برترین های کسب و کارصنعت و تجارت

سه برند معروف دزدگیر اماکن

با توجه به این که حفظ امنیت اماکن مختلف از موارد ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد، داشتن آگاهی و اطلاعات در رابطه با انواع تجهیزات امنیتی می تواند در رابطه با انتخاب گزینه ای مناسب برای این تجهیزات کمک بسیاری به افراد نماید. در این مقاله بهترین دزدگیر منزل را بررسی می‌کنیم.

یکی از ابزارها و وسایل مهمی که جهت تامین امنیت اماکن مختلف و همچنین منازل به کار می رود دزدگیر می باشد. اعلام های سرقت تا حد زیادی از سرقت و دیگر جرائم جلوگیری و در انواع مختلفی تولید می شوند که با توجه به نوع مکان مورد نظر می توان هر یک از انواع دزدگیر را مورد استفاده قرار داد.به علت استقبال گسترده از و منزل، شرکت های بسیاری اقدام به تولید این محصول پرداخته و با ویژگی های متفاوت وارد بازار می کنند. برندهای مختلف چینی، ایرانی و اروپایی دارای کیفیت های متفاوتی بوده و در رقابت با یکدیگر می باشند. در این مقاله به بهترین برند دزدگیر اماکن لیست برترین مارک های دزدگیر منزل پرداخته شده است.

ویدیوی معرفی بهترین دزدگیر منزل و اماکن

معرفی انواع اعلام سرقت

امروزه پیشرفت تکنولوژی باعث به وجود آمدن تغییرات گسترده ای در سیستم های اعلام سرقت و منازل شده است و دزدگیرهای با فناوری های پیشرفته وارد بازار شده اند.

دزدگیر آژیری

شاید اولین دزدگیرها را بتوان دزدگیرهای آژیری دانست که این سیستم ها با داشتن سنسورهای حرکتی در ساختار خود، حرکات مختلف را تشخیص داده و در صورت تشخیص حرکت، فرمان به پنل مرکزی صادر شده و آژیر به صدا در می آید.

این نوع از دزدگیرها هنوز هم کاربرد داشته و بسیاری از افراد به علت مزایایی که این نوع دزدگیرها مانند قیمت ارزان دارند هنوز هم برای تامین امنیت از آنها استفاده می کنند. برخی از مدل های دزدگیرهای آژیری پس از تشخیص حرکت با شماره تلفن ها ضروری به وسیله شماره گیر اتوماتیک تماس می گیرند.

از جمله معایبی که می توان برای این نوع از دزدگیرها بیان کرد قطع شدن ارتباط با قطع شدن خط تلفن، پایین بودن امنیت و عدم کنترل کردن آن از راه دور می باشد.

از خدمات ویژه برای شما کاربران گرامی ، می باشد. اگر نصب این سیستم ها به صورت درست و اصولی انجام نشود، موجب وارد شدن خساراتی به جان و مال شما خواهد شد. بنابراین بهتر است برای نصب و همچنین جهت خرید دزدگیر سایلکس از مراکز معتبر کمک بگیرید.

دزدگیر سخنگو

این نوع دزدگیر از انواع دزدگیرهای پرطرفدار می باشد که سال هاست بسیاری از افراد از آن جهت جلوگیری از سرقت استفاده می کنند. شماره هایی را از قبل در این نوع دزدگیر وارد می نمایند و در صورت اعلام خطر، دزدگیر سخنگو به صورت اتوماتیک با این شماره ها تمس گرفته و خطر را به آنها هشدار می دهد.

یکی از قابلیت هایی که این نوع دزدگیر دارد این است که امکان ضبط پیام صوتی نیز در آن وجود دارد. در این نوع دزدگیر نیز مانند دزدگیر آژیری در صورتی که خط تلفن قطع شود ارتباط با شماره گرفته شده نیز قطع خواهد شد و امکان برقراری تماس وجود نخواهد داشت؛ در نتیجه امنیت چندان بالایی برای این نوع دزدگیر وجود نخواهد داشت.

علاوه بر آن امکان کنترل کردن دزدگیر سخنگو از راه دور وجود ندارد اما به علت قیمت مناسبی که این نوع دزدگیرها دارند و فارسی زبان بودن اپراتور سخنگو، هنوز هم این نوع از دزدگیرها فروش بالایی داشته و استفاده زیادی دارند.

دزدگیر سیم کارتی

ممکن است بسیاری از اماکن دارای خط تلفن نبوده و در صورت بروز سرقت امکان برقراری ارتباط از طریق تلفن با صاحب مغازه یا منزل امکان پذیر نباشد. برای این گونه مواقع دزدگیرهای سیم کارتی بهترین گزینه می باشند.

با قرار دادن سیم کارت این نوع از دزدگیرها می توان به راحتی با شماره تلفن های داده شده به دستگاه ارتباط برقرار نموده و اعلام سرقت کرد. این نوع از دزدگیرها از امنیت بالایی برخوردار بوده و کاملا هوشمند می باشند.

مزیتی که دزدگیرهای سیم کارتی دارند امکان کنترل کردن آنها از راه دور می باشد. اپلیکیشن هایی برای گوشی های اندروید و آیفون وجود دارد که با نصب آنها می توان به روشن و خاموش کردن این دزدگیرها از طریق تلفن همراه پرداخت.

اپراتورهای همراه اول و ایرانسل این نوع از دزدگیرها را ساپورت کرده و امکان اطلاع از وضعیت های مختلف دزدگیر توسط پیامک نیر وجود خواهد داشت. می توان مناطق مختلفی از منزل را در دزدگیرهای سیم کارتی نام گذاری نمود که با این کار پیامکی که برای فرد ارسال می شود و یا تماسی که با وی برقرار می گردد زون دقیقی که خطر در آن مکان وجود دارد به فرد اطلاع داده خواهد شد.

علاوه بر منازل و اماکن تجاری می توان از دزدگیرهای سیم کارتی جهت فرمان پمپاژ آب در باغ ها و باز و بسته کردن درب پارکینگ نیز استفاده نمود. علاوه بر آن می توان این نوع از دزدگیرها را به رله های کنترل فرمان صنعتی نیز متصل کرد.

مقالات مرتبط:

دزدگیر بیسیم منزل

نصب دزدگیرها نیازمند کابل کشی و سیم کی می باشد که این کار ممکن است ظرافت و زیبایی ساختمان را بر هم زند، در نتیجه در مکان هایی که زیبایی و دکوراسیون آن برایتان اهمیت دارد بهتر است از دزدگیرهای بی سیم استفاده شود.

این دزدگیرها همانطور که از نامشان پیداست فاقد هر گونه سیم کشی بوده و به صورت وایرلس ارتباط را میان سنسورهای تشخیصی و پنل مرکزی برقرار می نمایند.

با نصب چشمی در محل مورد نظر، در صورت تشخیص هر مورد مشکوکی، پالس ها به دزدگیر ارسال شده و فرمان آلارم صادر می شود و با شماره های از پیش تعیین شده تماس گرفته خواهد شد.

این نوع از دزدگیرها قیمت بالاتری نسبت به موارد قبلی داشته اما به علت این که نیازی به هزینه کردن برای خریداری سیم و نصب آنها نمی باشد صرفه اقتصادی خواهند داشت.

امنیت این نوع از دزدگیرها بالا بوده اما معایبی مانند مصرف باتری بیشتر در برخی مکان ها و همچنین حساسیت بالای آنها به نویز و ایجاد اختلال به علت وجود نویزهای مختلف در محیط نیز در آنها وجود دارد.

شایان ذکر است که رهاورد نیرو در زمینه و نیز به خصوص نیز پاسخ گوی مشتریان خود بوده و شما می توانید برای خرید هر یک از این سیستم های حفاظتی و امنیتی وارد لینک آن ها شوید یا با کارشناسان ما در رهاورد نیرو تماس بگیرید و قبل از خرید دزدگیر فایروال ، از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

دزدگیرها و سیستم های امنیتی تحت شبکه

در سازمان ها و اداراتی که بزرگ بوده و نیاز به امنیت بالایی دارند از این نوع دزدگیرها استفاده می شود. در دزدگیرهای تحت شبکه ماژولی وجود دارد که تحت شبکه به سیستم مانیتورینگ و نمایشگر متصل شده و می توان کنترل بالایی را از یک اتاق بر دیگر مکان ها انجام داد. همه تجهیزاتی که در این سیستم ها استفاده می شود ip مخصوصی داشته و می توان آنها را به صورت مجزا کنترل نمود.

معرفی بهترین مارک دزدگیر

اهمیت بالای دزدگیرها در اماکن مختلف باعث شده تا این تجهیزات توسط کشورهای مختلف و در شرکت های مختلف تولید شده و وارد بازار گردد. بهترین برند دزدگیر اماکن چیست ؟ برندهای ایرانی و خارجی مختلفی برای دزدگیرهای اماکن و منازل وجود دارند که هر یک دارای ویژگی های مخصوصی بوده و در رقابت با یکدیگر می باشند. در ادامه به لیست بهترین برند دزدگیر اماکن اشاره شده است که بدون هیچ گونه تعصب و تبلیغی معرفی شده اند.

1- دزدگیر فایروال

  • دزدگیر فایروال
  • دزدگیر کلاسیک
  • دزدگیر GMK
  • دزدگیر پارادوکس

فایروال برندی ایرانی است که سال هاست در زمینه تولید انواع سیستم های امنیتی از قبیل انواع دزدگیر و سیستم امنیتی فعالیت می کند. این شرکت از فناوری های پیشرفته در دزدگیرهای اماکن استفاده کرده و جزء برندهای مطرح در این زمینه می باشد. انواع مختلفی از دوربین ها از قبیل دزدگیر مدل F6 بدون تلفن کننده، دزدگیر اماکن مدل F7 با تلفن کننده با خط تلفن ثابت، مدل F9 سیم کارتی و F10 سیم کارتی از تولیدات شرکت فایروال می باشد. محصولات این شرکت دارای گارانتی 5 ساله بوده و از کیفیت بالایی برخوردار می باشند.

2- دزدگیر کلاسیک

یکی دیگر از بهترین برند های دزدگیر اماکن و منازل دزدگیر برند کلاسیک است.

بهترین برند دزدگیر اماکن خارجی | بهترین برند دزدگیر خودرو

چشمی موجود در دزدگیر زنگ دار کلاسیک بی سیم (فاکس 2) می باشد که یک سیستم زنگ هشدار کاملا سازگار دارد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این برند دزدگیر چشمی دارای باتری 9 ولتی به شکل اصلی می باشد که می تواند به مدت دو ماه منبع تغذیه چشمی را تامین کند.

آلارم دزدگیر کلاسیک (فاکس2) این قابلیت را دارد که کوچکترین حرکات را در میدان دید خود تشخیص دهد. همچنین می تواند سوئیچ آلارم در مرکز اصلی را در اسرع وقت گزارش دهد. این نوع سیستم دزدگیر علاوه بر سنسور لرزش دارای سنسور مغناطیسی نیز می باشد.

اما نکته مهم این است که این سنسورها فقط در سیستم بی سیم این برند وجود دارند.

3- دزدگیر GMK

یکی دیگر از بهترین برندهای دزدگیر اماکن برند GMK می باشد که انواع تجهیزات امنیتی صنعتی و خانگی را در کشور تولید می کند. این نوع از دزدگیرها توانایی ثبت کردن وقایع با 60 حفظه را دارند و میتوان 3 زون مجزا را توسط این دزدگیرها از طریق پیامک، تلفن، ریموت و اپلیکیشن تلفن همراه کنترل نمود. این برند دارای سیستم حفاظت SP نیز بوده و کیفیت طراحی بالایی نیز دارد.

4- دزدگیر پارادوکس

در لیست برترین مارک های دزدگیر منزل می توان پارادوکس را از بهترین های سیستم های حفاظتی دانست. دزدگیرهای برند پارادوکس در کشور کانادا تولید شده و دارای قابلیت ها و امکانات بسیاری می باشند. بیشترین استفاده از این نوع از دزدگیرها در سازمان ها و ادارات بزرگ می باشد.

دزدگیر پارادوکس دارای 32 زون بی سیم و 2 زون با سیم می باشد و می توان برای آن 32 کاربر مختلف را که قادر به کنترل دستگاه از راه دور باشند انتخاب نمود. تعداد 3 شماره تلفن نظارت، 5 شماره تلفن شخصی و 1 پیجر می توان برای آن تعریف نمود. این نوع از دزدگیرهای اماکن دارای قیمت بالاتری نسبت به برندهای ایرانی می باشند.

شرکت خانه هوشمند رهاوردنیرو یکی از معتبرترین مجموعه‌های پیشرو در زمینه در تهران محسوب می‌شود، شما می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات مذکور، بر روی لینک های مربوط به آن ها کلیک کنید.

از دیگر خدمات رهاورد نیرو می توان به فروش ، ، نصب  سیستم امنیتی و … اشاره کرد.

همچنین اگر قصد خرید دزدگیر کلاسیک ،  را داشتید با ما تماس حاصل نمایید.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا