عجیب ترین هتل های دنیا

هتل های عجیب و غریب دنیا: یه سفر به دنیای فانتزی!

عجیب

همیشه دوست داشتم یه جای متفاوت و خاص برای سفر انتخاب کنم جایی که تجربه ای جدید و به یاد موندنی بهم هدیه بده. از اونجایی که دنیای هتل ها پر از عجیب و غریب و شگفت انگیزه تصمیم گرفتم یه مقاله در مورد عجیب ترین هتل های دنیا بنویسم تا شاید شما هم هوس سفر به دنیای فانتزی به سرتون بزنه!

عجیب

هتل های غارنشین: یه خواب عمیق در دل زمین!

عجیب

یه بار در مورد هتل های غارنشین خوندم و واقعا عجیب بود! تصور کنید که داخل یه غار با فضای خاموش و سرد با بوی خاک و سنگ یه تخت نرم و دنج منتظر شماست. هتل غار ساردینیا در ایتالیا یکی از مشهورترین هتل های غارنشینه که داخل یه غار طبیعی ساخته شده. جذابیت این هتل همین فضای خاص و متفاوتشه. همون طور که داخل دالان های تاریک غار قدم میزنید صدای قطره های آب روی سنگ و صدای باد رو حس می کنید. با وجود این امکانات هتل غار ساردینیا بسیار مدرن و لوکس هستند و شما از همه چیز مثل WiFi و امکانات رفاهی برخوردار خواهید بود.

هتل های زیر آب: یه سفر به دنیای اقیانوس!

تصور کنید یه شب رو زیر آب در کنار صدف ها و مرجان های رنگارنگ و ماهی های درخشان در آرامش بگذرونید! این امکان با هتل های زیر آب فراهم میشه. هتل مرجان در مالدیو اولین هتل زیر آبی دنیاست که تمامی اتاق های آن زیر سطح آب قرار دارند. اتاق خواب شما پنجره بزرگی به دنیای زیر آب داره و شما می تونید از این منظره بی نظیر لذت ببرید. نکته جالب این که این هتل امکانات لوکس و مدرنی مثل استخر و رستوران را هم ارائه می دهد.

هتل های کپسولی در ژاپن : یه تجربه منحصر به فرد !

در ژاپن هتل های کپسولی یک راه حل خلاقانه برای کمبود فضا و هزینه هتل در شهرهای بزرگ است. این هتل ها از کپسول های کوچک و منحصر به فرد تشکیل شده اند که معمولا دارای تخت تلویزیون و نور و تهویه هستند. هتل کپسولی " نینجا " در توکیو یکی از مشهورترین هتل های کپسولی در ژاپن است. این هتل با دکوراسیون خاص و فضای فانتزی خود شما را به دنیای کارتون و انیمه می برد.

هتل یخی در سوئد : یه شب سرد و شگفت انگیز !

اگر دوست دارید تجربه یه شب در هتل یخی را داشته باشید هتل یخی " آیس هتل " در سوئد مکانی استثنایی برای شماست. این هتل هر سال با بلوک های یخ و برف ساخته میشه و اتاق ها و مبلمان آن همه از یخ و برف هستند. در این هتل حتی رختخواب و ظروف هم از یخ ساخته شده است ! البته نگران سرما نباشید زیرا هتل کیسه خواب گرم و لباس گرم به مهمانان ارائه می دهد. در هتل آیس شما می توانید در فضای خاص و سحرانگیز یخی استراحت کنید و از فعالیت هایی مثل اسکی و اسنوبورد لذت ببرید.

نکات عملی برای سفر به هتل های عجیب و غریب :

  1. قبل از سفر اطلاعات کافی در مورد هتل و امکانات آن را جمع آوری کنید.
  2. لباس مناسب با شرایط هتل را بپوشید. به عنوان مثال برای هتل یخی لباس گرم و ضد سرما بپوشید.
  3. با خود دوربین ببرید تا از تجربه منحصر به فرد خود عکس بگیرید.
  4. قبل از رزرو هتل نظرات و تجربه سفر دیگران را مطالعه کنید.

نتیجه گیری نهایی :

سفر به هتل های عجیب و غریب تجربه ای فراموش نشدنی و منحصر به فرد را برای شما به ارمغان می آورد. با انتخاب این نوع هتل ها شما می توانید از فضای خاص و جدید آن لذت ببرید و سفر خود را به یک تجربه به یاد ماندنی تبدیل کنید.

سوال و پاسخ :

1. هزینه سفر به این هتل ها چقدر است ؟

هزینه سفر به این هتل ها بسته به نوع هتل و امکانات آن متفاوت است. به عنوان مثال هتل های زیر آب معمولا هزینه بالاتری نسبت به هتل های دیگر دارند.

2. آیا در همه این هتل ها امکانات رفاهی وجود دارد ؟

بله اکثر این هتل ها امکانات رفاهی مثل WiFi رستوران و استخر را ارائه می دهند. البته نوع و کیفیت این امکانات بسته به نوع هتل متفاوت است.

3. چگونه می توان به این هتل ها سفر کرد ؟

شما می توانید با استفاده از سایت های رزرو هتل و شرکت های مسافرتی برای سفر به این هتل ها اقدام کنید. همچنین می توانید مستقیما با هتل تماس بگیرید و برای رزرو اتاق اقدام کنید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا