برترین های کسب و کارپزشکی

طریقه ی مصرف کرم شب

فواید و روش استفاده از کرم شب، را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگرم قرار داده ایم , با مجله دلگرم همراه باشید. از كرم بازسازي‌كننده شب چه مي‌دانيد؟ آیا شما هم جزو آن دسته از خانمهایی هستید که باید از این کرم شب استفاده کنید یا خیر؟ كرم‌های بازسازيیكننده پوست كرم‌‌هايی هستند كه پوست‌های شكسته را بازسازی و ترميم می‌كنند. اين پوست‌ها (شكسته) معمولا خشك و كم‌آب هستند، اغلب قرمز و ملتهب به نظر می‌رسند، سفتی و خاصيت ارتجاعی خود را از دست داده‌اند و از نظر بيمار، اين نوع پوست‌ها اصطلاحا ريخته است.

ایا کرم شب را باید در تاریکی زد | بهترین زمان استفاده از کرم شب

لازم است آنها در يك دوره درمانی و توسط پزشك متخصص مصرف شوند تا پوست بتواند نرمی، ضخامت و شفافيت خود را پيدا كند و پس از آن كرم‌های تخصصی ديگر جايگزين شود. این متخصص پوست و مو درباره بهترين مصرف‌كنندگان کرم بازسازی‌کننده شب مي‌گوید: خانم‌هايی كه به سن يائسگی می‌رسند، روند تخريب پوست‌شان به سرعت افزايش مي‌يابد. اين دسته از افراد كانديدهای مناسبي برای كرم‌های بازسازی‌كننده هستند. تست کرم پودر لاکچری کوین شماره ۵۵۲ در ادامه مطلب .

بهترين زمان استفاده از اين كرم‌ها، شب‌هاست؛ يعنی زمانی كه پوست در حال استراحت است بايد اين كرم‌ها روی پوست تميز استفاده و كمی ماساژ داده شود تا به خورد پوست برود. در زمان استفاده از اين كرم‌ها حتما بايد شوينده مناسب به بيمار معرفی و از شوينده‌های قوی يا قليايی پرهيز شود. در كنار اين كرم‌ها اگر چربی‌های زيرجلدی نيز آب شده باشد (با توجه به اين كه اين كرم‌ها تا عمق پوست نمي‌توانند نفوذ كنند) می‌توان از تزريقات زيرجلدی همچون تزريق ژل و چربی نيز در كنار اين كرم‌ها استفاده كرد. وی در آخر خاطرنشان مي‌كند؛ پوستی كه تحت درمان با كرم‌های بازسازي‌كننده است نبايد هم‌زمان با ليزر، پيلينگ و مواد شيميايی لايه‌بردار درمان شود. بنابراين بايد صبر كرد تا پوست ترميم و بازسازي شود سپس درمان ليزری را برنامه‌ريزی كرد.

انواع کرم های شب

-کرم های احیا کننده که تولید سلول های زنده را افزایش می دهد.
۲-کرم های ترمیم کننده که آثار مخرب ناشی از عوامل خارجی روی پوست را مرمت می کند.
۳-کرم های ضد چروک که پوست را نرم وصاف می کند.
اصلی ترین فایده ی مصرف کرم لاکچری کوین شب و روز  ،آبرسانی به پوست است .این کرم ها حاوی مواد معدنی هستند که از خشک شدن پوست جلوگیری کرده وسبب می شوند تولید کلاژن وحالت کششی پوست حفظ شود. پس چرا از کرم‌های مخصوص شب استفاده کنیم؟ دکتر آنا راگاز متخصص پوست و موسس انیستیتوی ضد پیری آنا راگاز در سیاتل می‌گوید: وقتی می‌خوابید، پوست فرصتی پیدا می‌کند تا از عوامل استرس زای بیرونی مانند خورشید، آلودگی و مواد آرایشی استراحت کند و فرصتی برای ترمیم خود دارد.

«بدن شما در شب روی ساخت کلاژن و بافت‌های الاستیک که کمک می‌کند پوست فربه و نرم بماند، کار می‌کند.» کرم‌های شبانه مواد مغذی حیاتی بیشتری را فراهم کرده و اجزاء سازنده را بیشتر از آبرسان‌های روزانه فعال می‌کند، در نتیجه به پشتیبانی از فرآیند ترمیم کمک می‌نمایند. بابونه و گل اشرفی به آرام کردن التهاب کمک می‌کنند، در حالی که عود، روغن زیتون و جوجوبا از فقدان رطوبت مفرط پوست جلوگیری می‌کند. حتی اگر یک کرم حاوی بسیاری از این مواد کلیدی باشد، در ‌‌نهایت تاثیر آن بستگی به فرمول بندی آن دارد. راگاز می‌گوید: «ماده ای که یک محصول روی آن تمرکز می کند، خیلی مهم است»، بنابراین محصولی که فقط یک قطره ویتامین c دارد، موثر واقع نمی‌شود. برای اطلاعات بیشتر، لیست مواد تشکیل‌دهنده کرم را چک کنید.

اگر بخش اصلی آن از مرطوب کننده‌های ساده (مانند آب، روغن، عود و گلیسیرین) تشکیل شده باشد، و مواد تشکیل‌دهنده فعال در پایین لیست ذکر شده‌اند، احتمالاً این محصول فایده‌ای بیشتر از یک لوسیون آبرسان پایه ندارد. در آخر راگاز توصیه می‌کند با یک کرباس تمیز شروع کنید، طوری که مواد تشکیل‌دهنده بتواند به طور موثری در پوست نفوذ کند. رویه سابی ملایم شبانه به برطرف کردن سلول‌های مرده کمک می‌کند و احیاء مجدد سلول‌ها را تسهیل می‌کند. او توضیح می‌دهد: «برطرف کردن سلول‌های مرده به زیاد شدن سلول‌های جدید کمک می‌کند. اگر می‌خواهید رز‌هایتان رشد کند، آن‌ها را هرس می‌کنید، پوست نیز همین طور عمل می‌کند. در اینجا یک سری از مواد مفیدی که می‌توان برای ساختن کرم‌های شبانه از آن‌ها استفاده کرد، معرفی شده‌اند:

  • برای ساخت یک آبرسان قوی، باید وانیل معطر و ترنج را در کنار عود که قرمزی پوست را کاهش می‌دهد، با عصاره جوی دوسر و ویتامین E، به کار ببرید.
  • پپتید‌ها و عصاره میوه‌های پر از آنتی اکسیدان (انار، توت فرنگی، لیمو) با چین و چروک‌ها مبارزه می‌کند، در حالی که ریشه شیرین بیان و پوست درخت توت پوست ناهموار را بهتر می‌کند.
  • عسل و بابونه پوست‌های حساس را آرام می‌کند. ویتامین‌های C، E و رتینول به مرمت آسیب ناشی از نور خورشید کمک می‌کند.

کرم های شب کی وچگونه؟ کرم های شب را باید پس از پاک کردن کامل پوست وشستشوی صورت مصرف کنید.کرم را روی صورت تمیز وخشک به صورت دورانی بمالید وگردن را نیز فراموش نکنید . توصیه می شود هر چند وقت یکبار کرم شب خود رابه ویژه اگر کرم ضد چروک مصرف می کنید، تغییر دهید،چون پوست به تدریج به کرم مصرفی عادت می کند و در دراز مدت تاثیر آن روی پوست کم می شود . پنکک لاکچری کوین ۱۰۳ بافتی نرم دارد و پوست را چرب نمیکند .

افرادی که پوست چربی دارند ،باید از کرم های روز استفاده کنند،ولی به افرادی که پوست خشکی دارند توصیه می شود از کرم های روز وشب هر دو استفاده کنند. کرم های روز حاوی فیلتر هایuvاست،در صورتی که کرم های شب فاقد این فیلتر هاست . هرگز سعی نکنیآیا می‌دانید کرم شب برای چیست ؟ در واقع این محصول برای حفظ جوانی و حالت ارتجاعی پوست و جلوگیری از پیری زودرس آن طراحی شده است. ترکیبات به کار رفته در به گونه‌ای هستند که باعث ترمیم پوست و بهبود بافت خواهند شد. در این مقاله قصد داریم درباره نحوه استفاده از این محصول، فواید و عوارض آن و فرق بین کرم روز و شب اطلاعات کاملی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا راحت‌تر بتوانید تصمیم بگیرید که این محصول مناسب شما هست یا خیر. پس پیشنهاد می‌کنیم تا انتهاب آن با ما همراه باشید.

کرم شب چیست؟

پوست در طول روز همواره در معرض عوامل مضر و آسیب‌زا مانند اشعه‌های خورشید، رادیکال‌های آزاد، لوازم آرایشی و آلودگی هوا قرار دارد و لازم است زمانی را برای بازسازی و احیای آن در نظر بگیرید. البته در شب و هنگام خواب، پوست به صورت طبیعی خود را بازسازی و ترمیم خواهد کرد. در پاسخ به این سوال که کرم شب چیست ؟ باید بگوییم این محصول با داشتن مقادیر مشخصی هیالورونیک اسید، رتینول و گلیکولیک اسید به پوست برای تسریع روند بازسازی و دفع سموم کمک می‌کند. این محصولات معمولاً دارای بافتی سنگین و نسبتاً چرب هستند که باعث می‌شود نیاز پوست به مواد مغذی و کلاژن تامین شود. در پاسخ به این سوال که کرم شب برای چیست ؟ می‌توان گفت با توجه اینکه سرعت ترمیم پوست در شب بیشتر از زمان‌های دیگر است و خون‌رسانی به سلول‌های پوستی بهتر انجام می‌شود، کرم شب این سرعت را افزایش داده و به بهترین شکل ممکن جذب پوست خواهد شد.

فرق کرم روز و شب چیست؟

در واقع هر دوی این محصولات برای آبرسانی به پوست و مرطوب نگه داشتن آن هستند؛ اما نباید به جای یکدیگر مورد استفاده قرار بگیرند. در ادامه توضیح می‌دهیم که فرق کرم روز و شب چیست. تفاوت در بافت و سرعت جذب کرم‌های روز معمولاً بافت سبک‌تری دارند و به گونه‌ای طراحی می‌شوند که به سرعت جذب شده و روی پوست ایجاد سنگینی نکنند. در صورتیکه کرم‌های شب بافت غلیظ و سنگینی دارند و دیرتر جذب پوست خواهند شد. تفاوت در ترکیبات دیگر فرق بین کرم روز و شب ، ترکیبات متفاوتی است که این محصولات دارند. در واقع کرم‌های روز حاوی SPF و مواد روشن کننده مانند ویتامین C هستند. در حالیکه کرم‌های شب اغلب حاوی ترکیبات فعالی مانند رتینول هستند، خاصیت ضد پیری دارند و از پیری پوست پیشگیری می‌کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا