لانگ بیچ (long Beach) شهری با سواحل زیبا و آکواریوم مشهور

لانگ بیچ جایی که آرامش ساحل با هیجان آکواریوم در هم می آمیزد

تصور کنید که با نسیم ملایم دریا روبه رو هستید صدای امواج به گوشتان می رسد و شن های گرم ساحل زیر پای تان قرار دارد. آفتاب طلایی روی پوستتان می تابد و شما با یک بستنی یخی در دست به تماشای غروب خورشید می پردازید. آیا چنین منظره ای شما را وسوسه می کند؟

اگر جوابتان بله است پس لانگ بیچ در کالیفرنیا منتظر شماست. لانگ بیچ شهری زیبا با سواحل بکر و آکواریومی مشهور در دنیا است که در کنار هم لحظاتی فراموش نشدنی برایتان رقم می زنند.

سواحل لانگ بیچ بهشتی روی زمین

با ورود به لانگ بیچ خودتان را در میان سواحل وسیع و شن های نرم پیدا می کنید. ساحل لانگ بیچ قلب تپنده شهر است که همیشه مملو از شور و نشاط است.

یکی از جذابیت های اصلی لانگ بیچ ساحل مشهور "ساحل لانگ بیچ" (Long Beach Beach) است که حدود 5 مایل طول دارد و به عنوان یکی از بهترین سواحل کالیفرنیا شناخته می شود. در اینجا می توانید آفتاب بگیرید, شنا کنید, در ساحل قدم بزنید, سوار بر موج سوار شوید, و یا در کنار کافه ها و رستوران های ساحلی, از خوردن غذاهای خوشمزه لذت ببرید.**

اما لانگ بیچ فقط ساحل نیست. "ساحل آلنبراند" (Alamitos Beach) با جاده ای کامل از مغازه ها و رستوران های جذاب مکان دیگری است که نباید آن را از دست بدهید. "ساحل دواین" (Dwayne’s Beach) هم با آب های آرام و شفاف برای شنا و کایاک سواری** مناسب است.

نکته: اگر می خواهید به دور از شلوغی در آرامش ساحل خلوت را تجربه کنید "ساحل رستوران اکسپرس" (Express Restaurant Beach) در شمال لانگ بیچ انتخاب مناسبی** برای شما است.

آکواریوم لانگ بیچ سفری به اعماق اقیانوس

بعد از گشت و گذار در سواحل وقت آن است به دنیای شگفت انگیز آکواریوم لانگ بیچ (Aquarium of the Pacific) قدم بگذارید.**

این آکواریوم با مجموعه ای شگفت انگیز از حیوانات دریایی از همه نقاط جهان شما را در دنیای زیر آب غرق می کند. در اینجا می توانید انواع مختلف کوسه ها, وال ها, دلفین ها, خرچنگ ها, و خیلی حیوانات دریایی دیگر را از نزدیک مشاهده کنید.

نکته: قبل از رفتن به آکواریوم, سایت آن را چک کنید تا اطلاعات مهمی مثل زمان های بازدید و برنامه های ویژه را بدانید.

لانگ بیچ شهر سرگرمی و هیجان

لانگ بیچ فقط یک شهر ساحلی نیست, این شهری است که برای هر نوع ذائقه ای چیزی دارد.**

اگر علاقه به تاریخ دارید, می توانید از موزه تاریخ لانگ بیچ (Long Beach Museum of Art) و موزه کشتیرانی لانگ بیچ (The Queen Mary) بازدید کنید.

اگر علاقه به خرید دارید, خیابان چهارم (Fourth Street) مکانی مناسب برای شماست. در اینجا می توانید از مغازه های زیبا و رستوران های متنوع لذت ببرید.**

اگر علاقه به سرگرمی دارید, لانگ بیچ میزبان رویدادهای متنوع مثل کنسرت ها, نمایشگاه ها, و فستیوال ها است. همچنین می توانید از سینماها و سالن های تئاتر لانگ بیچ لذت ببرید.

نکته: در فصل گرم, لانگ بیچ میزبان فستیوال "جشنواره هنر و موسیقی لانگ بیچ" (Long Beach Art & Music Festival) است که از رویدادهای مهم این شهر به حساب می آید.**

تجربه شخصی من از لانگ بیچ

به یاد می آورم اولین باری که به لانگ بیچ رفتم, هوا گرم بود و نسیم دریا به صورت من می خورد. وقتی وارد ساحل شدم, حس آرامش و خوشبختی من را در بر گرفت. من در شن ها قدم زدم و صدای امواج را شنیدم. از تماشای غروب خورشید در کنار دریا لذت بردم. بعد از ساحل به آکواریوم رفتم و از تماشای حیوانات دریایی شگفت زده شدم. لانگ بیچ تجربه فراموش نشدنی برای من بود.**

توصیه های کاربردی برای سفر به لانگ بیچ

برای سفر به لانگ بیچ می توانید از هواپیما, قطار یا اتوبوس استفاده کنید. فرودگاه لانگ بیچ (Long Beach Airport) به این شهر سرویس می دهد.**

برای اقامت در لانگ بیچ می توانید از هتل ها, موتل ها و اجاره خانه استفاده کنید. انتخاب شما بستگی به بودجه و نوع سفر شما دارد.**

لانگ بیچ شهر امن و دوست داشتنی است. اما مثل هر شهر دیگری, نکاتی برای ایمنی وجود دارد. مراقب وسایل خود باشید و در مناطق توریستی هوشیار باشید.

نکاتی برای سفر به لانگ بیچ با خانواده

لانگ بیچ مکانی مناسب برای سفر با خانواده است. در اینجا می توانید از سواحل لذت ببرید, به آکواریوم بروید, و از بازی و تفریح با فرزندان خود لذت ببرید. لانگ بیچ همچنین باغ وحش و موزه کودکان دارد که برای فرزندان مناسب است.

پاسخ به سوالات **مهم

1. بهترین زمان برای سفر به لانگ بیچ چه زمانی است?
بهترین زمان برای سفر به لانگ بیچ فصل بهار و پاییز است. در این زمان هوا مناسب و شلوغی کمتر است. اما اگر علاقه به آب و حرارت دارید, تابستان زمان مناسبی برای سفر به لانگ بیچ است.

2. هزینه سفر به لانگ بیچ چقدر است?
هزینه سفر به لانگ بیچ بستگی به نوع اقامت و فعالیت های شما دارد. اما به طور کلی, لانگ بیچ شهری با هزینه معقول است. می توانید با برنامه ریزی مناسب هزینه سفر خود را کنترل کنید.

3. چه زبان در لانگ بیچ صحبت می شود?
در لانگ بیچ زبان انگلیسی صحبت می شود. اما شما می توانید با افراد محلی که اسپانیایی صحبت می کنند ملاقات کنید.**

نتیجه **گیری

لانگ بیچ شهری زیبا و پر از جاذبه است که برای هر نوع ذائقه ای چیزی دارد. سواحل بکر, آکواریوم مشهور, و مکان های سرگرمی متنوع از نکات جالب لانگ بیچ است. اگر به دنبال سفر فراموش نشدنی هستید, لانگ بیچ انتخاب مناسبی برای شماست.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا