مزایا و معایب گوشی سامسونگ a35 5g

اگر شما هم بدنبال مطالعه مزایا و معایب گوشی سامسونگ a35 5g هستید این مقاله از سایت بیگ نیوز را مطالعه نمایید.

معرفی کامل گوشی سامسونگ a35 5g

گوشی گلکسی A35 در اوایل سال 2024 توسط سامسونگ معرفی شد.این گوشی مقرون به صرفه مشابه گوشی های سری s سامسونگ یعنی گلکسی اس 24 معمولی است و از نظر سخت افزاری تراشه قدرتمندتری نسبت به گلکسی A34 میان رده 2023 و می تواند برنامه ها را با سرعت بالاتر اجرا کند. سرعت؛ همچنین در هنگام خرید گوشی باید به این نکته توجه داشت که گلکسی A35 با رابط کاربری اندروید 14 و One UI 6.1 عرضه خواهد شد.

مزایا و معایب گوشی موبایل سامسونگ a35 5g

  • صفحه نمایش بزرگ با وضوح بالا
  • شکل خوب
  • پنل پشتی با 3 رنگ مختلف
  • باتری با ظرفیت کافی
  • وزن آن بیشتر از گلکسی A34 است

ظاهر و طراحی گوشی سامسونگ a35

گوشی A35

یکی از جدیدترین گوشی های سال 2024 شرکت سامسونگ، گوشی گلکسی A35 است که به عنوان یکی از بهترین و بهترین گوشی های مقرون به صرفه و میان رده در بین گوشی های سری A موجود در بازار شناخته می شود. سامسونگ گلکسی A35 را در ابعاد 161.7 x 78 x 8.2 میلی متر طراحی کرده و با وزن 209 گرم روانه بازار کرده است. برای طراحی پنل پشتی این گوشی از شیشه و برای قاب اطراف آن از پلاستیک استفاده شده است. برای محافظت از پنل جلویی A35، سازنده از یک لایه محافظ ویژه به نام Gorilla Glass Victus plus استفاده کرده است. گوشی گلکسی A35 در 3 رنگ آبی روشن، سرمه ای و بنفش (یاسی) موجود است که یکی از نقاط قوت طراحی این محصول است.
همانند سری های A34، A55 و S24، دوربین های پشتی a35 بدون ماژول دوربین به صورت افقی زیر یکدیگر قرار گرفته اند. در رابطه با طراحی جانبی باید به این نکته اشاره کرد که طراحان سامسونگ کانسپت Key Island را مانند گوشی های A15 و A25 در سمت راست گوشی A35 پیاده سازی کرده اند. طراحی جزیره کلید برای سهولت در دست گرفتن گوشی است، به طوری که کلیدهای پاور و تنظیم صدا در بالا و پایین قرار دارند.
در لبه های بالا و پایین، طبق معمول، یک پورت Type-C، دو بلندگو و یک میکروفون وجود دارد. برای قرار دادن سیم کارت یا رم، باید از یک سوزن مخصوص برای باز کردن شیار رم در سمت چپ استفاده کنید.

ویژگی ها و مشخصات فنی گوشی a35 سامسونگ

در طراحی و ساخت گلکسی A35 از تراشه اگزینوس 1380 سامسونگ استفاده شده است که در این تراشه از پردازنده گرافیکی Mali-G68 MP5 استفاده شده است. اگر گیمر هستید یا عکاسی یکی از فعالیت های مورد علاقه شماست، با قدرت این تراشه اگزینوس می توانید عکس های مناسب و بازی های نسبتا سنگینی را با قطع برق کم و متانت تجربه کنید. همچنین سامسونگ گلکسی A35 می تواند نیازهای روزانه مانند وبگردی و اجرای برنامه های مختلف را به طور کامل برطرف کند. همچنین این تراشه می تواند تاثیر مثبتی بر ذخیره انرژی باتری داشته باشد. بنابراین اگرچه قیمت گوشی a34 کمتر از قیمت گوشی a35 است، اما سامسونگ به معنای واقعی از تراشه بهتری برای Galaxy a35 استفاده کرده است.
سازنده کره ای هیچ تغییری در طراحی صفحه نمایش و مشخصات گوشی a35 ایجاد نکرده است; برای اینکه دقیقاً شبیه A34 به نظر برسد، گوشی A35 دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی با همان قاب ها است و در هسته آن از پنل supermold استفاده شده است. نرخ تازه سازی A35 120 هرتز و وضوح صفحه نمایش 1080 x 2340 پیکسل است. البته صفحه نمایش A35 از نمایشگر همیشه روشن نیز پشتیبانی می کند. برای قفل و باز کردن قفل صفحه باید از حسگر اثرانگشتی که در پایین صفحه قرار داده شده است استفاده کنید.
یکی از دلایلی که قیمت گوشی A35 سامسونگ نسبت به اواسط سال 2023 کمی بالاتر است دوربین اصلی این گوشی است که از نوع عریض است و تصاویر را با کیفیت 50 مگاپیکسل ثبت می کند و دوربین بعدی در این این گوشی از انواع فوق گسترده است و وضوح 8 مگاپیکسلی دارد. در نهایت دوربین سوم یک دوربین 5 مگاپیکسلی با سنسور ماکرو است. در پنل جلویی، یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی بدون بریدگی وجود دارد.
با توجه به اینکه این گوشی در سومین ماه سال 2024 معرفی شد، از نظر نرم افزاری دارای اندروید نسخه 14 و رابط کاربری One UI 6.1 بوده و در آینده آخرین آپدیت را دریافت خواهد کرد.
باتری این گوشی 5000 میلی آمپر ساعت است و برای شارژ آن باید از شارژر کابلی 25 واتی استفاده کنید. قیمت شارژر سامسونگ با توجه به قدرت آن محاسبه می شود و فروشگاه های معتبر اینترنتی قیمت مناسبی را برای شارژر 25 واتی در نظر گرفته است.

قیمت گوشی هوشمند سامسونگ A35 5G

گوشی A35

اگر به فکر خرید یک گوشی جدید در سال 2024 هستید که در رده متوسط ​​و اقتصادی قرار می گیرد و دارای تراشه قدرتمندی است که به شما این امکان را می دهد تا علاوه بر کار و کارهای روزمره مانند وبگردی، تماشای فیلم، اپلیکیشن های زیادی را در آن قرار دهید. ، عکس و کار می تواند ویرایش عکس را با یک برنامه سبک عالی برای شما انجام دهد و قیمت مناسبی داشته باشد; می توانید روی قیمت مقرون به صرفه گوشی a35 5g حساب کنید.

خرید گوشی هوشمند Galaxy a35

می توانید گلکسی A35 را از طریق فروشگاه اینترنتی فروشگاه های معتبر اینترنتی خریداری کنید. دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسلی است و از نظر تراشه می تواند برای افرادی که دوست دارند با گوشی بازی کنند راضی کننده باشد. صرفه جویی در مصرف انرژی از طریق باتری و صفحه نمایش بزرگ و با وضوح بالا از دیگر مزایای این گوشی است. قیمت مقرون به صرفه و مشخصات گوشی a35 از قوی ترین دلایل خرید این گوشی است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا