لیک هاواسو سیتی (lake Havasu City) خانه پل لندن

لیک هاواسو سیتی (Lake Havasu City): خانه پل لندن

می دونید یه حس عجیب و غریب تو وجودتون می تونه یه سفر رو از یه سفر معمولی به یه ماجراجویی فراموش نشدنی تبدیل کنه؟ همون حس کنجکاوی شور و اشتیاق و کشش برای کشف یه دنیای جدید!

برای من این حس در مورد لیک هاواسو سیتی اتفاق افتاد. یه شهر کوچیک در ایالت آریزونا که با یه دریاچه آبی خیره کننده خورشید همیشه درخشان و البته پل لندن که با یه داستان عجیب و غریب جاش رو تو تاریخ پیدا کرده جذبم کرد.

سفری به دل غرب وحشی

اولین چیزی که بعد از فرود تو فرودگاه لیک هاواسو سیتی به استقبالم اومد هوای گرم و دلنشین آریزونا بود. همون لحظه حس کردم که از یه دنیای شلوغ و پر از دغدغه وارد یه دنیای آرام و پر از آرامش شدم.

همیشه یه چیزی در مورد غرب وحشی تو وجودم بود یه کشش برای دیدن دشت های وسیع غروب های آتشین و طبیعت بکر. لیک هاواسو سیتی با اون فضای صمیمی و آرامشش دقیقا همون حس رو به من داد.

دریاچه ای مثل بهشت

اولین چیزی که بعد از رسیدن به هتل به چشمم اومد دریاچه بود. لیک هاواسو یه دریاچه بزرگ و آبی با یه رنگ خیره کننده. آبش شیشه ای و زلال بود طوری که انگار یه نقاشی بود. درست مثل یه بهشت که با رنگ آبی و سبز و طلایی آفتاب رنگ آمیزی شده بود.

من عاشق شنا کردن تو آب خنک و شفاف این دریاچه بودم. البته که قایق سواری و ماهیگیری هم از جمله فعالیت های محبوب در این منطقه هستند. و در غروب آفتاب تمامی این رنگ ها یه نمایش شگفت انگیز رو به چشم می آرن.

راز پل لندن

اما بدون شک پل لندن جاذبه اصلی شهر لیک هاواسو سیتی است. این پل در واقع یک کپی کامل از پل لندن قدیمی است که در سال 1968 از انگلیس به ایالت آریزونا منتقل شد.

داستان منتقل شدن این پل از انگلیس به آمریکا یه داستان عجیب و غریب و پر از شور و اشتیاق است. این پل که در سال 1831 ساخته شده بود با توسعه شهر لندن در حدود 100 سال بعد به یک پل قدیمی و منسوخ تبدیل شد.

در سال 1967 یک بازرگان آمریکایی به نام رابرت مک کول این پل رو از شهرداری لندن با قیمت 2.45 میلیون دلار خرید و پس از دو سال با صرف هزینه و تلاش زیاد به ایالات متحده منتقل کرد.

تجربه ای به یاد ماندنی

این پل امروز بر روی دریاچه هاواسو قرار گرفته و یکی از جاذبه های گردشگری مشهور شهر است. زمانی که از روی پل لندن عبور می کنید انگار به زمان سفر می کنید و یه حس نوستالژیک و شگفت انگیز رو تجربه می کنید.

نکاتی برای سفر به لیک هاواسو سیتی

  • بهترین زمان برای سفر به لیک هاواسو سیتی فصل بهار و پاییز است. در این فصل هوا خنک تر و приятнее است و از ازدحام گردشگران در تابستان نیز دور هستید.

  • برای سفر به لیک هاواسو سیتی نیاز به اجاره ماشین است. با اجاره ماشین می توانید در اطراف شهر و منطقه گشت و گذار کنید و از جاذبه های دیگری هم بازدید کنید.

  • قبل از سفر به لیک هاواسو سیتی حتماً درباره هتل ها و مسافرخانه های شهر اطلاعات کسب کنید. در این شهر هتل های متنوعی با قیمت های مختلف وجود دارد. همچنین می توانید در camping و camper در اطراف شهر اقامت کنید.

  • حتماً در هنگام سفر به لیک هاواسو سیتی با خود کرم ضد آفتاب و کلاه به همراه داشته باشید. هوای آریزونا در بیشتر ماه های سال گرم است و به محافظت از پوست در برابر آفتاب نیاز دارید.

  • برای طبیعت گردی و پیاده روی در منطقه لیک هاواسو سیتی حتماً کفش راحت به پا کنید.

پرسش و پاسخ

  • بهترین راه برای رسیدن به لیک هاواسو سیتی چه است؟

    • بهترین راه برای رسیدن به لیک هاواسو سیتی سفر هوایی است. فرودگاه لیک هاواسو سیتی (HII) به فرودگاه های اصلی کشور متصل است و پروازهای مستقیم از شهرهای اصلی آمریکا به این فرودگاه وجود دارد.
  • در لیک هاواسو سیتی چه فعالیت هایی می توان انجام داد؟

    • علاوه بر شنا و قایق سواری در دریاچه می توانید از فعالیت هایی مانند ماهیگیری پیاده روی در طبیعت کوهنوردی دوچرخه سواری و غذا خوردن در رستوران های محلی در لیک هاواسو سیتی لذت ببرید.
  • بهترین زمان برای سفر به لیک هاواسو سیتی چه زمانی است؟

    • بهتر است در فصل بهار و پاییز به لیک هاواسو سیتی سفر کنید. در این فصل ها هوا خنک تر و pleasant است و از ازدحام گردشگران در تابستان نیز دور هستید.

نتیجه گیری

من با خاطرات زیادی از لیک هاواسو سیتی به خانه برمی گردم. این شهر با دریاچه آبی خیره کننده پل لندن فراتر از انتظار و طبیعت بکر و فراموش نشدنی یه سفر فراموش نشدنی رو برای من به وجود آورد.

لیک هاواسو سیتی یه منطقه جادویی است که با سفر به زمان و تجربه ی شگفت انگیز از طبیعت یه تجربه فراموش نشدنی رو برای هر گردشگری به وجود می آره.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا