برترین های کسب و کارساختمان و مسکن

فروش انواع میلگرد با قیمت مناسب

مفتول مسوار چیست؟

مفتول آهنی گالوانیزه که با روکشی از سولفات مس تولید می شود را  مسوار می گویند. این محصول در زبان لاتین به (Copper-clad wire) یا (Copper-clad steel Wire) شناخته شده است و به اختصار CCW یا CCSW نیز به آن گفته می شود. این محصول به صورت شاخه، کلاف، قرقره  به فروش می رسد.

مشخصات مکانیکی و شیمیایی مفتول مسوار

فلزهای به کار رفته در سیم مفتول مسوار شامل قلع (Tin)، مس (Cu)، آنتیموآن (Sb)، فسفر (P)، منگنز (Mn)، سیلیسیوم (Si)، کربن (C)، گوگرد (S) و درصد کمی از نقره و بیستیموت هستند.

ضخامت پوشش مفتول مسوار بایستی حداقل از ۰.۰۷ تا حداکثر ۱ میکرون از پوشش مسی با کیفیت و مرغوب باشد.

گریدهای موجود مفتول مسوار در بازار گریدهای ST1KP ،SAE1010 ،SAE1006T و SAE1008 هستند.

قطر مفتول ۰.۰۷ تا ۱۰ میلیمتر است.

وزن هر کلاف مفتول مسوار ۱۵، ۳۰ و ۵۰ کیلو گرم است.

طول هر شاخه مفتول مسوار ۲۰، ۱۰۰، ۲۰۰ و ۳۰۰ سانتیمتر می باشد.

میلگرد کشش یا ترانس چیست؟میلگرد ترانس (کششی)، یک میلگرد بدون آج است که سطح صیقلی دارد و با آلیاژهای مختلف تولید می‌شود. این نوع میلگرد نسبت به سایر میلگردهای موجود در بازار، مقاومت بالاتری دارد. از میلگرد ترانس بیشتر برای تولید قطعات صنعتی استفاده می‌شود و چون سطح صافی دارد، از آن در انواع آبکاری‌ها استفاده می‌شود.

کاربرد میلگرد کششی در ساخت سازه‌های بتنیاین میلگرد با توجه به خصوصیات منحصربه‌فرد خود، قادر به تحمل بارهای کششی است که بتن به تنهایی قادر به تحمل آن‌ها نیست. از میلگرد کششی در ساخت ستون‌ها و بالکن‌ها، سازه‌های بتنی مسلح، تیرها و سقف‌‌های بتنی، پل‌ها و سازه‌های عمرانی و همچنین در تونل‌ها و سدها استفاده می‌شود.

مراحل انجام کشش میلگرد

شستن میلگردهای صنعتی در داخل حوضچه های آب و اسید تا تمامی آلودگی های سطح آن برطرف شود.

  1. سرتراشی میلگردها به طول معمولا 10 سانتی متر تا از دوزه مورد نظر رد شود. برای مثال فرض کنید میخواهید از میلگرد سایز 16 میلگرد سایز 12 تولید کنید. در اینصورت سر میلگرد ها باید 2 میلی متر تراش بخورد تا وارد قالب شده و سپس کشیده شود.
  2. انجام فرآیند اصلی در دستگاه کشش که منجر به لاغر شدن میلگرد، میشود.
  3. تاب گیری و صاف کردن ترانس های تولید شده
  4. بسته بندی و فروش

فروشگاه اهن انلاین فروش  انواع میلگرد مسوار و میلگرد کشش و شش پر اتومات و…باقیمت مناسب به ادرس سایت https://ahanonlin.ir مراجعه فرمایید

  • آدرس :تهران شادآباد – بازار آهن -بلوک 7 جنوبی- پلاک 253
  • دفتر فروش: 66675888-021
  • آدرس کارخانه:شهرک صنعتی |ورین نرسیده به صباخ خیابون بیژن تاجیک خیابان امام رضا کوچه بهار پلاک3
  • دفتر کار:  02166675666
نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا