برترین های کسب و کارصنعت و تجارت

لیست قیمت، بررسی و خرید محصولات شیوا امواج

این تاییدیه‌ها گواه بر آن است که محصولات، طول عمر بالایی دارند و با خریداری آن‌ها در بلند مدت هزینه‌های جاری خود را کاهش می‌دهید. البته مزایای ابن برند تنها به دوام و استحکام تجهیزات محدود نمی‌شود. بلکه ضمانت ۳ ساله محصولات، شکل ظاهری زیبا و طرح‌های متنوع نیز از دیگر مزیت‌های این برند هستند.

بررسی محصولات تولیدی شیوا امواج

تولیدات شرکت شیوا امواج طیف گسترده‌ای از محصولات را دربر می‌گیرد. به طوری‌که تجهیزات ساخته شده در این مجموعه دسته بندی‌های مختلفی دارند. برای مثال در دسته محصولات حفاظتی ابزارهایی همچون تجهیزات ، تجهیزات کنترل بار، تجهیزات محافظ و تجهیزات کنترل فاز جای می‌گیرند. در دسته تایمرها نیز انواع راست‌گرد و چپ‌گرد و همچنین تایمرهای ثانیه، دقیقه، استارت مجدد، راه پله و ستاره مثلث قرار دارند. تایمرها امروزه با استقبال بی‌نظیری از جانب مصرف‌کنندگان روبرو شده‌اند و جزء کالاهای پرفروش شیوا امواج هستند.

مدیران شیوا امواج تولید ابزارهای کنترلی نظیر انواع ، دستگاه‌های ترموستات وابزارهای شمارنده دیجیتال را نیز در برنامه کاری خود گنجانده‌اند. آمپرمتر، ولت‌متر، ساعت نجومی و فتوسل نیز از دیگر محصولات ساخته شده در این مجموعه هستند.

1- محافظ تک فاز و سه فاز

شرکت شیوا امواج محافظ‌های خود را در انواع سه فاز و تک‌فاز روانه بازار مصرف کرده است. این تجهیزات حفاظتی با جلوگیری از نوسانات جریان برق سلامت لوازم برقی گران قیمتی همچون یخچال را کاملا حفظ می‌کنند. حفاظت کننده‌های تک‌فاز محافظ‌های ولتاژ دیجیتال، کنتاکتور و… را شامل می‌شوند. محافظ‌های تک‌فاز علاوه بر مصارف خانگی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که قابلیت استفاده در صنایع مختلف را نیز دارا هستند. محافظ‌های سه فاز شامل حفاظت کننده‌های کنترل فاز، حفاظت کننده‌های کنترل بار دیجیتال و مواردی از این دست هستند که مانع از آسیب دیدن لوازم برقی در برابر کاهش یا افزایش ولتاژ برق و جابجایی فازها می‌شوند.

2- تایمر و فتوسل

یکی دیگر از محصولات پرطرفدار برند شیوا امواج است. این سنسورها برای روشن کردن خودکار روشنایی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. فتوسل‌ها میزان مصرف انرژی را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهند. تایمر یکی دیگر از تولیدات این شرکت است که به منظور آغاز یک عملکرد به صورت اتوماتیک به کار برده می‌شود. تایمرهای برند شیوا امواج تنوع بسیار زیادی دارند. به طوری‌که انواع تایمرهای روغنی، دیجیتال،  آنالوگ و سایر موارد را با توجه به نیاز خود می‌توانید خریداری نمایید. یکی از پرفروش‌ترین انواع این دستگاه‌ها تایمر راه ‌پله است. با استفاده از تایمرهای راه پله قادر خواهید بود روشنایی قسمت‌هایی از منزل که خیلی پرکاربرد نیستند، مثل راه پله و انباری را کنترل نمایید.

ساعت فرمان و ساعت فرمان پریزدار نیز در دسته بندی تایمرهای این شرکت قرار دارند که جز کالاهای پرفروش در بازار داخلی ایران هستند. از ساعت فرمان پریزدار می‌توانید برای راه‌اندازی اتوماتیک لوازم برقی منزل خود بهره ببرید. ساعت فرمان پریزدار دارای برنامه‌های مختلفی هستند و این امکان برای‌تان فراهم شده که آن‌ها را در دوره‌های زمانی مختلف بنا به نیاز خود تنظیم نمایید.

تایمرهای کلید روغنی نوع دیگری از این دستگاه‌ها هستند که در کارخانه‌ها و مراکز صنعتی به کار می‌روند. تایمرهای کلید روغنی از قابلیت پلمپ شدن برخوردارند. این ویژگی منحصربه‌فرد از این محصول شوا امواج، موجب شده که هر کسی نتواند به پنل دستگاه دسترسی داشته باشد.

3- ترموستات

یکی دیگر از محصولات شیوا امواج ترموستات است. این دستگاه‌ها به راحتی می‌توانند دمای وسایل گرمایشی را کنترل نمایند. ترموستات‌ها متناسب با کاهش یا افزایش دما، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی را قطع و وصل  می‌کنند. ترموستات‌های برند شیوا امواج در کنار نصب ساده و راحت، در محدوده دمایی منفی ۲۰ درجه سانتی گراد تا مثبت ۸۰ درجه سانتیگراد کارایی دارند.

قیمت و خرید محصولات الکترونیکی شیوا امواج

همان‌طور که در ابتدا به آن اشاره کردیم، شرکت شیوا امواج انواع تجهیزات الکتریکی مانند محافظ‌های برق، تایمر، آمپرمتر، فتوسل و سایر تجهیزات برقی را تولید می‌کند. یکی از مزایای خرید سلکتور فرمان ، ضمانت سه ساله‌ای است که این مجموعه برای کالاهای خود در نظر گرفته است. این مزیت موجب شده که خیال مشتریان از بابت دوام و طول عمر دستگاه‌ها آسوده گردد.

فروشگاه آنلاین آرتا الکتریک محصولات شیوا امواج را با تنوع زیاد و قیمت‌های مقرون به‌صرفه ارائه می‌دهد. می‌توانید از طریق سایت و تنها با چند کلیک، کالای مورد نظر خود را سفارش دهید تا در اسرع وقت به آدرس شما ارسال شود. چنانچه در زمینه خرید محصولات نیاز به راهنمایی دارید، با کارشناسان واحد فروش ارتباط برقرار کرده و راهنمایی لازم را از آن‌ها دریافت نمایید. همچنین تمامی محصولات به صورت نیز، قابل تامین هستند و لیست قیمتدنیای مدرن امروزه به گونه ‌ای است که الکتریسیته نقش ویژه ای در آن ایفا می کند. در واقع هنگامی که قصد استفاده از تجهیزات صنعتی را داشته باشید یا برای ساخت و ساز به ‌دنبال به کار بردن تجهیزات الکتریکی هستید، باید برای انتخاب و خرید این محصولات، حساسیت بالایی به خرج دهید. اهمیت بسیار بالای انتخاب و خرید تجهیزات و قطعات الکتریکی به شکلی است که برای استفاده از دستگاه های برق صنعتی و همچنین به هنگام ساخت و ساز و برق کشی ساختمان، باید از محصولات با کیفیت و تولید شده تحت برندهای معتبر استفاده نمایید. شرکت شیوا امواج یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید دستگاه های برق صنعتی و انواع قطعات مورد نیاز در سازمان ها برای به کارگیری تجهیزات الکترونیکی محسوب می شود. نوع خدمات دهی شرکت شیوا امواج به گونه ‌ای است که به واسطه تخصص و تجربه‌ ای که در زمینه کاری خود دارد توانسته انواع دستگاه های مورد نیاز در کارخانجات و شرکت ها را به شکل سفارشی تولید کند. با توجه به بیش از سی سال تجربه در زمینه تولید دستگاه های برقی صنعتی و قطعات مورد نیاز برای راه اندازی دستگاه ها و ماشین آلات، بسیاری از فعالان در حوزه الکترونیک و ساخت و ساز ترجیح می دهند که از محصولات شیوا امواج بهره ببرند. مجموعه الکترو وبر با بررسی شرایط تصمیم گرفته که تمام محصولات تولید شده توسط شیوا امواج را در اختیار شما قرار دهد.

محصولات شیوا امواج

کیفیت بسیار بالایی که محصولات شیوا امواج دارند و این برند را به عنوان یکی از معتبرترین برندهای ایرانی در زمینه تولید تجهیزات برق صنعتی معرفی کرده است، موجب شده که امروزه فروشگاه ‌های مختلف، روی به فروش محصولات تولید شده توسط این شرکت بیاورند. در این بین مجموعه الکترو وبر نیز با بررسی تمام شرایط و موارد، انواع محصولات شیوا امواج را در دسترس شما قرار داده است. با توجه به اینکه برند ایرانی شیوا امواج به عنوان یکی از با کیفیت ترین برندها شناخته می ‌شود، محصولات تولید شده توسط آن را می توانید با سه سال ضمانت خریداری کنید. در کنار این موارد با توجه به اینکه محصولات شیوا امواج دارای تاییدیه اداره برق سراسر کشور هستند و توانسته گواهینامه های متعددی در زمینه مدیریت کیفیت و تولید محصولات به دست آورد، به راحتی می توانید با بررسی محصولات شیوا امواج، روی به خرید آن ها بیاورید.

حتما بخوانید: بابا ادیسون

لیست قیمت شیوا امواج

شیوا امواج در تولید محصولات خود، تنوع بسیار بالایی همواره در نظر می ‌گیرد. به عنوان مثال برای خرید تایمر و تایم سوئیچ می توانید مدل های متعددی از محصولات شیوا امواج را انتخاب و خریداری نمایید. در کنار این موارد، اگر به دنبال بررسی لیست قیمت محصولات دیگر شیوا امواج مانند حفاظت کننده تک فاز و حفاظت کننده سه فاز هستید و قصد دارید برای محافظت از تجهیزات منزل و سازمان ‌های خود از آن ها بهره ببرید، می توانید قیمت گذاری آن ها را توسط فروشگاه الکترو وبر مشاهده نمایید. با توجه به اینکه انواع کنترل کننده و فتوسل و همچنین نمایشگرهای ولتاژ و جریان توسط برند معتبر ایرانی شیوا امواج تولید می شوند، آگاهی شما از قیمت این محصولات می‌ تواند کمک کند تا در خرید خود دقت کافی به خرج دهید و محصولی مقرون به صرفه انتخاب نمایید.
انواع نمایشگر ولتاژ و جریان در شکل های مختلف و آمپرمتر مولتی متر و سوپر ولت آمپرمتر، تحت استانداردهای لازم توسط شیوا امواج تولید و به بازار عرضه می شوند. آگاهی از قیمت محصولات شیوا امواج می تواند به شما در خریدی مناسب، کمک کند. بررسی لیست قیمت محصولات شیوا امواج توسط شما با مراجعه به الکترو وبر، مرکز نمایندگی شیوا امواج فروش  این برند به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

انواع تایمر شیوا امواج | شماره تلفن شرکت شیوا امواج

لیست شیوا امواج

مدیریت مجموعه شیوا امواج تاکید دارد که با تنوع بسیار بالایی محصولات خود را روانه بازار کند. به همین علت امروزه انواع تجهیزات برق صنعتی را می توانید از شیوا امواج انتخاب و خریداری کنید. در کنار این موارد، انواع تایمر مانند تایمر راه پله، تایمر چپگرد، تایمر ستاره مثلث و تایمر راستگرد را در لیست محصولات شیوا امواج می توانید مشاهده نمایید. تجهیزات حفاظتی مانند محافظ ولتاژ کنترل بار، کنترل فاز و محافظ کنتاکتور و همچنین انواع فتوسل و ساعت فرمان از دیگر محصولاتی محسوب می شوند که در لیست شیوا امواج می توانید آن ها را مشاهده نمایید. با این حال با توجه به استقبال مناسبی که از محصولات شیوا امواج در کشور به وجود آمده، ما در الکترو وبر به عنوان مرکز نمایندگی فروش محصولات شیوا امواج با ارائه کاتالوگ محصولات این برند، به شما در خرید گزینه مورد نظر کمک فراوان خواهیم نمود.
اگر به دنبال خرید انواع تجهیزات برق صنعتی هستید و قصد استفاده از انواع رله ها را در صنعت برقبه منظور جلوگیری از مصرف بی رویه انرژی و همچنین افزایش طول عمر لامپ های معابر، باغ های بزرگ، راه پله و حیاط ویلاها، استفاده از فتوسل بهترین گزینه محسوب می‌ شود. حساسیت فتوسل به نور موجب می شود که در اثر برخورد اشعه های نوری با صفحات به کار رفته در آن ها، ولتاژی ایجاد شود که می تواند رله را به کار بیندازد و برای قطع و وصل مدار به خوبی عمل کند. امروزه برندهای مختلف، روی به طراحی فتوسل در شکل های مختلف می آورند.
شیوا امواج به عنوان یک برند پیشرو در این زمینه توانسته فتوسل را با بالاترین کیفیت و تحت استانداردهای بین المللی تولید کند. نوع طراحی و ساخت فتوسل شیوا امواج به شکلی است که برای کنترل سیستم روشنایی مکان های مختلف به بهترین شکل می تواند عملکرد خود را نشان دهد.
همواره تاکید می شود با استفاده از راهکارهای کاربردی و به کار بردن قطعات مدرن، از مصرف انرژی و برق جلوگیری کنید. به همین علت طراحی فتوسل شما را به این خواسته خواهد رساند. استفاده از فتوسل در مکان های مختلف می تواند کاربرد فراوان داشته باشد. طراحی و ساخت فتوسل های شیوا امواج به گونه‌ ای است که در هنگام طلوع و غروب آفتاب می تواند کنترل سیستم روشنایی را به خوبی در اختیار گیرد. فتوسل های شیوا امواج در ۳ مدل و با آمپرهای گوناگون تولید می‌ شوند.
بهره‌ مندی از موافقت نامه اصولی از وزارت صنایع و همچنین دریافت تاییدیه های لازم به لحاظ کیفیت عملکرد از شرکت‌ های توزیع برق، نشان می‌ دهد که فتوسل شیوا امواج از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. با توجه به نیاز شما و مکانی که قصد دارید از فتوسل استفاده کنید، مجموعه الکترو وبر مدل های مختلفی از فتوسل شیوا امواج را در دسترس شما قرار می دهد.

بررسی قیمت فتوسل شیوا امواج نشان می دهد با وجود کیفیت بسیار بالایی که محصولات ارائه شده توسط این برند دارند، از قیمت مقرون به صرفه ای در مقایسه با برندهای دیگر برخوردار است. در کنار ویژگی‌ هایی که بیان کردیم، ساخت فتوسل های شیوا امواج به گونه‌ ای است که از بهترین مواد و قطعات در آن ها استفاده شده است. علاوه بر این مقاومت بسیار بالا در برابر نور خورشید کمک می‌ کند تا فتوسل شیوا امواج، مدت زمان طولانی عملکرد خود را برای شما نشان دهد.
در کنار مواردی که بیان کردیم، با توجه به مکان قرار گرفتن فتوسل، همواره در معرض عوامل طبیعی مختلف مانند باد و باران قرار خواهد گرفت. طراحی فتوسل شیوا امواج نشان می‌ دهد که به خوبی در این شرایط نیز می تواند کیفیت کار خود را حفظ کند. از عوامل موثر در قیمت فتوسل شیوا امواج می‌ توان به مدل انتخاب شده اشاره کرد. فتوسل های شیوا امواج در شکل های مختلف و با مدل‌های ۱۶ آمپر، ۱۰ آمپر و ۶ آمپر در دسترس شما قرار دارند.
در کنار این موارد، قیمت فتوسل شیوا امواج و مدل های دیگر آن ها مانند سوپر فتوسل و ساعت نجومی نیز در وب سایت الکترو وبر به شما نمایش داده می شوند. برای اطلاع از آخرین قیمت انواع فتوسل شیوا امواج و خرید آن ها می توانید از محصولات ارائه شده در فروشگاه ما استفاده کنید.

لیست قیمت فتوسل شیوا امواج

شیوا امواج به عنوان یک برند فعال در زمینه تولید قطعات و تجهیزات برق صنعتی و ساختمانی شناخته می شود. در همین زمینه، فتوسل های تولید شده توسط شیوا امواج با شکل های مختلف و تحت استانداردهای لازم طراحی و روانه بازار می‌ شوند. بررسی لیست قیمت فتوسل شیوا امواج این نکته را بیان می‌ کند که مدل‌ های مختلف تولید شده توسط این برند با قیمت مناسب به بازار عرضه می‌ شوند. لیست قیمت فتوسل شیوا امواج را می توانید در سایت فروشگاهی الکترو وبر مشاهده کنید.
انواع فتوسل های شیوا امواج در شکل های گوناگون و با کیفیت بالا عرضه می شوند. فتوسل ۱۶ آمپر و ۱۰ آمپر گزینه های کاربردی برای ساختمان های بزرگ و معابر عمومی شناخته می شوند. علاوه بر این انواع فتوسل ساعت نجومی و سوپر فتوسل را می توانید برای خرید انتخاب کنید.
با توجه به نصب آسان فتوسل شیوا امواج بسیاری از افراد ترجیح می دهند با خرید آن ها و نصب در مکان‌ های مختلف، از قابلیت‌ های محصولات ارائه شده توسط این برند بهره ببرند.
مجموعه الکترو وبر با بهره مندی از انواع فتوسل های شیوا امواج، با بهترین قیمت این محصولات را به شما عرضه می‌ کند. اگر قصد خرید انواع فتوسل شیوا امواج را دارید، می توانید این محصول را با بهترین قیمت از سایت وادی برق رایا خریداری کنید.

دارید، می توانید محصولات ارائه شده توسط مجموعه الکترو وبر را بررسی کنید.

آن ارسال می‌گردد.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا