مزایا و معایب گوشی a05s رم ۴ حافظه ۱۲۸

اگر شما هم بدنبال مطالعه مزایا و معایب گوشی a05s رم ۴ حافظه ۱۲۸ هستید این مقاله از سایت بیگ نیوز را مطالعه نمایید.

گوشی

خرید موبایل a05s 4 رم 128 گیگ

در این سال ها برند کره ای سامسونگ توانست با عرضه محصولات متنوع و باکیفیت در قیمت های مختلف، جایگاهی منحصر به فرد در بازار گوشی های هوشمند به دست آورد. اگر قصد خرید گوشی سامسونگ را دارید، خوب است با یکی از جدیدترین محصولات اقتصادی سامسونگ یعنی Samsung Galaxy A05s با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی آشنا شوید. زیرا این موبایل پس از ورود به بازار به یکی از گران ترین محصولات مقرون به صرفه تبدیل شده است.

مزایا و معایب گوشی a05s RAM 4 memory 128

طراحی گوشی a05s رم 4 حافظه 128

سامسونگ طبق معمول در طراحی Galaxy A05s از زبان طراحی ساده و مینیمال استفاده می کند. این گوشی با بدنه پلاستیکی مرغوب تولید شده که علاوه بر سبک بودن، مقاومت خوبی در برابر ضربه و خط و خش دارد.
ابعاد این گوشی 168*77.8*8.8 میلی متر و وزن آن 194 گرم است. این ابعاد و وزن گوشی را به اندازه مناسبی برای استفاده روزمره تبدیل کرده است، اگرچه Galaxy a05s ممکن است برای کسانی که به دنبال یک گوشی فوق باریک هستند بسیار سنگین باشد.
Samsung Galaxy A05s دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی PLS LCD با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل و نرخ تجدید 90 هرتز است. صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی این گوشی تجربه تماشای فیلم، بازی و وبگردی را افزایش می دهد.
صفحه نمایش ال سی دی PLS این گوشی روشنایی و کنتراست خوبی دارد و در نور معمولی محیط به خوبی عمل می کند. یکی از مزایای فناوری PLS LCD زاویه دید وسیع است که تصاویر واضحی را از زوایای مختلف نشان می دهد.

مشخصات فنی گوشی a05s، رم 4، حافظه 128 تراشه اسنپدراگون 680، استفاده شده در گوشی گلکسی a05s با معماری هشت هسته ای، عملکرد مناسبی را برای اجرای برنامه های متوسط ​​و بازی های سبک در حد متوسط ​​ارائه می دهد. این پردازنده با استفاده از فناوری ساخت 6 نانومتری بهترین مصرف انرژی را دارد و کمک زیادی به افزایش عمر باتری می کند.
حافظه رم 4 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 128 گیگابایتی این گوشی مقرون به صرفه فضای کافی برای ذخیره انواع فایل ها، عکس ها و فیلم ها را فراهم می کند و عملکرد بسیار روان را برای اجرای همزمان چندین برنامه تضمین می کند.
تنظیمات دوربین سه گانه این گوشی شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی با دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است که کاملا رایگان است. انتظارات کاربر از یک گوشی ارزان قیمت را برآورده می کند.

قیمت گوشی a05s رم 4 مموری 128

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A05s با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با صفحه نمایش باکیفیت، پردازنده اسنپدراگون 680، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در حال حاضر یکی از بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت زیر 10 میلیون تومان است و بالعکس سامسونگ s سری گوشی ها قیمت مناسبی داشته باشد

با توجه به مشخصات و قیمت مناسب، خرید گلکسی A05 می تواند خریدی منطقی برای کاربرانی باشد که به دنبال یک گوشی هوشمند میان رده با عملکرد خوب و امکانات متنوع هستند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا