و پشت کمر لمس امپریالیستی را اضافه می کند.

با داشتن 108 اتاق مفهوم منحصر به فرد ، میهمانان تکرار شده دیگر نیازی به حضور مجدد در همان فضا ندارند. هر اتاق دارای یک جریان انرژی منحصر به فرد ، ترکیبی از الکتری از مبلمان عتیقه ، معماری روستایی در جهان باستان ، مبل های تزئین شده تزئین شده و ملافه های مدرن است. دیوارهای غنی غنی تقویت شده با قوسهای باستانی و درهای عتیقه ، اتاق خواب و اتاق نشیمن را گرم می کنند ، جایی که گلهای پیازلی و گلدار زیبایی از کشور قدیمی انگلیسی را لمس می کنند. راحتی با فن آوری بالا در حومه شهر روبرو می شود ، و این لابی دارای یک باراندور درخت زندگی حک شده با دست است که ظریف یک تلویزیون صفحه تخت را پنهان می کند. با لمس فرهنگ های جهانی ، طعم و مزه از سراسر جهان در ایجاد هاله سفر مسافرتی آمیخته می شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا