مزایای برنامه های خانه رو به غرب

[ad_1]

برنامه های خانه ای که با غرب روبرو هستند برای افرادی که عاشق آفتاب زدن هستند عالی است. اگر سؤال می کنید یک خانه رو به غرب چیست این خانه ای است که در یک قطعه زمین با جاده ای در ضلع غربی واقع شده است. یکی از مهمترین مزیت های طراحی این است که به شما امکان می دهد از نور گرم خورشید لذت ببرید. اعتقاد بر این است که خانه های رو به غرب با ثروت و سعادت بیشتری به همراه دارند و صاحبان این خانه ها هیچ دشمن ندارند.

علاوه بر این که افرادی که در غرب زندگی می کنند با خانه های مرفه ای روبرو هستند به بسیاری از افراد نیز گفته می شود که آنها روحیه آزاد و دوست دارند. همچنین باعث می شود که دوستان به راحتی درآیند و این به آنها در حرفه و حرفه خود کمک می کند.

چگونه خانه ای رو به غرب طراحی کنیم

به عنوان یک معمار هنگام طراحی خانه ای رو به غرب باید فاکتورهای زیادی را در نظر بگیرید. برای رسیدن به نتایج عالی از برنامه ریزی برای ساخت خانه در یک قطعه T شکل باید اجتناب شود زیرا خانه ساخته شده در چنین نقشه ای ظریف به نظر نمی رسد. طبق گفته Vasto خانه ای که روی یک قطعه T شکل ساخته شده است انرژی مثبت را به خانه تبدیل می کند و باعث ایجاد درگیری در زوج ها می شود.

برای اینکه صاحب خانه از مزایایی که در این طراحی به دست می آید بهره مند شود توصیه می شود خانه به گونه ای طراحی شود که اتاق خواب مستر در ضلع جنوب غربی آن واقع شود. Vastu همچنین قرار دادن اتاق خواب استاد در سمت جنوب غربی را توصیه می کند زیرا این روند باعث درک بهتر بین شرکا می شود. شما باید اتاق خواب کودکان را در ضلع غربی خانه بنا کنید در حالی که اتاق میهمان باید در جهت شمال غربی باشد.

برای اطمینان از ورود نور کافی خورشید به خانه شما باید هرگونه درهم و برهمی را که ممکن است در سمت غربی باشد از بین ببرید. همچنین باید مطمئن شوید که تمام درختان بلند در قسمت عقب قرار دارند.

شما باید مطمئن شوید که فضای کمتری برای طرح توجیهی رو به غرب وجود دارد. هنگام طراحی خانه باید اطمینان حاصل کنید که دروازه اصلی در نیمه غربی یا نیمه شمالی زمین واقع شده است.

کارشناسان توصیه می کنند جهت های شرقی و شمالی قطعه برای ذخیره آب مناسب است. بنابراین این بهترین مکان برای قرار دادن مخزن آب است.

نتیجه

همانطور که قبلاً ذکر شد خانه غربی غربی برای افرادی که دوست دارند عصرها آفتاب بزنند مناسب است. اگرچه دیدن خورشید شگفت انگیز است اما گاهی اوقات می تواند آزار دهنده باشد به خصوص هنگامی که به خانه شما می رود تماشای تلویزیون یا کار بر روی رایانه را برای شما دشوار می کند. برای جلوگیری از این امر پرده ها باید روی درها و پنجره های شما نصب شوند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا