فعالیت های سرگرم کننده برای انجام در ماربلا با کودکان

اگر قصد یک تعطیلات آفتابی را دارید باید برای بازدید از سواحل جنوبی اسپانیا برنامه ریزی کنید. این قسمت دارای آب و هوای عالی در تمام طول سال غذای خوشمزه و فعالیت های زیادی برای لذت بردن است که همه را مشغول خود می کند. اگر به دنبال فعالیت های سرگرم کننده برای کل خانواده هستید اینجا را بخوانید تا بهترین فعالیت ها را در ماربلا با کودکان انجام دهید.

بهترین سواحل برای کودکان

ماربلا دارای طیف گسترده ای از سواحل شنی است که می توانید با کودکان در آن بروید. به عنوان مثال Playa Fontanella یکی از این سواحل است که در آن می توانید فرزندان خود را به سر ببرید و در تمام طول روز از آن لذت ببرید. درست در نزدیکی مرکز شهر درست بعد از ماربلا مارینا امکانات گسترده ای از قبیل کافه ها مغازه ها و رستوران ها را ارائه می دهد. ساحل همچنین دسترسی به توالت های عمومی را فراهم می کند. ساحل Nagueles ساحل دیگری است که در بین خانواده ها محبوب است. فعالیت های بسیاری برای بازدید کنندگان وجود دارد. برای تفریح ​​در آب و سایر ورزش های آبی برای کودکان بزرگتر می توانید پدال اجاره دهید.

ساحل ماربلا

Beach Beach مکانی است که سرگرم کننده نه تنها برای کودکان بلکه برای کل خانواده فراهم می کند. این یک پارک تفریحی است که در آن می توانید از تفریح ​​و تفریح ​​برای کودکان و بزرگسالان به طور یکسان لذت ببرید. کودکان بزرگتر می توانند با هواپیما یا اسکیت بورد به دریا بروند. بزرگسالان می توانند از یک قایق سواری با قایق سواری لذت ببرند و کودکان خردسال می توانند در قایق های پدال تفریحی داشته باشند.

طبیعت در Lago de Las Tortugas (دریاچه لاک پشت)

دریاچه لاک پشت مهمترین مقصد گردشگری برای کل خانواده است. بسیاری از درختان شاخ و برگهای سبز و چشم اندازهای شگفت انگیز کوه وجود دارد. این دریاچه به لاک پشت ها معروف است. این دریاچه در Nueva Andalucia واقع در ماربلا واقع شده است و محل زندگی بسیاری از لاک پشت های آبی و سرگرم کننده است. کودکان همچنین می توانند در دریاچه شنا کنند که بهترین مکان برای لذت بردن از قدم زدن سایه در یک روز گرم تابستان است. می توانید در اطراف دریاچه قدم بزنید و از دیوار سد بلند 20 متری که مربوط به سال 1890 است عبور کنید.

زمین بازی کودکان Bolivar San Pedro Alcantara

خیابان سن پدرو سه زمین بازی برای کودکان ارائه می دهد. تپه هایی برای کوهنوردی برنامه ریزی شده اند اسب های چوبی برای سوار شدن و چرخاندن. کودکان بزرگتر می توانند از خط کد پستی لذت ببرند. این بلوار همچنین برای دوچرخه سواری و دوچرخه سواری ایده آل است. همچنین یک پل معماری لوکس و معماری وجود دارد که می تواند امواج و کوههای ساحل ماربلا را در خود جای دهد. شما می توانید در یک سری استخرهای دست و پا گیر برای کودکان از مناظر خیره کننده دریا و کوه زیبا لذت ببرید.

باربی یا پیک نیک در Parque Vigil de Quinones

این مکان مناسب برای لذت بردن از یک روز تعطیل و گذراندن کل خانواده است. می توانید از کباب کردن لذت ببرید و در سایه درختان در باغ استراحت کنید. یک کافه تریا و زمین بازی کودکان در باغ زمین فوتبال استادیوم و استادیوم چند منظوره وجود دارد. این پارک با مرکز شهر ماربلا فاصله کمی دارد و دسترسی رایگان دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا