ماجراجویی در آنکوریج (anchorage) دروازه ای به طبیعت بکر آلاسکا

ماجراجویی در آنکوریج: دروازه ای به طبیعت بکر آلاسکا

هر بار که به آسمان خیره می شوم حسی عجیب و پر از حسرت در وجودم ریشه می دواند. انگار ذره ای از روحم در آن بالا در میان ستارگان گرفتار شده است. دوست دارم پرواز کنم به اوج آسمان برسم و زیبایی های مخفی طبیعت را از نزدیک تماشا کنم.

این حس در سفری به آنکوریج بزرگترین شهر ایالت آلاسکا به اوج خود رسید. از همان لحظه ای که هواپیما بر فراز کوه های پوشیده از برف و یخ فرود آمد انگار وارد دنیایی دیگر شدم. دنیایی که سرشار از سکوت و عظمت طبیعت بکر بود. آنکوریج دروازه ای به این دنیای رویایی است. شهری که به شما فرصت می دهد تا با طبیعت وحشی و دست نخورده آلاسکا رو در رو شوید و تجربیات شگفت انگیزی را در دل این سرزمین بکر رقم بزنید.

قدم گذاشتن در آنکوریج: شهری در قلب آلاسکا

اولین قدم در آنکوریج مثل قدم گذاشتن در دنیایی جدید بود. هوای خنک و تازه بوی درختان کاج و سکوت مطلق مثل یک آغوش گرم به استقبال شما می آیند. در آنکوریج آسمان با رنگ های آبی و سفید و ابرهای خیره کننده ای که هر لحظه شکل جدیدی به خود می گیرند شما را به وجد می آورد. عجیب است که در این شهر شلوغ و پر از تردد هنوز آرامش و طبیعت در گوشه گوشه آن جاخوش کرده است.

آنکوریج مملو از طبیعت زیبا و بکر است. کوه های بلند با قله های پوشیده از برف دریاچه های آرام و جنگل های کاج سرسبز هر کدام یک نقاشی زیبا را به نمایش می گذارند. اما آنکوریج فقط طبیعت نیست. این شهر سرشار از زندگی و فعالیت است. موزه های پر از تاریخ و هنر گالری های هنری و مراکز خرید در کنار هم قرار گرفته اند و هر نوع سلایق را راضی می کنند.

ماجراجویی در دل طبیعت: تجربه ای فراموش نشدنی

یکی از مهم ترین دلایل سفر به آنکوریج طبیعت بکر و حیرت انگیز آلاسکا است. در این شهر میتوانید به دنبال ماجراجویی خود بگردید و با انجام فعالیت های متنوع و هیجان انگیز خاطرات فراموش نشدنی را برای خود بسازید.

  • پیاده روی در طبیعت: در آنکوریج مسیرهای پیاده روی متعددی وجود دارد. از مسیرهای آسان تا مسیرهای چالش برانگیز با منظره های حیرت انگیز. می توانید در جنگل ها قدم بزنید در کنار رودخانه ها قدم بزنید و یا از قله کوه ها منظره شهر را تماشا کنید.
  • قایق سواری در fjord ها: fjord ها دره های باریکی هستند که در اثر فشار یخچال ها در کوه ها بوجود آمده اند. قایق سواری در fjord ها تجربه ای فراموش نشدنی است. می توانید در آبی ها روبرو با کوه ها و آبشار ها به دنبال وال ها و دیگر حیوانات دریایی بگردید.
  • اسکی روی snow: آلاسکا برای اسکی رو برف محل ایده آلی است. در آنکوریج پیست های اسکی متعددی وجود دارد با منظره های حیرت انگیز و بارش برف فراوان.
  • ملاقات با حیوانات وحشی: آلاسکا محل زندگی حیوانات وحشی متعددی است. با رفتن به مناطق طبیعی می توانید خرس گوزن روباه و دیگر حیوانات را از نزدیک تماشا کنید. البته باید به نکات ایمنی توجه کنید و با راهنمایان مجرب به این مناطق بروید.

سفر به گذشته: تاریخ آنکوریج

با وجود طبیعت بکر و ماجراجویی در آلاسکا آنکوریج گذشته ی غنی و حیرت انگیز نیز دارد. موزه های این شهر شما را به گذشته ی آلاسکا می برد و شما را با فرهنگ تاریخ و مردم این منطقه آشنا می کند.

  • موزه تاریخ و فرهنگ آلاسکا: این موزه تاریخ و فرهنگ آلاسکا را از اولین ساکنین این منطقه تا امروز را به نمایش می گذارد.
  • موزه هنر آلاسکا: این موزه هنر و خلاقیت مردم آلاسکا را به نمایش می گذارد. نمایشگاه های پر از نقاشی مجسمه سازی و سرامیک.
  • موزه یخچال ها: این موزه شما را با یخچال های آلاسکا و تاثیر آن ها بر طبیعت و زندگی مردم آلاسکا آشنا می کند.

سفر به دل طبیعت: نکات کاربردی

  • بهترین زمان سفر به آنکوریج: بهار و پاییز بهترین زمان برای سفر به آنکوریج است. در این فصل ها هوا مطلوب است و شما می توانید از طبیعت زیبا و منظره های حیرت انگیز این منطقه لذت ببرید.
  • لباس مناسب: در آنکوریج هوا خنک و رطوبتی است. حتما لباس های گرم و ضد آب با خود ببرید.
  • راهنمایی مجرب: برای سفر به مناطق طبیعی حتما با راهنمایان مجرب همراه شوید. آن ها شما را با نکات ایمنی و اطلاعات مفید درباره منطقه آشنا می کنند.
  • حفظ طبیعت: در آنکوریج طبیعت بکر و حیرت انگیز است. حتما به محیط زیست احترام بگذارید. زباله های خود را در محل تعیین شده ریخته و از آتش بازی در مناطق طبیعی خودداری کنید.

پرسش و پاسخ

چه نوع غذایی در آنکوریج پیدا می شود؟

در آنکوریج انواع غذا ها از غذا های محلی تا غذا های بین المللی پیدا می شود. در این شهر می توانید غذا های دریایی تازه گوشت گوزن و خرس و غذا های فرانسوی ایتالیایی و چینی را تجربه کنید.

آیا در آنکوریج می توان اتاق های ارزان پیدا کرد؟

بله در آنکوریج هتل ها و مسافرخانه های ارزان قیمت وجود دارد. همچنین می توانید از سایت های رزرو اقامت مانند booking.com و airbnb.com برای پیدا کردن اقامتگاه های ارزان قیمت استفاده کنید.

برای سفر به آنکوریج چه مدارک لازم است؟

برای سفر به آنکوریج نیاز به ویزای آمریکا دارید. شما می توانید برای اخذ ویزا به سایت سفارت آمریکا در ایران مراجعه کنید.

نتیجه گیری

سفر به آنکوریج تجربه ای فراموش نشدنی است. این شهر دروازه ای به طبیعت بکر آلاسکا است و به شما فرصت می دهد تا با طبیعت وحشی و دست نخورده آلاسکا رو در رو شوید و تجربیات شگفت انگیزی را در دل این سرزمین بکر رقم بزنید.

سفر به آنکوریج یک ملاقات با عظمت طبیعت یک سفر به گذشته و یک ماجراجویی در دل دنیای جدیدی است. اگر به دنبال یک سفر فراموش نشدنی هستید حتما آنکوریج را در لیست سفر های خود قرار دهید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا