لوولند (loveland) شهر عشق و هنر

لوولند: شهری که عشق و هنر را در آغوش می کشد

عشق | هنر

همیشه دوست داشتم سفری به شهری داشته باشم که بوی عشق و هنر از هر کوچه و خیابانش بلند شود. شهری که آدم ها در آن با عشق زندگی می کنند و هر چیز حتی سنگفرش خیابان از هنر سرشار باشد. لوولند در ایالت کلرادو درست مثل کتاب داستان های عاشقانه ای که می خواندم این حس را به من القا کرد.

عشق | هنر

سفری به قلب لوولند: از سرزمین گرگ ها تا شهر عشق

عشق | هنر

لوولند در دامنه کوه های راکی در دل طبیعت بکر و حیرت آور کلرادو قرار گرفته. برای رسیدن به این شهر افسانه ای باید از شهر "گرگ ها" یعنی دنور عبور کنی. دنیایی پر از آسمان خراش های بلند و سر به فلک کشیده که با تماشای آن ها انگار قدم به دنیای دیگری می گذاری. اما به محض عبور از دنور دنیایی کاملاً متفاوت در انتظار توست. جاده با تپه های سبز و چشم اندازهای چشم نواز تو را به لوولند هدایت می کند شهری که با معماری زیبا و باغ های شگفت انگیز تو را به خواب و رویا می برد.

لوولند پایتخت عشق و هنر

لوولند به حق شهر عشق و هنر نامیده می شود. این شهر با موزه های متعدد گالری های هنری و نمایشگاه های هنری زیبا در تمام سال میزبان علاقمندان به هنر است. در محله "آرتس دیستریکت" که مرکز هنری شهر به حساب می آید می توانی از گالری های هنری مختلف کارگاه های هنری و مراکز هنری بازدید کنی. این محله سرشار از انرژی هنری است و هر روز رویدادهای هنری جدیدی در آن برگزار می شود.

سفر به قلب طبیعت

اما لوولند فقط مرکز هنر نیست. این شهر در کنار کوه های راکی واقع شده و هر آنچه که از طبیعت می توانی انتظار داشته باشی را در خود جای داده است. از پیاده روی در جنگل های بکر و سرسبز تا قایقرانی در دریاچه ها و ملاقات با حیوانات وحشی در پارک های ملی لوولند برای علاقمندان به طبیعت بهشتی واقعی است.

روایت شخصی من از لوولند

من در یک روز آفتابی به لوولند رسیدم. هوای دلپذیر و باغ های رنگارنگ و پر از گل مرا به خواب و رویا برد. در هتل "هیلتون لوولند" که اتاقی با چشم انداز زیبا به کوه و شهر داشت استراحت کردم. باغ با گل های سرخ زرد و بنفش یک حس آرامش و شادی را به من هدیه کرد.

تجربه های فراموش نشدنی

از جمله تجربه های فراموش نشدنی من در لوولند بازدید از "موزه هنر لوولند" بود. در این موزه موزه های هنر زیبایی و معماری مدرن و مجموعه های هنر معاصر را می توانید ببینید. همچنین از "موزه تاریخی لوولند" بازدید کردم. در این موزه تاریخ این شهر و مناطق اطراف آن به نمایش در آمده است. من در این موزه با گذشته و تمدن این منطقه آشنا شدم و در زمان سفر کردم.

غذاهای فراموش نشدنی

غذاها در لوولند نیز خاطره انگیز بودند. من در رستوران "گرین ریور گرل" که در کنار رودخانه واقع شده است غذا خوردم. منوی غذا با انتخاب های متنوع از غذاهای آسیایی و اروپایی واقعاً منحصر به فرد بود. در رستوران "مک گرگر" هم غذاهای سنتی آمریکایی و هم غذاهای آسیایی را می توانید پیدا کنید.

توصیه هایی برای سفر به لوولند

  • اگر علاقمند به طبیعت هستید حتماً از "پارک ملی راکی ماونتین" بازدید کنید.
  • برای گرفتن عکسی زیبا از کوه های راکی به "بلندترین نقطه کوه راکی" بر رو ی "گذرگاه استار کریک" بروید.
  • اگر علاقمند به کوهنوردی هستید به "کوه لونگس پیک" صعود کنید.
  • در "محله آرتس دیستریکت" پیاده روی کنید و از گالری های هنری بازدید کنید.
  • در "بازار کشاورزی لوولند" به دنبال محصولات طبیعی و محلی بگردید.

پرسش و پاسخ

آیا لوولند برای کودکان نیز مناسب است؟
بله لوولند برای کودکان نیز مناسب است. این شهر پارک های ملی موزه های علمی و سرگرمی و همچنین رستوران های کودک پسند زیادی دارد.

بهترین زمان برای سفر به لوولند چه زمانی است؟
بهترین زمان برای سفر به لوولند فصل بهار و تابستان است. در این فصل ها آب و هوا ملایم است و می توانید از طبیعت زیبا و فعالیت های در فضای باز لذت ببرید.

چگونه می توان به لوولند سفر کرد؟
شما می توانید با هواپیما به فرودگاه دنور و از آنجا با ماشین یا اتوبوس به لوولند سفر کنید. همچنین می توانید با قطار به لوولند سفر کنید.

نتیجه گیری

لوولند یک شهر زیبا و پر از عشق و هنر است. این شهر مکانی عالی برای سفر خانوادگی سفر عاشقانه و یا سفر برای استراحت و آرامش است. اگر به دنبال یک سفر خاطره انگیز و فراموش نشدنی هستید حتماً به لوولند سفر کنید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا