مزایای برنامه خانه شرقی

[ad_1]

آیا قصد ساخت خانه دارید؟ اگرچه برنامه های خانه زیادی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید اما همه آنها برای شما مناسب نیستند. یکی از بهترین برنامه هایی که باید در نظر داشته باشید روبرو شدن با شرق است.

مزایای طرح خانه شرقی

تعدادی از مزایای آن وجود دارد که با طرحی با رو به شرق روبرو است. برخی از مزایای آن عبارتند از:

نور خورشیداز آنجایی که خورشید از شرق طلوع می کند این بدان معنی است که خانه شما در اوایل صبح از نور خورشید مقدار زیادی دریافت می کند. این صورت حساب انرژی شما را کاهش می دهد زیرا لازم نیست هنگام بیدار شدن از خواب چراغ را خاموش کنید.

سلامتمحققان نشان داده اند که خورشید صبح همیشه بهترین است. از آنجا که خانه شما با شرق روبرو خواهد شد از خورشید مفید صبحگاهی نهایت استفاده را خواهید برد.

نکاتی که باید در هنگام طراحی یک نقشه خانه رو به شرق در نظر بگیرید

برای طراحی خانه ای ایده آل با رو به شرق باید نکاتی را در نظر بگیرید:

منطقه بزرگ در شرق: به عنوان یک معمار باید فضای کافی در شرق بگذارید. این فضایی است که افراد در خانه برای تفریح ​​از اوایل صبح استفاده می کنند.

حصار مرکب کوتاه شرقی: برای اینکه نور خورشید زیادی وارد ساختمان شود باید مطمئن شوید که خانه از دیوار پوشانده نشده است. این شما را به ساخت دیواری که بسیار کوتاهتر از خانه است دعوت می کند. برای ترک فضای کافی در ضلع شرقی باید اطمینان حاصل کنید که دروازه اصلی با شمال شرقی روبرو است.

یک بالکن داشته باشیدهنگام طراحی خانه باید اطمینان حاصل کنید که خانه دارای ایوان در ضلع شرقی است که صاحبان خانه می توانند در آن از آفتاب صبح سالم بنشینند و لذت ببرند. می توانید یک بالکن شیب دار طراحی کنید. با این حال شما باید مطمئن باشید که با غرب روبرو نیست.

ظروف سرباز یا مسافر رایگان: برای جلوگیری از خنثی کردن انرژی مثبت مطمئن شوید که فضای سمت شرقی تمیز و بدون آلودگی است. این امر به شما نیاز دارد تا هرگونه شمع از خاک سنگ یا سطل زباله موجود در آنجا را حذف کنید. همچنین باید مطمئن شوید که خانه هیچ زمین بلندی ندارد. کف باید کمتر از اتاق میانه باشد.

اگر جاده ای در جلوی خانه وجود دارد باید اطمینان حاصل کنید که آن کمتر از طرح است.

نتیجه

اینها مزایای یک طرح خانه با رو به شرق است. اگر به خانه ای روبرو هستید که به شرق علاقه دارد اطمینان حاصل کنید که این طرح توسط یک معمار حرفه ای طراحی شده است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا