صبح زندگی من (آهنگ زنبور عسل)

من هنوز متولد نشده ام که Bee Gees به دنیای موسیقی معرفی شد و محبوبیت آن را ردیابی کرد. در سالهای نوجوانی ، من توانستم به موسیقی آنها در رادیو ترانزیستور گوش دهم و در عین حال در رسانه های اجتماعی مانند یوتیوب بسیار واسطه باشم ، به طوری که بیشتر از فیلم های Bee Gees قدردانی می کردم. انواع بسیاری از موسیقی وجود دارد که افراد بر اساس ترجیحات خود مانند پاپ ، راک ، جاز و … از آن لذت می برند. هیچ پایه ای ندارد اگر ما به موسیقی گوش ندهیم و چیزی را که باعث شهرت او شده است اثبات کنیم.

صدای زنبور عسل را می توان به راحتی با صدای بلند و پر جنب و جوش از طریق هماهنگی سه برادر مشهور تشخیص داد. با صدای دروغگو باری جیپ مارک گروه شد. آهنگ های Bee Gees منسوخ شده اما برای تجارت موسیقی خوب هستند. صدای زنبور عسل همیشه در انتهای عبارت با لرزش همراه خواهد بود ، جلوه های تنظیم شده ریتمیک و رشته های در معرض که منجر به قدردانی ریتم می شوند. هواداران آنقدر دوستش دارند که بیشتر آهنگهای آنها را هیجان انگیز می کند. ترانه های آنها از جمله “How You Can You Heart Heart Broken” ، “You Like A شوخی را شروع کرده اید” ، “ماساچوست” ، “عشق شما چقدر عمیق است” ، “تب شب” ، “دوست داشتن کسی” ، “شما باید رقصنده باشید” “بیش از حد بهشت” و “Jive Talkin” ، “Spicks and Specks” ، “Run To Me” ، “تراژدی” ، “کلمات” و “Staying Alive” تنها معدودی از کلاسیک های عصر طلایی موسیقی پاپ هستند.

دهه 1970 چندین برابر صداهای منحصر به فرد از موضوع دیسکو Bee Gees بود. موسیقی آنها با گذشت زمان جذاب تر شد. موسیقی معانی عمیقی مانند به اشتراک گذاشتن تجربیات زندگی ، عشق ، دوستی ، شعر و عناصر فرهنگی دارد. آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چرا صدای او اینقدر جذاب ، بسیار ساده و بی نظیر به نظر می رسد؟

اولین باری که آهنگ “صباح حیاتی” (که به عنوان “صبح” نیز شناخته می شود) را می شنوید ، ملودی و کلمات آن چنان فریبنده است که بدون در نظر گرفتن زمان ، رویاهای روزانه خود را متوجه خواهید شد. این کار شما را به زمانی خواهد رساند که کاملاً از احساسات خود آگاه باشید و بخواهید به آن زمان بازگردید و تمام راه خود را ادامه دهید. آهنگ دلربا شما را مطابق برنامه زندگی شما خوشحال می کند. ایده ساده ایجاد شده در این آهنگ آنقدر رضایت بخش است که لبخند زیبایی را بر چهره خود می گویید. با گوش دادن به لحن آن و گرفتن مقاله در داخل کلمات آن را دریابید.

اولین هجا مثل این است: “صبح که ماه در حال استراحت است” ، “مرا در زمانی پیدا خواهی کرد که من بهترین ها را دوست داشته باشم” ، “تماشای رنگین کمان ها که در نور آفتاب بازی می کنند” ، “استخرهای آب یخ از شب سرد” “در صبح” است. صبح زندگی من. “پیام در اینجا برای کسی است که با دقت در مورد آغاز زمان فکر می کند و عشق ساده و بی تکلف است.

هجای دوم به شرح زیر است: “در طول روز ، شما را مانند گذشته ملاقات می کنم” ، “شما مرا در انتظار در انتهای اقیانوس خواهید دید” ، “ساخت قلعه در اسکله” ، “در جهانی که هیچ کس آن را نمی فهمد ،” “” صبح ، صبح زندگی من است. ” در اینجا ، تفسیر من از پیام این است که زندگی را از ناحیه آسایش تغییر داده و ظرفیت آنها را در جایی فراتر بگذاریم که موفقیت و ناکامی باشد که تنها یک نفر بتواند آن را درک کند.

بخش سوم این را شرح می دهد: “صبح روز زندگی من” ، “دقایقی طول می کشد تا منحرف شوند” ، “لطفا در زندگی خود صبور باشید” ، “فقط صبح است و من هنوز هم روز شما را می گذرانم.” آنچه فهمیدم با این قطعه لحظه دشوار برای ترک است اما واقعیت این است که قبول کردن چیزی که برای ترک گذشته و زندگی در روز دیگر لازم است مدتی طول می کشد.

کلیپ آخر این موضوع را ذکر می کند: “عصر ، من شما را به ماه پرواز خواهم کرد” ، “به گوشه فوقانی سمت راست سقف اتاق من” ، “کجا خواهیم ماند تا طلوع آفتاب شود” “آخرین روز برای چرخش در لباس ، امیدوارم که خمیازه بکشم ، صبح زندگی من است” . از درک من ، پیام ممکن است آرزو کند در سالهای گرگ و میش زندگی خود عبور کند ، و کنار هم در اتاق زیر شیروانی که نوشتن در کانون توجه قرار دارد سپری کنیم ، به امید اینکه یک روز طلوع آفتاب دیگری را در خاطراتی از زیبایی های زندگی بیدار شویم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا