سال نو در سنت آنتون – کلبه در سنت آنتون

[ad_1]

عید نوروز همیشه به گونه ای طراحی شده است که بزرگترین رویداد اجتماعی سال است و استراحتگاه های اسکی شکست نمی خورند. من به اندازه کافی خوش شانس بودم که عید نوروز را در سنت آنتون بگذرانم و شاید یکی از به یادماندنی ترین اتفاقات فصل اسکی من باشد. سنت آنتون به عنوان پایتخت اسکی معروف است و هر ساله گله های اسکی بازان و سواران را به خود جلب می کند. سنت آنتون و دو میله اسکی معروف. Mooserwirt و Krazy Kangaroo بدان معنی هستند که شما تقریباً مطمئناً سال نو فراموش نشدنی را تجربه می کنید.

شما می توانید یک ماراتن در شب سال نو را بهتر از نواری شروع کنید که در هر متر مربع آبجو بیشتر از هر جای دیگر اتریش به فروش می رساند. و Mooserwirt. بعد از گذراندن روزهای شگفت انگیز در اسکی در کوههای آرلبرگ به سمت Mooderwirt سوار شدیم می توانستیم موسیقی زباله های اروپایی را که از بلندگوهای عظیم در نیمه راه پایین پیست بلند می شوند بشنویم. اسکیت زیر گالزیگ وقتی در گوشه ای چرخیدیم که دریایی از اسکی بازان را که روی میزها می رقصیدند نوشیدن آبجو و شراب سبک می پذیرفتیم … سالهای جدید واقعاً آغاز شده بود. ما جرات کردیم وارد جمعیت شود و بلافاصله وارد یک میز شدیم و روی میز ایستادیم. فقط تعداد افرادی که در عرشه آفتاب بسته بندی شده بودند را می بینید. بعد از ظهر به سرعت عصر شد پس از آن تعدادی از آبجوهای آبجو با این نتیجه گیری شروع به میهمانی بر روی بطری کردند توده های مست از اسکی بازان کمی حرکت کردند تا آسمان خود را پیدا کنند و تخته هایشان آماده است تا شیب پایین پیست را پیدا کنند.

بعد از کمی اسکی موهای زائد در پیست جمعیت اسکی باز در سراسر مرکز سنت آنتون پراکنده شدند و راهی یکی از میخانه های زیادی شدند که سنت آنتون مجبور به ارائه آن بودند. نوار مورد علاقه ما البته اسکات بود چون تمام فصول به مهمانی می رفت. نوار شلوغ معمولاً مملو از قایقهای اسکی باز و اسکیت بازان است که بمب های جگ را می نوشند و داستانهایی را از روز خود در کوه به اشتراک می گذارند.

ناگهان همه به بیرون چرخانده شدند. همه ما در یک خیابان عابر پیاده در مرکز سنت آنتون ایستاده بودیم و مطمئن نیستم که در آینده چه انتظاری داشته باشم. سپس ناگهان یک سر و صدای پر سر و صدا زیاد به وجود آمد و به دنبال آن یک تیره از چراغهای روشن که آسمان شب روشن را روشن می کند. فقط چند دقیقه مانده است که در سال جدید از آتش بازی استقبال کنیم اما این مانند نمایش منظم آتش بازی های سازمان یافته نبود زیرا این مورد آوردن آتش بازی های شما و راه اندازی آنها در هر زمان و هر کجا که دوست دارید بود. شاید خطرناک ترین اما مهیج ترین آتش بازی تا کنون نشان داده شود. آتش بازی ها در خیابان های سنت آنتون شلیک می شدند سپس ساعت دوازده بود و مرکز سنت آنتون پر از تشویق و البته آتش بازی های بیشتری بود زیرا همه سال نو را جشن می گرفتند. با اینکه آتش بازی ها به آرامی در خیابان ها خالی می شوند و میله ها خالی نمی شوند همانطور که مردم در ساعات اولیه برای ادامه مهمانی آماده می شوند به جرات می توان گفت سنت آنتون ناامید نشد!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا