برترین های کسب و کارپزشکی

سرم ویتامین سی دکتر راشل خوبه

بافت سبک و فرمول موثر و منحصر به فرد سرم کافئین لاکچری کوین با ترکیبات مغذی کافئین و هیالورونیک اسید، در اثر افزایش گردش خون و رطوبت رسانی پوست ناحیه اطراف چشم، تاثیر بسزایی در کاهش تیرگی، خستگی و پف دور چشم دارد که با استفاده مداوم و منظم این سرم، رطوبت و شفافیت دور چشم ماندگار می شود

خواص سرم دور چشم حاوی کافئین لاکچری کوین :

سرم کافئین دور چشم باعث از بین رفتن رنگدانه ها و پف پوست در اطراف چشم می شود.

هیالورونیک اسید موجود در این سرم نیز رطوبت مورد نیاز پوست دور چشم را تامین می کند.

ماده ای به نام کافئین که در نوشیدنی هایی همچون قهوه وجود دارد سبب افزایش انرژی و سطح هوشیاری در بدن می شود که اکثر ما با این موضوع آشنایی داریم اما کافئین می تواند خواص فوق العاده مفیدی برای سلامت و زیبایی پوست نیز داشته باشد.

برای مثال کافئین می تواند یک مانع و سد بسیار عالی برای محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد به شمار آید و همچنین کاهش دهنده قدرتمند التهابات پوستی است.

همچنین کافئین باعث می شود تا پوست سفت شده و چین و چروک های روی پوست و پف های پوستی تا حدود بسیاری کاهش پیدا کند.

از مهمترین خواص کافئین کمک به کاهش تیرگی ها و پف زیر چشم است که موضوعی آزار دهنده برای افراد می باشد. این ماده با افزایش گردش خون در زیر چشم باعث کاهش سیاهی دور چشم و تیرگی های این ناحیه از پوست می شود

ویتامین سی خواص مختلفی برای سلامتی بدن دارد علاوه بر آن یکی از موثرترین مواد در زیبایی پوست و مو نیز میباشد. شما علاوه بر مصرف خوراکی ویتامین C می‌توانید آن را به صورت موضعی مانند سرم ویتامین c نیز استفاده کنید و از خواص دو چندان آن بهره‌مند شوید.استفاده از ویتامین C در روتین پوستی به دلیل خاصیت روشن کنندگی که دارد، طرفداران زیادی دارد.
سرم ویتامین سی دکتر راشل نیز با خواص بی نظیری که دارد، از پوست دور چشم به خوبی مراقبت می‌کند. فرمولاسیون این محصول بسیار غنی بوده و پوست حساس دور چشم را تغذیه می‌کند. این سرم با خاصیت کلاژن سازی، باعث رفع و محو شدن چروک‌های دور چشم شده و از ایجاد چروک جدید نیز جلوگیری می‌کند. ویتامین سی به کار رفته در این سرم بسیار خالص بوده و استفاده مداوم از آن باعث روشن شدن دور چشم و رفع تیرگی می‌شود. دیگر ترکیب مفید به کار رفته در این سرم، هیالورونیک اسید بوده که در حفظ و تامین رطوبت مورد نیاز پوست به طرز فوق العاده ای مفید است
سرم ویتامین سی دور چشم دکتر راشل باعث تحریک کلاژن می‌شود و از پوست صورت در مقابل عوامل آسیب‌زا مانند انواع آلودگی‌ها محافظت می‌کند. لکه‌های پوست ممکن است به دلیل جای جوش یا دیگر آسیب‌های پوستی ایجاد شوند. پس از بهبود زخم، ممکن است رنگ پوست قسمت بهبود یافته نسبت به سایر قسمت‌های پوست شما تیره‌تر شود. سرم ویتامین سی دور چشم دکتر راشل با در هم‌ شکستن فرآیند رنگی شدن سلول‌های پوست، به مقابله با آن پرداخته و از بیشتر شدن آن پیشگیری می‌کند. محصولی بسیار موثر در محافظت از پوست اطراف چشم و کاهش پف و تیرگی پوست می باشد. این محصول به راحتی جذب پوست گردیده و فورا تاثیر خود را بر روی پوست باقی می گذارد. سرم روشن کننده دور چشم دکتر راشل سرشار از ویتامین سی بوده و پوست دور چشم را سفت می نماید تا نمایی جوان و شاداب در چشم ها ظاهر گردد. همچنین حلقه های تیره اطراف چشم را به شکل موثری کاهش می دهد.

  • سفید کننده پوست دور چشم
  • رفع آثار پیری دور چشم
  • آنتی اکسیدان
  • تقویت کلاژن سازی
  • تقویت کننده پوست دور چشم
  • مناسب انواع پوست ها
  • کاهش چین و چروک دور چشم
  • افزایش کلاژن سازی پوست
  • از بین برنده سیاهی و پف دور چشم ها
  • آبرسان، نرم کننده
  • ۳۰ میل

روش استفاده :
پس از شستشو و خشک کردن صورت مقدار مناسبی از سرم دور چشم دکتر راشل عصاره ویتامین سی را به دور چشم های خود زده و با انگشتان تمیز دست آن را به خوبی ماساژ دهید تا جذب پوست شود. با چشم تماسی نداشته باشد.

قیمت سرم دور چشم لاکچری کوین چه قدر است؟

از دیگر عوامل اصلی که باعث محبوبیت و فروش بالای این محصول در بازارهای داخلی شده است، قیمت ایده آل آن در مقایسه با سایر نمونه های برند موجود در بازار می باشد. در واقع شما با یک قیمت فوق العاده مناسب می توانید یک سرم دور چشم باکیفیت و درجه یک را خریداری کنید، البته با انتخاب یک فروشنده معتبر اینترنتی از پرداخت هزینه های اضافی نیز معاف می شوید

سرم ضد جوش لاکچری کوین فرانسوی حاوی مقادیر زیادی آلفا آربوتین، عصاره شیرین بیان و نیاسینامید است که با کنترل چربی پوست از ایجاد جوش و لک‌های پوستی جلوگیری می‌کند. این محصول با دارا بودن آربوتین به رفع لک‌های صورت کمک می‌کند و با تعادل کردن رنگ پوست باعث شفاف شدن پوست می‌شود.

سرم ضد جوش لاکچری کوین فرانسوی یکی از بهترین کرم ترمیم کننده جای جوش در بازار ایران است که با داشتن فرمولاسیون قوی یک غذای کامل برای پوست محسوب می‌شود. سرم ضد جوش لاکچری لایه سطحی پوست را درمان می‌کند و قدرت و نفوذ جذب بالایی دارد که در کمترین زمان نتیجه مطلوب را می‌دهد. سرم ضد جوش کوین از روغن، جوجوبا، رتینول، اسکوالن، آنتی اکسیدان و ویتامین A تشکیل شده که خطوط ریز را کاهش می‌دهد. با استفاده از سرم ضد جوش لاکچری می‌توانید پوست خود را صاف و یکدست کنید و به کاهش رنگدانه‌های پوستی کمک کنید.

قیمت سرم ضد جوش لاکچری کوین چقدر است؟

قیمت سرم ضد جوش لاکچری کوین ثابت نبوده که عوامل مختلفی بر روی قیمت گذاری آن دخیل است که می‌توان به نوسانات نرخ ارز و دلار، میزان عرضه و تقاضا، شرایط اقتصادی بازار و غیره اشاره داشت. سرم ضد جوش لاکچری کوین از ترکیباتی مانند شیرین بیان، نیاسینامید و آلفا اربوتین تشکیل شده که باعث کنترل چربی پوست و کاهش شدت لک‌های پوستی می‌شود.

سرم ضد جوش کوین دارای مقادیر زیادی آربوتین است که باعث رفع لک‌های پوستی می‌شود و به روشن کردن پوست و متعادل سازی رنگ پوست کمک خوبی می‌کند. این ماده تاثیر فوق العاده‌ای بر روی پوست داشته و باعث زیبایی و جلوگیری از التهابات پوستی در اثر آکنه و جوش می‌شود. عصاره شیرین بیان دارای ترکیباتی به نام گلیسیریزین است که خاصیت ضد التهابی و آنتی باکتریال دارد و به درمان آکنه و اگزما کمک خوبی می‌کند. عصاره شیرین بیان با داشتن خواص ضد التهابی و آنتی باکتریال از بروز عفونت و آلودگی در سطح پوست جلوگیری می‌کند

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا