برترین های کسب و کارپزشکی

سرم طلا برای منافذ باز پوست

بررسی تخصصی سرم طلا 24 عیار بیوآکوا اصل

اگر می خواهیم هم به پوست صورتتان آبرسانی کرده باشید و هم حالت کشسانی و لطافت آن را حفظ کرده و هم جوانیتان را از دست ندهید، در این صفحه قصد معرفی یکی از بهترین محصولات سایت را داریم. قیمت ریمل لاکچری کوین مناسب است این محصول که تحت عنوان سرم طلا 24 عیار بیوآکوا به شما معرفی می گردد، یک فرمول جادویی برای جوانی و سلامتی پوست شما است که با خاصیت ضد لک و ضد جوش خود و همچنین توانایی برطرف کردن جای جوش می تواند بهترین روتین پوستی ممکن را برای شما عزیزان به وجود آورد.

تاثیر طلا بر روی پوست صورت

طلا یک آنتی اکسیدان قدرتمند است که دارای خواص ضد التهابی نیز می باشد. همانطور که مطمئنا می دانید، یکی از مزایای شگفت انگیز این عنصر طبیعی یعنی طلا جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه است. طلا روند پیری پوست را به تاخیر می اندازد و بافت پوست را جوان و شاداب می کند. در این وضعیت رادیکال های آزاد که منجر به آسیب رساندن به پوست و ایجاد چین و چروک می شوند، دیگر مجال فعالیت ندارند. سرم پوست یک محصول بی نظیر و پرطرفدار است که فواید زیاد استفاده از آن باعث شده تا خیلی زود جای خود را در میان لوازم مراقبت از پوست باز کند.

بهترین مارک سرم طلا در بازار

خواص استفاده از این محصول جادویی بسیار زیاد است و تقریبا یک سرم صورت همه کاره برای انواع پوست های چرب و خشک و مختلط با انواع مشکلات پوستی می باشد و به عنوان یک ویژگی خوبی که دارد. رشد ملانین ها بر روی پوست جلوگیری می کند و با ذرات نانو طلای 24 عیاری که دارد، باعث روشن و سفید شدن بافت پوست می گردد. قدرت نفوذ ذرات نانو طلا در پوست و منافذ آن بسیار بالاست. در نتیجه جذب سرم آن نیز چند برابر سرم های معمولی صورت می پذیرد. استفاده از این محصول رویایی، در 4 فصل سال می تواند از پوست شما در برابر انواع آسیب ها محافظت به عمل آورد. ذکر این نکته هم حائز اهمیت است که این محصول بیوآکوا را می توان علاوه بر پوست صورت، در جهت درمان مشکلات پوستی گردن نیز استفاده کرد.

سرم طلا بیوآکوا در بسته بندی زیبا و خاص طلایی رنگ با حجم 30 میلی لیتر تقدیم شما می گردد. محتویات این سرم حاوی نانو ذرات طلا هستند که این موضوع آن را جزو پرفروش ترین محصولات وبسایت کرده است. در ادامه این مطلب به این پرسش شما که چرا باید سرم طلا ۲۴ عیار بیوآکوا را خریداری کنیم ؟ پاسخ هایی قانع کننده خواهیم داد. این محصول در واقع یک آبرسان و مرطوب کننده ی قوی حاوی مقادیر بالای هیالورونیک اسید است. هیالورونیک اسید با نگه داشتن آب در لایه میانی پوست، استحکام و سفتی آن را حفظ می کند. علاوه بر این پوست شما را نیز چند درجه روشن تر می کند و با از بین بردن چین و چروک و خطوط پوست، جوانی را برای شما به ارمغان می آورد.

علاوه بر این استفاده از این سرم بیوآکوا طلا، خشکی پوست را به طور کامل برطرف می کند و روند پیر شدن آن را به تعویق می اندازد. در این وضعیت همچنین شاهد از بین رفتن درصد زیادی از لکه ها و تیرگی های صورت خود نیز خواهید بود. پس از مصرف دوره ای این محصول به وضوح شاهد رفع شیار های عمیق پوست خود خواهید بود. علاوه بر این چین و چروک های به وجود آمده بر اثر بالا رفتن سن، خط خنده، خطوط پیشانی و گونه نیز در این حالت محو و کم اثر می شوند. اگر پوستی مملو از لکه، کک و مک، جای جوش، تیرگی و … دارید، استفاده از این محصول می تواند موجب پاکسازی و از بین رفتن میزان بسیار زیادی از این معضلات شود و پوستی صاف، درخشان و یکدست را به شما هدیه دهد. رفع افتادگی و پف زیر چشم و تقویت سلول های پوستی دیگر نگران افتادگی، گودی و پف زیر چشم خود نباشید. این معضل که در اثر پیری پوست و شرایط استرس زا و کم خوابی به وجود می آید، تاثیر ناگواری بر زیبایی شما دارد. اما با استفاده از سرم طلا ۲۴ عیار بیوآکوا شاهد از بین رفتن آن خواهید بود.

سرم طلای بیوآکو مناسب لیفتینگ ( لیفت ) صورت نیز می باشد مشاهده می کنید که این محصول پیشرفته و درجه یک تا چه حد در از بین بردن ایرادات پوست حرفه ای عمل می کند. از دیگر فواید سرم طلا ۲۴ عیار بیوآکوا می توان به بهبود خاصیت ارتجاعی یا الاستیک پوست اشاره کرد. این محصول کلاژن سازی را در پوست تحریک می کند و به این ترتیب جوانی از دست رفته را به آن باز می گرداند. کلاژن سبب استحکام و سفتی پوست می شود و از افتادگی و شل شدن آن جلوگیری می کند. به این ترتیب می توان اثر مثبت این سرم بیوآکوا را بر لیفتینگ پوست و محکم کردن بافت آن مشاهده کرد. پوست شما پس از مصرف این سرم، به وضوح روشن تر از پیش خواهد شد. علاوه بر این با کاهش منافذ پوست صورت، میزان جوش و آکنه در صورت شما نیز به حداقل می رسد.

طرز استفاده از سرم طلا بیوآکوا

استفاده از این محلول تقویت مژه لاکچری کوین آرایشی در هر زمانی از طول شبانه روز امکان پذیر بوده و محدودیتی در آن نیست و بسته به این موضوع است که کی وقتتان برای اعمال سرم طلا بر روی پوست صورتتان آزاد است. اما استفاده از آن نماتی دارد که حتما باید این نکات را رعایت فرمایید.

  • بهتر است بعد از استفاده کمی پوستتان را استراحت داده و بلافاصله بیرون نروید و یا در معرض نور افتاب قرار نگیرید.
  • حتما قبل از استفاده از سرم طلا آن را بر روی قسمتی غیر از صورتتان استفاده نمایید، زیرا برخی از پوست های به طلا حساسیت داشته و ممکن است آن چیزی که انتظار دارید را نبینید.
  • در نظر داشته باشید که سرم طلا نیز همانند بسیار از محصولات ارایشی و بهداشتی، بلافصله اثر بخشی خود را نشان نمی دهد بلکه به زمان نیاز دارد.
  • این سرم برای افراد بالای 40 سال بسیار مناسب بوده و اثر خود را بر روی پوست آنها بسیار به خوبی نشان خواهد داد.

طرز استفاده از سرم طلا 24K بیوآکوا یا هر سرم طلا دیگری نیز بسیار ساده بوده و کار چندانی ندارد، فقط کافیست، قبل از استفاده از پوست صورتتان را به وسیله یک کاملا شستشو داده و تمیز نمایید، و سپس تونر را بر روی صورتتان زده و بعد از چند دقیقه از این سرم استفاده نمایید.

مصرف چند قطره سرم برای پوست صورتتان کافیست. سرم را که روی پوستتان ریختید خوب آن را با انگشتانتان و البته به ارایش ماساي دهید تا جذب صورتتان شود. در نظر داشته باشید که ماساژ را حدودا 1 الی 2 دقیقه داده داده و همانطور که گفته شد بلافاصله بعد از اعمال سرم بر روی پوست صورتتان بیرون نروید. بلکه بگذارید 10 الی 20 دقیقه بر روی صورتتان بماند. به عنوان یک توصیه می توانید قبل از استفاده از نیز از این سرم صورت بیوآکوا استفاده کرده و اثر گذاری آن را به وسیله یک استفاده شده بیشتر کنید، یکی از محصولاتی است که خرید آن همراه با این محصول توصیه می شود.

قیمت و خرید همانطور که گفته شد، بیوآکوا در حال حاضر بهترین برند و مارک تولید کننده سرم طلا در بازار است. محصولی که از این برند در این صفحه به شما معرفی کردیم. کیفیت بالایی دارد. خرید آن بسیار ارزشمند است و می تواند بسیاری از مشکلات پوستی شما را رفع کرده و پوستی زیبا، سالم، جوان و بی نظیر به شما هدیه بخشد. در قابل تمامی این موارد، قیمت سرم طلا لاکچری کوین 24 عیار بیوآکوا اصل بسیار مناسب است و همین امر سبب افزایش محبوبیت و فروش این محصول شده است.

کلام آخر …

به طور کلی می توان سرم طلا 24 عیار بیوآکوا را یک محصول کامل جهت نوسازی بافت پوست دانست که جذب و اثر بسیار سریعی دارد. این محصول فوق العاده مناسب دو مرتبه استفاده در طول روز است. یک نوبت صبح و یک نوبت شب قبل از خواب. علاوه بر این می توانید آن را به عنوان یک قوی نیز استفاده کنید. مصرف این محصول به همراه دستگاه اولتراسونیک، دستگاه جذب مواد مغذی و دستگاه سنگ جید، نتیجه ی آن را چندین برابر بهتر بروز می دهد. جهت استفاده از این محصول کافیست ابتدا پوست خود را از وجود هرگونه مواد آرایشی پاکسازی کنید و بشویید. پس از خشک شدن پوست، مقداری از سرم را بر روی پوست هدف بریزید و به آرامی ماساژ دهید تا به کلی جذب پوست شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا