مسیرهای فروش را برای بهبود استراتژی فروش آنلاین توضیح دهید

[ad_1]

استراتژی | فروش

اگر شما یک مبتکر دوره آنلاین باشید و بیش از همه جنبه های فنی ارتقاء دوره خود ، چگونگی دریافت پیام خود از آنجا یا چگونگی خرید مردم از شما برای خرید ، غافلگیر شوید.

مردم وقتی در مورد مسیرهای فروش صحبت می کنیم ، کمی ناراحت هستند و تمایل دارند در جهت مخالف حرکت کنند ، اما این چیزی است که امروز می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم ، درست است؟

کاری که من می خواهم انجام دهم کمک به کاهش فشار اضافی برای شما در هنگام فروش آهنگ است.

برخی افراد این کلمه را دوست ندارند. آنها می روند “قیف فروش ، این خیلی رابطه ای نیست. اوه!”

شما در محل کار هستید ، در حال کار برای دستیابی به فروش هستید. ما امیدواریم که رابطه با افرادی که یک روز دانش آموزان شما خواهند بود از طریق قیف فروش حاصل شود.

آنچه که مسیر فروش انجام می دهد این است که در واقع راهی برای ایجاد آن دانش مانند فاکتور اعتماد است زیرا در حال حاضر شما این برنامه عالی را دارید ، این دوره عالی که هیچ کس یا افراد معدودی از آن نمی دانند ، و شما نیاز به داشتن آن دارید.

بیایید در مورد آهنرباهای سرب صحبت کنیم

آنها باید در مورد شما بدانند. این اولین قدم در مسیر تبدیل شماست و این است که آنها را با شما آشنا می کند.

از مسیر قیف چند طرف وجود دارد و این اولین نکته ، آهنرباهای سرب است. آهنربای اصلی در جایی است که شما به دانش آموز بالقوه خود که می خواهد آنها را ارائه دهد ، دارای ارزش بسیار زیادی می باشد.

آنها در ازای این اطلاعات ، آدرس ایمیل خود را به شما می دهند. نمی دانم طرح جدید صفحه Facebook را دارید یا خیر. این فقط در سراسر جهان منتشر شد. مدتی است که در چند کشور معرفی شده است ، اما در سطح جهان از قبل شروع شده است.

سرانجام ، فیس بوک ، همانطور که کرد ، دوباره چیزها را تغییر داد. اکنون صفحات فیس بوک ما در زبانه ها سفارشی شده اند. یک برگه برای فیلم ها ، پست ها برای آن و غیره وجود خواهد داشت. این فقط پیمایش برای چه کسی نیست.

باز هم ، این فقط اهمیت دریافت آدرس ایمیل افراد را برجسته می کند ، زیرا فیس بوک می تواند هر زمان که بخواهد برای صفحه شما انجام دهد.

شما حتی می توانید از دست دادن.

قابل حذف است.

شما باید آدرس ایمیل افراد را بدست آورید ، و این اولین قدم در مسیر تبدیل است که در آن افراد با شما آشنا می شوند و اطلاعات ایمیل مورد نظر خود را برای آدرس ایمیل خود ارائه می دهند.

در حالت ایده آل ، آهنربای اصلی ، مردم نیز می روند ، “چگونه می توانم آهنربای سرب ایجاد كنم؟ آهنربای سرب چه خواهد بود؟ چه كاری باید انجام دهم؟”

نکته مهم و حرفه ای در مورد آهنرباهای سرب این است که با ارائه اولیه شما هماهنگ است.

بیایید بگوییم که شما CrossFit را انجام می دهید ، و برنامه ای در مورد آموزش CrossFit ، ورزش بدنی دارید. آهنربای اصلی خود را وارد رژیم نکنید زیرا در مورد رژیم صحبت می کنید ، سپس در ارائه اصلی خود درباره ورزش بدنی صحبت می کنید.

آهنربای اصلی خود را ثابت نگه دارید و آن را از نمایشگر اصلی خود جدا کنید که در مورد تمرینات نیز صحبت خواهد کرد.

آنها را با برنامه ای که می خواهید به دانشجویان خود بفروشید ، سازگار نگه دارید. از اینجا شروع می کنیم. در اینجا مردم با شما آشنا می شوند ، شروع به ایجاد رابطه می کند و شروع به ایجاد اعتماد می کند.

هنگامی که ایمیل آنها را دریافت کردید ، آنها را به آهنربای سرب تحویل می گیرید که اطلاعات خوبی کسب می کنند و به آنها کمک می کند کمی زندگی خود را تغییر دهند. غلبه بر یک بار یا هر آنچه آنها را شب ها بیدار می کند یا مشکلی را که می خواهند حل کنند.

شما این اطلاعات را در اختیار آنها قرار می دهید و آنها می روند ، “وای! من آنچه را که این شخص گفته است را دوست دارم. آنها در این زمینه قدرت دارند. من به آنها گوش خواهم داد.” شما آهنربای اصلی خود را به آنها می دهید.

در ادامه با موضوع ایمیل همراه باشید

مرحله بعدی این است که شما موضوع ایمیل را دنبال می کنید. در این مجموعه ایمیل ، روابط را توسعه می دهید و همچنین اطلاعات جالب دیگری را در مورد سایر مناطق که ممکن است گیر کرده باشند به آنها می دهید.

این مجموعه ایمیل بار دیگر ارزش خود را به لبه می بخشد ، و به آنها کمک می کند تا بر نقطه درد غلبه کنند ، بلکه به ایجاد این رابطه بپردازند و اعتماد به نفس ایجاد کنند. بعد از اینکه یک ایمیل یا دو پیام برای آنها ارسال کردید ، می توانید آنها را به نمایش اصلی خود ببرید ، “سلام! اگر دوست دارید این اطلاعات را داشته باشید ، این مهمترین اصلی است ، شما برنامه عالی من را برای مربیان CrossFit دوست دارم.”

من نمی دانم. عضلات شکم عالی خواهند بود ، مگر نه؟ آره!

محصول اولیه خود را پیشنهاد دهید و آنها را به حرکت درآورید. اطلاعاتی را در مورد آنچه در محصول اصلی است به آنها بدهید و آنها را از این طریق گرم کنید.

سرکوب فروش و اصلی ترین رابطه آغاز رابطه کسی است که شما را به هیچ وجه نمی شناسد ، با کسی که موج سواری می کند ، دانش آموزان را تشویق می کند و در مورد برنامه و محصولات شما به دیگران می گوید.

من می دانم که بسیاری از مردم در این فناوری غوطه خورده اند و مورد غفلت قرار گرفته اند. شما یک برنامه عالی دارید ، اما شما فقط در دنیای فناوری گم شده اید ، وردپرس وجود دارد ، و تمام افزونه هایی که کار می کنند وجود دارد …

سپس نحوه ارسال دوره وجود دارد. سپس از آنجا خارج شده است. سپس صفحات فرود شما وجود دارد. سپس ، همانطور که گفتیم ، ایمیل ارسال می کنیم. چگونه این همه سازماندهی می کنید؟

اینجاست که می خواهم به شما کمک کنم. این کمک به صاحبان مشاغل محصولات خود را بصورت آنلاین و شش عدد مختلف به فروش می رساند. من کمی درباره آنچه در اینجا صحبت می کنم می دانم.

من در پس زمینه کار کردم و کارهای فنی را می دانم ، و می دانم چگونه استرس را برای شما کاهش می دهم. ابزارهایی وجود دارد که باید روی آنها سرمایه گذاری کنید ، و اینها ابزار گران نیستند.

ممکن است برخی از افراد به عنوان مثال ClickFunnels به یکی از این ابزارها نگاه کنند. من عاشق ClickFunnels هستم. او همه چیز را انجام می دهد. شما می توانید این کار را فقط با 97 دلار شروع کنید. این حاشیه است.

اگر یک تجارت آنلاین را اداره می کنید ، باید در آن سرمایه گذاری کنید. آنچه مردم انجام می دهند این است که آنها در هر ماه 20 دلار هزینه می کنند ، سپس 20 دلار دیگر در این ماه و 20 دلار در ماه برای این.

سپس من سه چیز مختلفی راجع به آن نرم افزارها به دست آوردم که همه این موارد را به هم می چسباندم. در حالی که اگر فقط در یک ابزار سرمایه گذاری کنید که به همان قیمت تمام شود ، آن را ساده می کند.

می توانید دوره های خود را راه اندازی و راه اندازی کرده و در کمترین زمان ممکن آنها را بفروشید. این چیزی هست که ما میخواهیم. ما نمی خواهیم که سر خود را در برابر هر دیوار پیاده روی فشار دهید ، “آه! آیا باید از این ابزار استفاده کنم؟ آیا باید از این افزونه استفاده کنم؟ آیا می توانم از این بستر استفاده کنم؟” می خواهید نرم افزار خود را تنظیم و راه اندازی کنید تا بتوانید شروع به تبلیغ آن کنید.

آنها را به دانشجویان آینده منتقل کنید و به پیام شما گوش دهید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا