[ad_1]
در اینجا چند استراتژی بازاریابی غیرمعمول اما بسیار خلاقانه وجود دارد که می توانید در مطب دندانپزشکی خود از آنها استفاده کنید:
1. یک برنامه ارجاع را شروع کنید – این اولین استراتژی است و باید باشد که عمدتاً در خدمات مرتبط با سلامت استفاده می شود زیرا اعتقاد بر این است که 92٪ از مردم بیش از هر شکل دیگری از بازاریابی به توصیه های شخصی اعتماد دارند. این ساده و در عین حال قدرتمند است و می تواند تا حد زیادی باعث افزایش نسل بیماران جدید در مراقبت از دندان شما شود. من چند ایده برای راه اندازی این برنامه فهرست کرده ام:
-
برنامه وفاداری بیمار پیشرفته – این برنامه به شما امکان می دهد آدرس ایمیل و شماره تلفن را برای استراتژی های بازاریابی آینده مانند بازاریابی ایمیلی کمپین های رسانه های اجتماعی یا بازاریابی تلفن همراه جمع آوری کنید. همچنین به بیماران شما این امکان را می دهد که بدانند از شرکت آنها قدردانی می کنید.
-
پیشبرد برنامه بررسی بیمار – این برنامه برای افزایش شهرت آنلاین شما طراحی شده است. می توانید کارت هایی را بین بیماران توزیع کنید تا بتوانند ایده های خود را در سایت های شبکه های اجتماعی یا سایت های دیگر مانند yelp صفحه شرکت Google یا در وب سایت خود پست کنند تا بتوانند پاداش او را مطالبه کنند.
-
درخواست معرفی بیمار
در اینجا یک راهنمای 3 مرحله ای برای چگونگی درخواست آسان ارجاع آورده شده است:
-
سوالات انتخابی – فقط آنچه را که می دانید و دوست دارید بپرسید به عنوان مثال از یک بیمار طولانی مدت که رابطه خوبی با شما داشته است.
-
وقتی یک بیمار تجربه خوبی دارد – وقتی به او می گویید که یک بیمار تجربه خوبی دارد می توانید به روشی غیر اجباری به او بگویید: «خیلی خوب است که می شنوم تجربه خوبی داشته اید. دوستانتان. یا خانواده به شما می گویند که تجربه بدی داشته اند بنابراین می توانید آنها را به اینجا بفرستید.
-
از یک اسکریپت استفاده کنید – از پاسخ شما متشکرم! من به تیم خود بسیار افتخار می کنم و بخشی از هدف ما ارائه یک تجربه عالی برای بیمارانی مانند شماست که از کاری که ما انجام می دهیم قدردانی می کنند. می دانیم که همه افراد چنین تجربه خوبی از دندانپزشک خود ندارند. اگر خانواده یا دوستانی دارید که ممکن است از تجربه شما لذت ببرند ما دوست داریم آنها را به ما توصیه کنیم.
2. محصول یا خدمات خود را به چالش بکشید – خدمات شما چه مسائلی را حل کرده است؟ با شرح خدماتی که ارائه می دهید پیش نروید. در عوض محصول خود را محور قرار دهید و با آن چالش ایجاد کنید. به عنوان مثال می توانید سؤالات مرتبط با دندانپزشک خود را بپرسید یا حتی بهتر است یک مسابقه در مورد آنچه که فکر می کنند به دنبال رعایت بهداشت است انجام دهید. آنها را مجبور می کند که درگیر شوند و شرکت شما منحصر به فرد و درجه یک خواهد بود.
3. از هشتگ های محبوب در شبکه های اجتماعی استفاده کنید – استفاده از هشتگ های محبوب مانند #FlashbackFriday یا #ThrowbackThursday می تواند تعداد بازدیدهایی را که برای کسب و کار شما می خواهید به خصوص آنهایی که در دسته هزاره هستند افزایش دهد. همچنین می توانید از آن برای هدف قرار دادن افرادی استفاده کنید که به دنبال موضوع یا خدمات خاصی هستند که شما هرگز در مورد آن نمی دانستید زیرا می تواند منبعی عالی در مورد اینکه چگونه می توانید بیماران جدید را وادار به مشاهده خدمات کنید.
ایده های بیشتر برای بازاریابی دندانپزشکی
با توجه به مغازه دندانپزشکی هیچ کمبودی در راه های خوب برای شروع وجود ندارد. در اینجا چند نکته برای فروش مطب دندانپزشکی شما آورده شده است. نگاهی بیندازید و ببینید چه چیزی برای تمرین شما مناسب است.
با SEO محلی شوید
هنگامی که مردم در منطقه مورد نظر شما شروع به جستجوی آنلاین دندانپزشک می کنند آیا شما ظاهر می شوید؟ ساده ترین راه برای بررسی این است که تلفن خود را بردارید وارد «دندان پزشک نزدیک من» شوید و ببینید چه اتفاقی می افتد. اگر در راس گروه نباشید بیماران و رهبری جدید را از دست خواهید داد.
هدف یک تلاش بازاریابی دندانپزشکی رتبه بندی در جستجوهای محلی است مانند تایپ کردن Donista در نزدیکی من و توسط افراد در بازار هدف شما یافت می شود.
از بیماران موجود استفاده کنید
علاوه بر پیشنهادات بالا کار با آنچه دندانپزشک شما از قبل دارد مانند یک بیمار موجود محل خوبی برای شروع است. مثال هایی در ایده شماره اول در مورد ایجاد یک برنامه وفاداری بیمار صحبت کردند. این نه تنها از بیماران موجود بهره می برد بلکه شرکت خوبی است که می تواند (و می کند) ارجاع ها را به مطب شما وارد کند.
بازاریابی دندانپزشکی: این علم موشکی نیست
دندانپزشکی می تواند مانند علم موشک باشد اما در غیر این صورت استفاده از کمی خلاقیت و آشنایی می تواند راهگشا باشد. فکر کردن به اینکه چگونه بیماران را خوشحال کنیم یکی از راه های بهره مندی بیشتر از آنهاست!
در شبکه های اجتماعی یا نه در شبکه های اجتماعی
اگر می خواهید از شبکه های اجتماعی برای فروش مطب دندانپزشکی خود استفاده کنید پیشنهاد می کنم کمی در مورد آن فکر کنید.
رسانه های اجتماعی یک ابزار بازاریابی دندانپزشکی عالی هستند نیاز به زمان تلاش و قضاوت دارد. تلاش مداوم و محتوای با کیفیت برای رسانه های اجتماعی برای کار در بازاریابی دندانپزشکی ضروری است. اگر شما یا کارمندانتان وقت ندارید که کارتان را به روش درست در رسانه های اجتماعی بفروشید ممکن است ایده خوبی باشد که به گزینه های دیگر نگاه کنید. گزینه های دیگر برای جذب کاربران رسانه های اجتماعی استخدام یک آژانس آموزش فردی در دفتر خود برای انجام این کار یا استفاده از تبلیغات پولی برای دسترسی به کاربران رسانه های اجتماعی است.
راه دیگری برای استفاده از رسانه های اجتماعی
علاوه بر این هنگامی که از تبلیغات پولی برای هدف قرار دادن بیماران جدید در مطب خود استفاده می کنید مطمئن شوید که فقط بیماران منطقه خود را هدف قرار می دهید. اگر در شهر نیویورک هستید نمی خواهید با مردم لس آنجلس تجارت کنید درست است؟ این یک اشتباه آسان و پرهزینه است.
مسابقه داشته باش و برو
استفاده از رقابت یک راه عالی برای بهبود عملکرد دندانپزشکی شما است. همه به دندان های سفید نیاز دارند درست است؟ به عنوان مثال مسواک زدن مادام العمر (یا هر چیزی که می خواهید ارائه دهید) پاداش های بزرگی را ایجاد می کند.
وقتی جایزه شما چیزی است که همه دوست دارند برای شرکت در مسابقه خود مشکلی نخواهید داشت. رقابت دیجیتالی می تواند سهم بازار شما را تا چند سکه افزایش دهد. افزودن فعالیت های جایزه برای افزایش شانس برنده شدن یک شرکت کننده راه دیگری برای پیشبرد رقابت شماست.
1001 روش برای فروش مطب دندانپزشکی شما وجود دارد. بیشتر آنها را خودتان می توانید انجام دهید. گاهی اوقات در وهله اول بهتر است یک متخصص استخدام کنید تا این کار را به درستی انجام دهد. در کادر زیر می توانید در مورد استخدام کارشناس فروش دندانپزشکی اطلاعات بیشتری کسب کنید.
[ad_2]