مزایا و معایب گوشی سامسونگ گلکسی A55

اگر شما هم بدنبال مطالعه مزایا و معایب گوشی سامسونگ گلکسی A55 هستید این مقاله از سایت بیگ نیوز را مطالعه نمایید.

معرفی کامل گوشی هوشمند گلکسی A55

سری A سامسونگ برای افرادی طراحی شده است که خواهان یک گوشی میان رده با قیمت مناسب هستند. اگر قصد خرید گوشی را دارید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب کنید، با ما همراه باشید.

مزایا و معایب Samsung Galaxy A55

  • همان طرح پرچم ملی
  • عمر باتری بالا
  • صفحه نمایش Super AMOLED
  • سرعت کم
  • هنگام بازی گرم می شود

برگه اطلاعات A55

گوشی A55

از نظر ظاهری، گلکسی A55 آنقدر شبیه به گوشی های سری S است که ممکن است برخی در تشخیص آن از سری پرچمداران مشکل داشته باشند. 161.1 x 77.4 x 8.2 میلی متر ابعادی است که سامسونگ برای این گوشی در نظر گرفته است. همچنین وزن محصول به 213 گرم می رسد. جنس پنل پشتی شیشه و بدنه آن نیز آلومینیومی است. سامسونگ A55 بر اساس استاندارد IP67 می تواند آب را تا عمق 1 متری به مدت 30 دقیقه تحمل کند. در بخش صفحه نمایش گوشی، پنل 6.6 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 1080 در 2340 را می بینیم. Gorilla Glass Victus Plus وظیفه محافظت از این صفحه نمایش در برابر خط و خش و ضربه را بر عهده دارد. پشتیبانی از HDR10+، روشنایی 1000 نیت، نرخ تازه سازی 120 هرتز و پشتیبانی از نمایشگر همیشه روشن از دیگر ویژگی های این صفحه نمایش گلکسی سامسونگ است. به طور کلی، ما با طیف گسترده ای از محصولات سر و کار داریم. اما صفحه نمایش قدرت و کیفیت بالایی دارد.

دوربین و تجهیزات ویژه

گوشی A55

تراشه منبع تغذیه گوشی است. بنابراین برای بهره برداری و اجرای برنامه بسیار مهم است. در گوشی سامسونگ a55 از تراشه اگزینوس 1480 استفاده شده است. این تراشه عریض است و عملکرد خوبی با مصرف بهینه باتری دارد. همچنین می تواند برنامه ها را به آرامی اجرا کند. در مورد انجام بازی، این گوشی می تواند انواع بازی ها را با گرافیک استاندارد انجام دهد. این تراشه با پردازنده گرافیکی Xclipse 530 عرضه می شود.
می توانید گلکسی A55 را با حافظه 128 و 256 گیگابایتی با 8 و 12 گیگابایت رم خریداری کنید. همچنین اگر به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارید، می توانید از کارت حافظه جانبی استفاده کنید. توجه داشته باشید که اسلات کارت حافظه اختصاصی وجود ندارد و با اسلات سیم کارت مشترک است.
دوربین A55 سیزده است که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی است. دوربین اصلی کیفیت خوبی دارد و می تواند تصاویر خوبی ثبت کند. همچنین می تواند با کیفیت 4K و 30 فریم در ثانیه فیلم بگیرد. تثبیت کننده الکترونیکی همچنین به جلوگیری از ثبت لرزش دست کمک می کند. دوربین سلفی این محصول 32 مگاپیکسلی است و ویدیوهای مناسبی را با کیفیت 4K ثبت می کند. در بخش دوربین، در مقایسه با Samsung a54 تغییر زیادی نکرده است.
باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نیازهای گوشی را تامین می کند و می توانید با استفاده از شارژر 25 واتی دوباره آن را شارژ کنید.

قیمت گوشی A55 است

گوشی هوشمند a55 در گستره وسیعی از محصولات سامسونگ قرار گرفته و قیمت مناسبی دارد. این محصول دارای ویژگی های زیادی است که در پایین ترین پرچمداران می توان یافت. اگر می خواهید یک گوشی با قابلیت های بالا با قدرت بالا و صفحه نمایش با کیفیت داشته باشید، A55 ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد. همچنین اگر به دنبال گوشی با قیمت پایین هستید گوشی a35 می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

خرید گوشی a55

تراشه اگزینوس 1480، صفحه نمایش Super AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و دوربین عالی 50 مگاپیکسلی همه چیزهایی هستند که سامسونگ a55 را ارزش خرید دارد. این گوشی با کیفیت می تواند بهترین انتخاب برای استفاده معمولی و حتی برای هدیه باشد. همچنین با مراجعه به سایت فروشگاه های معتبر اینترنتی می توانید از قیمت گوشی های سری A سامسونگ مطلع شده و همزمان اقدام به خرید موبایل نمایید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا