قیمت سیستم اسمز معکوس

هزینه سیستم اسمز معکوس

اسمز معکوس (RO) سیستم اسمز معکوس این یک فرآیند فیزیکی است که پتانسیل تولید یک راه حل را دارد (حلال + نیلوفر آبیبا کمک یک غشای نیمه تراوا یک حلال تقریبا خالص تهیه کنید. به عنوان مثال به کمک این روش می توان آب آشامیدنی مورد نظر را با آب نمک تهیه کرد. اسمز معکوس می تواند 98 درصد مواد معدنی محلول و مواد آلی و کلوئیدی آب را حذف کند. تکنولوژی اسمز معکوس در دهه اخیر با معرفی انواع جدید غشاها رشد چشمگیری داشته است.

قیمت سیستم اسمز معکوس(مشاوره رایگان)

اصول سیستم های اسمز معکوس صنعتی و آب شیرین کن:

اگر شام نیمه تراوا باشد (غشاء نیمه تراوا(بین دو محلول با غلظت های مختلف، عنصر حلال)عوض شدن) از یک طرف پوسته به طرف دیگر حرکت می کند. غشاها معمولاً از جنس جنسی ساخته می شوند استات سلولز و پلی آمید است. در حال حاضر غشاها از مخلوطی از استات سلولز و تری استات سلولز ساخته می شوند.

جنبه های طبیعی فعالیت های حلال به گونه ای که محلول با لذت بیشتری رقیق می شود.

در تصویر زیر آب تمیز از پوسته عبور کرده و وارد آب متلاطم می شود. اگر به سیستم اجازه داده شود به تعادل برسد، مقدار “آب آلوده” از سطح آب تمیز بیشتر خواهد شد. این فاصله بین سطح در هر دو طرف است پوسته فشار اسمزی تماس گرفت. به طور کلی، تنها مولکول های آب می توانند از یک پوسته نیمه تراوا عبور کنند.

سمت چپ: مولکول های آب در کسری از آب خالص، زیرا پدیده طبیعی اسمز آنها وارد یک مرکز ذخیره سازی فاضلاب می شوند.

هزینه سیستم اسمز معکوس

پدال دست ضد عفونی کننده

قیمت این دستگاه فقط صد و پنجاه هزار دلار است. این دستگاه دارای مخزن زیر 5 لیتری می باشد و با هر بار پر شدن مخزن حداقل 3000 بار می توان آن را به صورت دستی تعویض کرد.

شستن دستها

سمت راست: قابل استفاده فشار P (بالاتر از فشار اسمزی) مولکول های آب را مجبور کرد که از مخزن آب نمک وارد مخزن آب تمیز شوند. چیست اسمز معکوس این طرز تهیه است آب خالص از آب نمکبنابراین، با فشار مکانیکی در آب نمک، مولکول های آب از مولکول های نمک (ناخالصی ها) جدا می شوند. این فرآیند اسمز معکوس نامیده می شود.

هزینه سیستم اسمز معکوس هزینه سیستم اسمز معکوس

کاربردهای علمی اسمز معکوس در سیستم های تصفیه آب خانگی و تصفیه آب صنعتی:

هر تصفیه آب اسمز معکوس (چه خانگی یا صنعتی) به چهار بخش زیر تقسیم می شود:

الف: پوسته نیمه تراوا (غشاء)

ب: پمپی که بتواند فشار مورد نیاز آب ورودی به سیستم را تامین کند

الف: آب کثیف

د: اسمز معکوس در خانه، آب خام (تصفیه نشده) پس از عبور از سه فیلتر اول (پیش فیلتر) و انجام اولین تصفیه، با فشار پمپ (حداکثر فشار 100 PSI (با RO وارد محفظه (ساختمان) می شود. غشاء غشا از چندین لایه پوسته نیمه تراوا ساخته شده است که دور لوله مرکزی می پیچد.

برای مشاهده و خرید محصولات بر روی دستگاه تصفیه آب صنعتی کلیک کنید.

از آنجا که آلاینده ها نمی توانند از پوسته عبور کنند، یک لایه آب تقریبا خالص در یک طرف تشکیل می شود که به سمت لوله مرکزی حرکت می کند و به خروجی آب تصفیه شده منتهی می شود. در یک طرف لایه نازک یک فاضلاب کثیف وجود دارد که به نقطه جریان پساب می رود. تصویر زیر بخشی از محفظه RO حاوی غشاء را نشان می دهد. از منبع غشایی با قطر 0001/0 میکرون که نیاز به فشار دارد، وجود پمپ در این سیستم ضروری است.

تخلیه پساب بر روی دستگاه اسمز معکوس قرار می گیرد تا آلاینده هایی که از طریق پوسته از آب جدا می شوند حذف شود و در واقع آب نشت می کند و از طریق تخلیه پساب با آلاینده هایی پر می شود که وارد آب آلوده می شوند. به این ترتیب عبور آب از روی پوشش غشا و جاری شدن آنها به داخل زهکش باعث می شود که آلودگی های حاصل از آب روی پوسته ننشیند و عمر غشاء کوچک نشود.

در صورت بسته شدن پساب به هر دلیلی غشا در مدت زمان کوتاهی کاملا مسدود شده و باید تعویض شود. با توجه به اینکه هزینه غشا اسمز معکوس بسیار گران است، ممکن است بررسی تخلیه پساب برای افزایش عمر غشا گران باشد.

مقدار واقعی حذف عنصر می تواند با تغییر فشار آب ورودی، دمای آب ورودی، کیفیت آب ورودی شیمیایی و آلودگی متفاوت باشد.

در حال حاضر اسمز معکوس اقتصادی ترین راه برای به دست آوردن آب آشامیدنی از آب شیرین در مناطق کم ارتفاع است.

با توجه به عمده ترین مسائل نگهداری در حین کارکرد سیستم اسمز معکوس، کوچکترین اشکال در هنگام استفاده از این سیستم مورد توجه مشتریان محترم قرار خواهد گرفت.

آتیه انرژی با نصب بیش از هزار دستگاه تصفیه آب در سراسر کشور برای مشاغل، مرغداری ها، دامداری ها، کشاورزان و … تلاش کرده است که بیشترین ارزش را در طول سرویس و سرویس و نگهداری و گارانتی به مشتریان گرامی بدهد. راضی کننده است.این عزیزان تشریف می آورند

از نظر اقتصادی و فنی، فناوری اسمز معکوس بهترین گزینه تصفیه آب است که صنعت تا به امروز تجربه کرده است. در صورتی که عملکرد دستگاه تصفیه آب صنعتی به درستی انجام شود، می توان هزینه نگهداری آب شیرین کن را کاهش داد.

این شرکت مهندسی علاوه بر تولید سیستم های اسمز معکوس در زمینه واردات کالا برای این دستگاه ها فعالیت می کند و کلیه تجهیزات مورد نیاز را با کیفیت خوب ارائه می کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد سیستم های اسمز معکوس و دستگاه های تصفیه آب صنعتی و دریافت پیش فاکتور با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلفن 0218420878
آدرس سایت (https://atie-energy.com)

منبع :

منبع در سایت قیمت سیستم اسمز معکوس | atie-energy.com

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا