برترین های کسب و کارپزشکی

مزایای لیفت پلک در زیبایی و بینایی

مزایای لیفت پلک در زیبایی و بینایی

لیفت پلک از روش‌ های زیبایی که امروزه در میان خانم‌ ها و حتی آقایان طرفداران زیادی به خود جذب کرده است. افراد زیادی به علت افتادگی پلک، حلقه تیره دور چشم و چین و چروک این ناحیه به دنبال روش‌ های درمانی می باشند. در این میان افزایش سن این مشکلات را بیشتر می کند و روش ‌های مختلف لیفت چشم و ابرو را پزشکان متخصص زیبایی به افراد پیشنهاد می نمایند. ضمن اینکه بهتر است قبل از هرگونه اقدام برای لیفت غبغب و لیفت صورت به دنبال درمان و علت آن باشید.با درمان این ناراحتی ‌ها در برخی موارد ، می ‌توان تاثیر لیفت را افزایش داد.

لیفت چشم چیست؟

لیفت چشم به عنوان متد زیبایی شناخته می شود که متخصصان زیبایی جهت رفع پف و تیرگی دور چشم همچنین رفع چین و چروک‌ هایی مثل خطوط پنجه کلاغی از آن استفاده می نمایند. روش ‌های مختلف لیفتینگ چشم منجر به بالا رفتن پلک ‌ها و باز شدن چشم خواهد شد. این روش از طریق تولید کلاژن و الاستین جدید در پوست صورت خواهد گرفت. کلاژن و الاستین در جوانسازی و سفت شدن پوست موثر خواهد بود.

علت و درمان افتادگی پلک

افزایش سن درکنار مواردی همچون و کم شدن سطح کلاژن ‌های پوست به مرور در کاهش رطوبت پوست و چربی پوست تاثیر خواهد داشت . به این شکل که خاصیت ارتجاعی آن نیز همچون گذشته وجود نخواهد داشت. در این شرایط ‌مرور زمان منجر به افتادگی در پوست پلک ‌ها شده و نیاز افراد را به لیفت پلک ضرورت می دهد. این مشکل باعث ایجاد چشم افتادگی در پلک بالایی و ایجاد پوست‌ های اضافه‌ شده و گاهی این پوست ‌ها بر روی مژه‌ ها نیز حالت افتادگی ایجاد می کند.افتادگی در پلک ها موجب به مشکلات در دید نیز می شود. با اعمال این روش ضمن زیبایی چشم ها ، باعث از بین رفتن مشکلات دید می شود.

بنابراین همین موضوع مشکلاتی در دید افراد مسن به وجود می آورد. در پلک پایینی نیز معمولا لایه‌ های چربی جمع می گردد و پف زیر چشم را ایجاد می کند. این موضوع به دلیل ضعیف شدن غشای نگه‌ دارنده چربی در اطراف چشم و ضعف ماهیچه‌ ها رخ خواهد داد. لیفت پلک در هر دو مشکل کار ساز می باشد. لذا می‌ توانید با این روش آثار افتادگی و پف را از بین ببرید و حالت طبیعی را به چشمان خود برگردانید.

لیفت غبغب چیست؟

چربی اضافه در صورت و گردن را با کمک روش ‌هایی می ‌توان از بین برد. اگر چه در این خصوص نیز می توان با انجام تمریناتی آن ها را کاهش و یا از بین ببرید. به گونه ای که پوست زیر چانه جمع گردد و به اصطلاح لیفت غبغب ایجاد شود .

انواع لیفت غبغب

به طور کلی روش‌های مختلفی جهت لیفت غبغب وجود دارد. بهترین راه‌هایی که می‌توانید برای رهایی از غبغب در میان انواع لیفت غبغب استفاده کنید عبارت اند از :

  1. با هدف قراردادن غبغب انجام ‌دادن تمرینات گردن ؛
  2. رژیم غذایی جهت رفع غبغب؛
  3. روش ‌های جراحی همچون لیپولیز و مزوتراپی؛
  4. لیفت غبغب با نخ؛
  5. لیزر؛
  6. انولیفت.

نحوه جراحی غبغب

پروسه عمل جراحی برداشتن غبغب  با رعایت اقدامات لازم قبل از عمل جراحی که توسط پزشک جراح تجویز می گردد، آغاز می شود. پزشک جراح با بهره مندی از روش مناسب که بی حسی یا بیهوشی می باشد ، بیمار را برای عمل جراحی آماده می کند. روند جراحی پس از آماده شدن بیمار، آغاز می گردد. این جراحی نوعی لیفت صورت یا ناحیه تحتانی صورت هم شناخته می شود. استفاده از این روش منجر به جوانسازی پوست خواهد شد.

مراقبت های لازم پس از عمل جراحی لیفت غبغب

جهت کاهش درد و التهاب ناشی از عمل، به شکل طاق باز بخوابید . به گونه ای که بالشت خود را با ارتفاع بالا زیر سرتان قرار دهید تا خم شدن گردن باعث نشود فشاری به محل جراحی شده وارد شود.

  • برای کاستن از کبودی، التهاب و ورم از کمپرس بسته یخی استفاده نمایید.
  • از برنزه کردن خودداری و به مدت 6-12 ماه در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید .
  • استفاده از کرم های ضدآفتاب با SPF بالا
  • در زمان شست وشو یا استحمام از برخورد آب داغ با محل جراحی شده جلوگیری نمایید.
  • بعد از گذشت حدود 7 روز از عمل جراحی می توانید آرایش صورت کنید، درغیر این صورت خطرات بسیاری شما را تهدید خواهد کرد.

عواملی که باعث افتادگی و نیاز به لیفت صورت می شود

بدون شک یکی از مهم‌ترین فاکتورهای زیبایی در هر فردی چهره و صورت شخص می باشد. ولی مسئله اینجا است که یکی از آسیب‌ پذیرترین بخش‌ها این فاکتور مهم نیز می باشد. زیرا در صورتی که مدتی طولانی در معرض آلودگی‌ های مختلف و نور خورشید قرار بگیرد، ممکن است طراوت و زیبایی خود را از دست بدهد. در این میان موارد دیگری همچون افزایش سن، کاهش وزن، استرس، وراثت ،استفاده از سیگار، استفاده از الکل، استعداد آسیب‌های پوستی، زخم‌ها و جای جوش‌ها و… می تواند موثر باشند.

امروزه مراکز زیادی تحت عنوان مجموعه های زیبایی در حال فعالیت می باشند که در آن خدماتی همچون بوکال فت ، لیفت ابرو و لیفت با نخ صورت می گیرد. گونه کلینیک به عنوان یکی از مراکز معتبر می باشد که از افرادی متخصص در زمینه های زیبایی استفاده می کند و همواره در حال خدمات رسانی می باشد. شایان ذکر است با مراجه به نشانی goonehclinic.com می توانید به دیگر خدمات این مجموعه دسترسی یابید و به طور کامل برای هر خدمات با کارشناسان با تجربه این مجموعه مشاوره شوید. این مجموعه با با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی، متخصصین به نام و حرفه ای و کادری با تجربه در کنار به کار گیری از دستگاه‌ ها و لوازم مجهز به بروزترین تخصصی دنیا در فضا و محیطی مدرن و آرامش بخش و پذیرایی ویژه، میزبان میهمانان ارجمند خود است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا