مزایا و معایب گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A15 4G

اگر شما هم بدنبال مطالعه مزایا و معایب گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A15 4G هستید این مقاله از سایت بیگ نیوز را مطالعه نمایید.

جزئیات کامل گوشی هوشمند Samsung Galaxy A15 4G با 128 گیگابایت رم و 6 گیگابایت رم

اگر به فکر خرید یک گوشی مناسب از برند سامسونگ هستید که به تازگی (آذر 1402) وارد بازار شده و علاوه بر ویژگی های کاربردی و شیک، از طراحی زیبا و بدنه خوب نیز بهره می برد. خرید گلکسی A15 4G را در نظر بگیرید. با توجه به تنوع موجود در قیمت گوشی های سامسونگ، گلکسی A15 نسبت به دوربین، تراشه و طراحی قیمت بسیار خوبی دارد.

مزایا و معایب گوشی هوشمند Samsung Galaxy A15 4G

  • صفحه نمایش با کیفیت با نرخ تازه سازی 90 هرتز
  • دارای جک 3.5 میلی متری صدا
  • طراحی مانند یک تلفن همراه
  • دوربین بزرگ با زاویه دید عریض با رزولوشن 50 مگاپیکسل
  • جعبه بدون آداپتور شارژ
  • بدن در برابر قطرات آب مقاوم نیست

ظاهر و طراحی گوشی سامسونگ گلکسی A15 4G با ظرفیت 128 گیگابایت و 6 گیگابایت رم

گوشی سامسونگ گلکسی A15 شبیه به پرچمدار سال 2023 یعنی گوشی های سری S23 است و طراحی خوبی دارد. قاب دور گوشی و پنل پشتی آن از پلاستیک ساخته شده است و هیچ لایه محافظ گوریلا گلس برای محافظت از صفحه نمایش شیشه ای روی این گوشی وجود ندارد، پس از آن در برابر ضربه محافظت کنید. همچنین از آنجایی که گوشی گواهی IPX ندارد، نباید آن را در محیط های گرد و غبار و مرطوب قرار دهید.

ابعاد سامسونگ گلکسی A15 160.1 x 76.8 x 8.4 میلی متر و وزن آن 200 گرم است. در سمت راست دکمه ای مستطیل شکل برای کم و زیاد کردن صدا و پاور و یا خاموش و روشن با طراحی خاص سامسونگ کی جزیره تعبیه شده است. در لبه پایینی گوشی یک پورت USB Type C، یک میکروفون و یک جک 3.5 میلی متری صدا وجود دارد که هنگام شارژ گوشی و اتصال هندزفری از آن استفاده می شود. حدود 84.3 درصد از بدنه گوشی به صفحه نمایش اختصاص داده شده است که فاصله کم بین لبه صفحه نمایش و بدنه گوشی را نشان می دهد. ارزش این ویژگی را می توان هنگام تماشای محتوایی مانند فیلم و سریال دید.

سامسونگ گوشی مقرون به صرفه گلکسی A15 خود را در رنگ های مشکی شجاع، آبی خوش بینانه، آبی جادویی و زرد شخصیتی عرضه کرده است تا بتوانید گوشی را به دلخواه خریداری کنید.

ویژگی ها و مشخصات فنی گوشی هوشمند Samsung Galaxy A15 4G با ظرفیت 128 گیگابایت و 6 گیگابایت رم

سامسونگ A15 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی است که از پنل Super AMOLED در وسط صفحه بهره می برد تا بتوانید انواع محتوای ویدیویی را با کیفیت 1080 در 2340 پیکسل تماشا کنید. نرخ تازه سازی این نمایشگر 90 هرتز است. 396 پیکسل در هر اینچ تراکم صفحه نمایش این گوشی مقرون به صرفه است که در جریان بررسی سامسونگ گلکسی A15 به وضوح بیان شده است که این ویژگی یک ویژگی ضروری برای استفاده در طول روز است.
سامسونگ این گوشی مقرون به صرفه را در سال 2023 با نسخه 14 سیستم عامل اندروید و رابط کاربری One UI 6 عرضه کرد و شما می توانید از رابط کاربری این گوشی در کاربری های مختلف گوشی استفاده کنید. تمامی برنامه های سازگار با اندروید 14 به راحتی بر روی گوشی نصب می شوند و سرعت برنامه بالاتر از سایر گوشی های مقرون به صرفه است که این یک مزیت بزرگ است.

گوشی گلکسی A15 از اینترنت 4G پشتیبانی می کند و دارای تراشه مدیاتک هلیو G99 با معماری 6 نانومتری است. پردازنده مرکزی Helio G99 یک تراشه اقتصادی است که ممکن است برای انجام بازی ها یا اجرای برنامه های گرافیکی سنگین انتخاب مناسبی نباشد. اما این یک تراشه عالی برای کارهای روزمره و اجرای برنامه ها و برنامه های کاربردی سبک ماموریت در نظر گرفته می شود.

در بدنه این گوشی یک شیار سیم کارت دو طرفه تعبیه شده است که به شما امکان می دهد 2 سیم کارت را وارد کنید یا به جای سیم کارت در اسلات دوم از یک کارت جانبی microSDXC استفاده کنید.

سامسونگ 3 دوربین مجزا را به صورت عمودی در پنل پشتی این گوشی قرار داده است تا بتوانید با هر لنز عکس های متفاوتی بگیرید. با استفاده از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی گلکسی A15 می توانید عکس هایی با زاویه دید عریض ضبط کنید، سپس می توانید با دوربین 5 مگاپیکسلی عکس های فوق عریض و با دوربین 2 مگاپیکسلی در حافظه گوشی عکس های ماکرو ثبت کنید. در هنگام ضبط از کیفیت 1080p با نرخ 30 فریم بر ثانیه لذت خواهید برد که در تست دوربین گلکسی A15 در مقاله نقد و بررسی این گوشی مشاهده می کنید. همچنین یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی روی صفحه نمایش برای گرفتن عکس و فیلم وجود دارد.

برای شارژ باتری 5000 میلی آمپری a15 باید از آداپتور 25 واتی و کابل شارژر Type-C به Type-C استفاده کنید، اما توجه داشته باشید که برای شارژ گوشی فقط کابل شارژ در جعبه موجود است و باید آن را خریداری کنید. . آداپتور جداگانه 25 وات

قیمت سامسونگ گلکسی A15 4G رم 128 گیگ رم 6 گیگ

با توجه به لیست و تنوع قیمت گوشی های موبایل در ایران و بازار بین المللی، قیمت گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A15 4G با ظرفیت 128 گیگابایت رم 6 گیگابایتی به عنوان یک گوشی در حال ظهور اقتصادی بسیار گران به حساب می آید . می توانید در خرید آن تردید نکنید.

خرید گوشی هوشمند Samsung Galaxy A15 4G با ظرفیت 128 گیگابایت و 6 گیگابایت رم

اگر به فکر خرید یک گوشی ارزان قیمت از برند معروف سامسونگ هستید که از نظر طراحی و ظاهر هیچ تفاوتی با مدل های معروف آن ندارد و دارای دوربین بزرگ 50 مگاپیکسلی و صفحه نمایش جذاب به همراه دوربین درست است. تراشه برای کارهای روزمره بهتر است گوشی هوشمند Samsung Galaxy A15 4G 128 GB RAM 6 GB را از فروشگاه های معتبر اینترنتی خریداری کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا