مزایا و معایب گوشی گوشی سامسونگ a05

اگر شما هم بدنبال مطالعه مزایا و معایب گوشی گوشی سامسونگ a05 هستید این مقاله از سایت بیگ نیوز را مطالعه نمایید.

خرید گوشی سامسونگ A05

سامسونگ یک گوشی ارزان قیمت بسیار خوب تولید کرده که قیمت و کارایی مناسبی دارد و برای کاربرانی که کاربرد خاصی از گوشی ندارند ایده آل است. یکی از بهترین مدل های موبایل سامسونگ در دسته گوشی های ارزان قیمت گوشی a05 است که با بودجه محدود قابل خرید و استفاده است. بنابراین، اگر قیمت گوشی برای شما مهم است، بهتر است در مورد این گوشی بیشتر بدانید.

مزایا و معایب گوشی موبایل سامسونگ A05

مفید
• قیمت مناسب
• باتری 5000 میلی آمپری
• صفحه نمایش بزرگ
از دست دادن
• با توجه به قیمت اینطور نیست

ظاهر گوشی سامسونگ a05

سامسونگ a05 یک گوشی با ابعاد 168.8 x 78.2 x 8.8 میلی متر و وزن 195 گرم است. بدنه و پشت گوشی از پلاستیک ساخته شده است که بافت خاصی دارد و از لیز خوردن بدنه جلوگیری می کند. صفحه نمایش استفاده شده در گوشی سامسونگ a05 از نوع LCD PLS است که 6.7 اینچ است و با رزولوشن 720 در 1600 پیکسل کیفیت تصویر خوبی را نشان می دهد. در پشت گوشی شاهد دو دوربین هستیم که به صورت عمودی قرار گرفته اند. سامسونگ این گوشی را در رنگ های سبز، نقره ای و مشکی روانه بازار کرده است.

مشخصات فنی گوشی a05

در این گوشی زیبا و مقرون به صرفه از تراشه 12 نانومتری Helio G85 استفاده شده است. در این تراشه از دو هسته 2 گیگاهرتزی و شش هسته 1.8 گیگاهرتزی برای مدیریت عملکرد گوشی استفاده شده است. پردازنده گرافیکی گوشی نیز Mali-G52 است. سیستم عامل این گوشی اندروید 13 بوده و از رابط کاربری One UI 4.1 بهره می برد. سامسونگ برای این گوشی 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم در نظر گرفته است. میزان حافظه گوشی را می توان افزایش داد. همچنین لازم به ذکر است که این گوشی دارای نسخه ارزان تری با رم کمتر است و در صورت تمایل می توانید گوشی سامسونگ A05 4G با رم 4 گیگابایتی را انتخاب کنید. دوربین اصلی این گوشی یک دوربین بزرگ 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 است. دوربین ثانویه معمولاً یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است و یک لنز با زاویه دید عریض 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی قرار می گیرد. این گوشی قابلیت فیلمبرداری با سرعت 30 و 60 فریم بر ثانیه را دارد. اما در کل نمی توان از این گوشی انتظار دوربین خوبی داشت و اگر گوشی برای عکاسی می خواهید باید به سراغ گزینه گران تری با دوربین بهتر بروید. این گوشی که یکی از بهترین گوشی های سامسونگ در رده اقتصادی محسوب می شود دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بوده و با آداپتور 25 واتی شارژ می شود. البته خبری از امکان شارژ معکوس یا بی سیم نیست که با توجه به قیمت گوشی چندان دور از انتظار نیست.

قیمت گوشی سامسونگ A05

این موبایل این روزها یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های موبایل محسوب می شود که امکانات مناسبی برای آن در نظر گرفته شده است و می توانید آن را از فروشگاه اینترنتی تکنایف خریداری کنید.

هزینه خرید گوشی سامسونگ A05

این گوشی سامسونگ ارزش خرید بالایی دارد و انتخاب خوبی برای خرید است. اگر استفاده از گوشی هوشمند شما کم و محدود است یا به فکر گوشی دومی هستید که در کنار گوشی گران قیمت خود استفاده کنید، ممکن است بخواهید به خرید گوشی a05 فکر کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا