برترین های کسب و کارپزشکی

طریقه مصرف قارچ گانودرما برای لاغری

روش های مصرف گانودرما چیست؟

در زمان مصرف گانودرما برای دم کردن گانودرما، نیاز به آب و قارچ خشک و یا پودر شده می باشد. برای استخراج مولکول­های دارویی گانودرمای پودر شده بهتر است. هرگز از لوازم خانگی برای پودر کردن استفاده نکنید، چون به احتمال زیاد تیغه دستگاه خواهد شکست.قهوه گانودرما یکی از  نوشیدنی های پرطرفدار و پر مصرف به ویژه در جمعیت افراد دارای اضافه وزن و رژیم لاغری است.  این نوع از قهوه با عصاره قارچ گانودرما غنی شده و به شکل یک نوشیدنی لذیذ، انرژی زا و سرشار از خواص درمانی در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است. قهوه گانودرما سوپریم یکی از محصولات ویژه و موثر به منظور لاغری و تناسب اندام بوده و مهمترین نوشیدنی در رژیم غذایی متقاضیان کاهش وزن به شمار می آید.

  قارچ گانودرما

قارچ گانودرما یکی از ترکیبات بی نظیر و معجزه آسا در طبیعت بوده و دارای قدمت هزار ساله است. این نوع قارچ دارای خواص درمانی بسیار زیادی بوده و از گذشته‌های دور به منظور پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری های لاعلاج، زخم های مقاوم به درمان، مشکلات باروری، مشکلات جنسی، ضعف قوای بدنی، مشکلات گوارشی افزایش انرژی زایی از آن استفاده می شده است.  امروز این ترکیب فوق العاده شگفت انگیز،  به شکل فرآوری شده با سایر خوراکی ها و مواد آرایشی و بهداشتی توسط شرکت ها و برندهای مختلفی تولید شده در اختیار مصرف کنندگان در سراسر جهان قرار گرفته است.  قهوه گانودرما از ترکیب قهوه معمولی با عصاره قارچ گانودرما تهیه شده و دارای عطر و طعم لذیذ و دلنشینی است

خواص قهوه گانودرما برای لاغری:یکی از مهمترین ویژگی ها و خواص دانه قهوه در انواع مختلف آن، کاهش وزن و ایجاد تناسب است. با توجه به اینکه قارچ گانودرما به عنوان یکی از محصولات معجزه آسای طبیعی در بحث لاغری، توانسته طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب نموده و نتایج رضایت بخشی را برای مصرف کنندگان به ارمغان بیاورد؛  از این رو ترکیب قهوه با عصاره قارچ گانودرما و فرآوری قهوه گانودرما با تاثیر فراوان بر افزایش چربی سوزی و متابولیسم بدن، کاهش اشتهای کاذب و میل به ریزه خواری، قادر به ایجاد کاهش وزن، تناسب اندام و لاغری در مصرف کنندگان خواهد بود.

خواص و فواید قهوه گانودرما:قهوه های گانودرما در انواع متفاوتی مانند قهوه موکا، قهوه سوپریم، قهوه ترک و سایر انواع قهوه ها تهیه شده و مورد مصرف قرار خواهند گرفت. علاوه بر فواید قهوه گانودرما برای لاغری، پیشگیری و کاهش مشکلات گوارشی، حفظ سلامتی و طراوت پوست و مو، تسکین دردهای عضلانی، مرتفع نمودن مشکلات جنسی و باروری و بسیاری از درمان های دیگر،  از خواص و ویژگی های درمانی این ترکیب شگفت انگیز به شمار می آید. مصرف قهوه های گانودرما برای لاغری:توصیه می شود در خصوص مشاهده خواص گانودرما برای لاغری و تاثیر فوق العاده این ترکیب بر کاهش وزن، هر روز دو نوبت صبح و عصر یک فنجان از این قهوه را مصرف نموده و پس از ۱۵ روز اثرات معجزه آسای آن را مشاهده نمایید.

تهیه و خرید قهوه های گانودرما:توصیه می ‌شود به منظور بهره بردن از فواید گانودرما برای لاغری و سایر خواص درمانی آن،  محصول مورد نظر را به شکل اورجینال، با کیفیت و مرغوب خریداری نموده و از دریافت قهوه فوری لاته گانودرما در مراکز خرید نامعتبر، سایت های اینترنتی ناشناخته،  دستفروش های خیابانی و برخی از مراکز عرضه کننده محصول با قیمت های بسیار ارزان تر اجتناب نمایید.  لازم به ذکر است که  غذاهای گانودرمای غیر اصل و تقلبی به دلیل برخورداری از مواد صنعتی، مواد سمی و آسیب رسان به اکثر ارگان ها و سیستم های بدن، منجر به بروز مسمومیت های خفیف تا شدید شده و در موارد جدی تر مرگ را به دنبال خواهند داشت. در صورت ابتلا به هرگونه بیماری زمینه‌ای، مصرف داروهای خاص، سابقه ابتلا به آلرژی، بارداری و شیردهی با پزشک مشورت نموده و از مصرف این محصول به شکل خودسرانه و بیش از حد معمول اجتناب نمایید.

تاثیر قارچ گانودرما بر لاغری برای چه کسانی مفید است؟ضمناً افرادی که دارای بیماری کم کاری و اختلالات تیروئید هستند و البته دارای اضافه وزن نیز می باشند می توانند با استفاده از خواص قارچ گانودرما، هورمونهای بدن را بهبود و تعادل بخشند و افزایش وزن خود را از بین ببرند.بهتر است قارچ گانودرما را در محیط های خشک و بدون رطوبت نگهداری کنیم. افرادی که برای کاهش وزن از این قارچ استفاده می کنند بهتر است از مقدار پایین بین 1 تا 2 گرم شروع کنند و با گذشت زمان مقدار مصرف قارچ گانودرما را به 3 تا 5 گرم در روز برسانند. بهترین نحوه مصرف قارچ گانودرما برای کاهش وزن و لاغری استفاده از آن به شکل جوشانده و با معده خالی است.

میزان مصرف گانودرما، استاندارد توصیه شده گانودرما روزانه بین ۳ تا ۵ گرم است، هرچند مصرف تا ۱۵ گرم نیز برای بیماری‌های جدی تجویز شده است. ۳ گرم قارچ حدودا معادل یک قاشق غذاخوری سرپر است. به منظور استخراج کامل مولکولهای دارویی، پودر قهوه گانودرما دکتر بیز را درون آب در حال جوش بریزید و بگذارید، تا ۲ ساعت دم بکشد و پس از صاف کردن دمنوش را صرف کنید. فرآیند دم کردن را تا جایی که نوشیدنی بدون رنگ و مزه شود می توانید ادامه دهید.تاثیر قارچ گانودرما بر لاغری از مهمترین خواص این قارچ است که محبوبیت آن را طی چند سال اخیر چندین برابر کرده است. بر اساس تحقیقات انجام شده مصرف منظم قارچ‌گانودرما به لاغری و تناسب اندام کمک می‌کند.

اکسیژن رسانی بیشتر:ترکیبات فعال موجود در قارچ گانودرما به صورت خاص و منحصر به فرد باعث می شود مقدار اکسیژن بیشتری از طریق خون به سلول های بدن برسد. اکسیژن رسانی بیشتر موجب افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن شده و این افزایش به نوبه خود باعث می‌شود، افراد انرژی بیشتری مصرف کنند. با صرف انرژی بیشتر از تجمع چربی در بدن جلوگیری به عمل می آید که در نهایت منجر به کاهش وزن در افراد می شود.افزایش سوخت و ساز بدن:از آنجایی که قارچ گانودرما می‌تواند باعث کاهش درصد باکتری های بد در دستگاه گوارش (و التهابات) نیز شود در نتیجه به روند تسریع سوخت و ساز و کاهش وزن نیز کمک می کند.

تقویت عملکرد دستگاه گوارش: همانطور که می‌دانیم پلی ساکارید ها تاثیر زیادی در تقویت ارگان های بدن و سلامتی بدن دارند که به وفور در قارچ گانودرما وجود دارند. این ترکیبات (پلی ساکارید ها) فعال موجود در قارچ گانودرما باعث تقویت عملکرد دستگاه گوارش و هضم غذا میشود که در نهایت به کاهش وزن و لاغری منجر خواهد شد.تعدیل :میسلیوم ماده ای است که از رشته های نازک و شاخه های تشکیل شده که مواد مغذی را از محیط خود جذب می کند. این ماده که در قارچ گانودرما موجود است باعث تعدیل فلور میکروبی روده میشود که هم در سلامتی بدن و هم در کاهش وزن نقش مهمی را ایفا می کند. در واقع فلور روده باعث کنترل و تنظیم باکتری هایی می شود که سطح مواد مغذی و انرژی را در روده تنظیم می کند و با کاهش التهابات مزمن باعث کاهش وزن می گردد.

کاهش اشتها:مصرف جوشانده قارچ گانودرما، ۳۰ دقیقه قبل از هر وعده غذایی موجب احساس سیری و کاهش اشتها خواهد شد. به این ترتیب می توانید جوشانده قارچ جان افزا را همراه با مکمل هایی مانند سبوس برنج و عسل، جایگزین یک وعده غذایی خود کنید. این روش نه تنها به لاغری و تناسب اندام، بلکه به سلامت بدن و شفافیت پوست شما نیز کمک خواهد کرد.چربی سوزی:ترکیبات فعال موجود در قارچ گانودرما سبب افزایش سوخت و ساز بدن و افزایش انرژی می شود. افرادی که روزانه جوشانده قارچ گانودرما را مصرف می کنند، تحرک بیشتری دارند که روی کاهش وزن، چربی سوزی و لاغری آنها موثر خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا