مراحل بعد از ارسال فرم Ds 260

DS-260 رو فرستادی حالا چی؟

احساسش رو میشناسی؟ اون حس هیجان و استرس همزمان که بعد از زدن دکمه "ارسال" فرم DS-260 بهت دست میده؟ یه نفس عمیق بکش حالا یه مرحله مهم رو پشت سر گذاشتی و وارد یه ماجراجویی هیجان انگیز شدی!

تو که فرم DS-260 رو فرستادی یعنی یه قدم بزرگ رو برداشتی. انگار داری به سمت یه دنیای جدید و پر از کشف و تجارب ناب حرکت می کنی. حالا که یه نفس راحت کشیدی بریم ببینیم بعد از این مرحله چه اتفاقاتی منتظرت هستن و چطور میتونی این مراحل رو با آرامش و با اطمینان طی کنی.

اگه ویزای تو تایید شد چه خبره؟

اولین چیزی که بعد از ارسال فرم DS-260 به یادت میاد یه مصاحبه مهم و حیاتی هست. توی این مصاحبه افسر کنسولگری تمام اطلاعات تو رو مورد بررسی قرار میده و از تو درباره علت سفرت مُدّت اقامت وضعیت مالی و خیلی چیزای دیگه سوال می پرسه.

اما نترس! مهم نیست تو چقدر استرس داري فقط با اعتماد به نفس و صدق به سوالات جواب بده. این مهمترین قدم برای گذروندن از مصاحبه هست.

بعد از مصاحبه حالا نوبت انتظاره. تو منتظر خبر خوب یا بد میمونی! اگه همه چی خوب پیش بر و ویزای تو تایید شد یه جشن بگیر چون حالا وارد یه دنیای جدید و هیجان انگیز شدی.

وقت سفر تو به سرزمین رویاها رسیده!

بعد از تایید ویزای تو وقت سفر تو به سرزمین رویاها رسیده! حالا باید برای سفر ات آماده بشی و تمامی نکات لازم رو با دقت انجام بدهی.

اولین قدم انتخاب بلیط هواپیما هست . توی این مرحله تو باید با دقت بلیط هواپیما رو انتخاب کنی به تاریخ سفر هزینه و شرکت هواپیمایی توجه کنی.

بعد از انتخاب بلیط نوبت به رزرو محل اقامت میشه . توی این مرحله تو می تونی با گزینه های متفاوت مثل هتل مهمانخانه هوم استی و … آشنا بشی.

اما قبل از هر چیزی سفر تو رو باید برنامه ریزی کنی . تو باید ببینی که می خوای تو این سفر چکار کنی چه جاهایی رو ببینی و چقدر بودجه رو برای این سفر در نظر گرفتی.

حرف آخر: تجربه جدید و ماجراجویی در انتظارته!

خب حالا تو با مراحل بعد از ارسال فرم DS-260 آشنا شدی. یه قدم بزرگ برداشتی و حالا وقت تجربه یه دنیای جدید و ماجراجویی هست.

هر مرحله رو با اعتماد به نفس و آرامش طی کن به خودت باور داشته باش و از این تجربه لذت ببر!

سوالات و پاسخها:

  • بعد از ارسال فرم DS-260 چقدر طول می کشه تا نتیجه مصاحبه رو بدست بیارم؟

    مدت زمان انتظار برای نتیجه مصاحبه به کشور و وضعیت محدودیت های ویزا وابسته هست. اما معمولاً این مدت زمان بین یک تا سه ماه هست.

  • چه مدارک دیگه ای باید برای مصاحبه با خودم ببرم؟

    علاوه بر مدارک درخواستی تو باید مدارک شناسایی سند ملکیت موجودی بانکی مدارک سفر و تمام سند و مدارکی که میتونه به تایید ویزای تو کمک کنه رو با خودت ببری.

  • چه سایتی برای پیگیری وضعیت درخواست ویزا مناسب هست؟

    تو می تونی از سایت سفارت ایالات متحده در کشور خودت برای پیگیری وضعیت درخواست ویزای خودت استفاده کنی.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا