برترین های کسب و کارساختمان و مسکن

معرفی جذاب ترین و برترین مناطق کردان برای خرید باغ ویلا در سال 1402

معرفی جذاب ترین و برترین مناطق کردان برای خرید باغ ویلا در سال 1402

  • جذاب ترین منطقه کردان برای خرید ویلا کجاست؟
  • برای خرید یک ویلای نقلی در کردان چه بودجه ای نیاز هست ؟
  • بهترین منطقه برای تفریح و گردش در کردان کدام منطقه است؟

این سوالاتی است که این روز ها سراغ اکثر افراد ساکن شهر های تهران و کرج میرود. همانطور که میدانید کردان نزیک ترین منطقه به شهر کرج است و فاصله این منطقه با شهر کرج حدود 20 دقیقه است. البته این منطقه جذاب هم به شهر تهران نزدیک است و شما با طی کردن مسافتی 70 دقیقه ای میتوانید به کردان برسید. این سالها افراد زیادی کردان را به سبب ویلاهای جذاب و برگذاری مهمانی و جشن های لوکس و خاص میشناسند و بیشتر این افراد در این چند سال به فکر خرید یک ویلا در کردان هستند.

در چند سال اخیر به دلیل تورم منفی وشرایط بد اقتصادی قیمت ویلا در کردان افزایش بی سابقه ای را تجربه کرد. این افزایش قیمت باعث شده تا خیلی از مردم در خرید ویلا در کردان منصرف شوند و از نا امیدانه آرزوی داشتن یک ویلا در کردان را داشته باشند. اما برای نا امید شدن بسیار زود است، ویلاهایی در کردان هستند که با امکانات کامل و معماری جذاب با قیمت ارزان یا زیر قیمت بفروش برسند که در ادامه مقاله به این ویلاها میپردازیم.

منطقه بزرگ کردان به دو بخش کردان شمالی و کردان جنوبی تقسیم میشود و هریک از این بخش ها از چند منطقه و هر یک از این مناطق به چند روستا تقسیم میشوند. معروف ترین و محبوب ترین بخش کردان، کردان جنوبی است که از مناطق سهیلیه، چهارباغ، تهراندشت و خوده کردان تشکیل شده است. هر یک از این مناطق خصوصیات خاص و جذابی برای خود دارند.

ادرس دریاچه کردان | برترین

در ادامه میخوانید:

  • سرخاب، سرسبز و دل‌انگیز برای تفریح و خرید ویلا

  • سهیلیه، بهترین منطقه برای سرمایه گذاری در کردان

  • ویلاهای نقلی و جذاب در کردان

سرخاب، سرسبز و دل‌انگیز برای تفریح و خرید ویلا

سرخاب منطقه ای جذاب و سرسبز با آب و هوایی مطلوب و دلچسب که در منطقه تهراندشت کردان جنوبی واقع شده است. علاوه بر سرسبزی و طروات این منطقه، سرخاب یکی از گزینه های فوق‌العاده برای خرید ویلا در کردان است. در چند سال اخیر سرخاب به سبب سرمایه گذاران تهرانی و کرجی رشد بی نظیری در صنعت ملک و املاک داشته است.

ویلاهای سرخاب اکثرا از امکاناتی ماننده انشعابات قانونی و سند تک برگ بهره میبرند که این مشخصات باعث میشود تا افرادی که برای خرید ویلا به این منطقه سفر میکنند یک سرمایه گذاری بی دغدغه و بی درد سری را تجربه کنند. قیمت ویلا در سرخاب کمی گران‌تر از سهیلیه و مناطق آن است و قیمت ویلا در سرخاب از 5 میلیارد تومان آغاز و تا 15 میلیارد به بالا هم ادامه دارد.

علاوه بر سرمایه گذاری بی دغدغه و کسب سود بالا از ویلاهای سرخاب، زمین های این منطقه هم برای خرید و ساخت ویلا میتواند گزینه بسیار عالی برای سرمایه گذاری باشد. اگر بودجه کافی برای خرید ویلا در سرخاب ندارید میتوانید با خرید زمین در این منطقه سرمایه و ثروت خود را افزایش دهید.

قیمت زمین در سرخاب از متری 2 میلیون تومان شروع میشود و تا متری 12 میلیون تومان هم معامله میشود. اگرچه قیمت ویلا در منطقه سرخاب کمی گران است اما بعد از خرید ویلا در سرخاب میتوانید فصل جدیدی از زندگی خود را با کسب سود بالا و گذراندن اوغات فراقت میان خانواده و دوستان تجربه کنید.

چنانچه میخواهید تا اطلاعات کامل تری راجع‌به قیمت زمین در سرخاب کسب کنید یا به دنبال خرید ویلا در سرخاب هستید میتوانید با کلیک بر روی آدرس https://www.zamiin.ir/area/sorkhab/ وارد صفحه قیمت ویلا در سرخاب سایت زمین شوید و ویلاهای موجود در این سایت را مشاهده کنید.

ادرس دریاچه کردان | برترین

سهیلیه، بهترین منطقه برای سرمایه گذاری در کردان

سهیلیه منطقه ای جذاب و سرسبز که به قلب کردان هم معروف است. این منطقه علاوه بر سرسبزی و آب و هوایی دل‌انگیز، از منابع آب آشامیدنی کاملی بهره میبرد. این منطقه بزرگ‌ترین منطقه کردان است و از روستاها و شهرک های متعددی ساخته شده است.

ویلاهای منطقه سهیلیه به دلیل قیمت مناسب و ارزانی که دارند بسیار مورد توجه افراد و سرمایه گذاران قرار گرفته است. شما میتوانید در منطقه سهیلیه ویلاهایی با رنج های قیمتی متفاوت مشاهده کنید. لوکس ترین منطقه سهیلیه را میتوان به شهرک زعفرانیه کرج اشاره کرد و محبوب ترین منطقه ویلایی این منطقه را میتوان به لشگرآباد اشاره کرد.

قیمت ویلا در سهیلیه از 2 میلیارد و 600 تومان آغاز و تا 110 میلیارد تومان هم میرسدو محبوب ترین سبک برای خرید ویلا در سهیلیه، ویلاهای 300 متری سهیلیه است. این ویلاها به دلیل بهره بری کامل از امکانات و معماری جذاب و اروپایی خود بسیار میان سرمایه گذاران محبوب است.

این ویلاها به دلیل متراژ مناسب خود بسیار مناسب خانواده ها است. در این ویلاها به راحتی میتوانید مراسماتی ماننده جشن های تولد، مهمانی ها و… برگزار کنید.

اگر تصمیم دارید تا از قیمت ویلا درحد300 متر در سهیلیه مطلع شوید یا به دنبال خرید ویلا درحد300 متر در سهیلیه هستید میتوانید با مراجعه به آدرس https://zavilla.ir/l/villa-soheilie/ وارد صفحه خرید ویلا در سهیلیه کرج سایت زاویلا شوید و در این صفحه میتوانید حتی از قیمت ویلا در سهیلیه کرج باخبر شوید.

ویلاهای نقلی با بودجه پایین در کردان

در کردان ویلاهایی با متراژ پایین وجود دار که این ویلاها به دلیل متراژ پایین خود بسیار ارزان هستند. ویلاهای نقلی کردان بسیار مناسب خانواده ها است زیرا به دلیل متراژ کم و مناسب خود و قیمت ارزان خود میتواند نیاز خانواده های ساکن تهران و کرج را رفع کند. متراژ این ویلاها از 200 متر آغاز میشود تا 400 متر میرسد، یک نکته راجع‌به ویلاهای نقلی وجود دارد آن هم این است که متراژ کم این ویلاها از امکانات ویلا کم نکرده است و شما میتوانید امکاناتی که در یک ویلای بزرگ مشاهده میکنید را ر ویلاهای نقلی مشاهده کنید. قیمت این ویلاهم از 2 میلیارد آغاز میشود.

درصورتی که میخواهید تا از وضعیت و شرایط قیمت ویلا نقلی در کردان مطلع شوید یا به فکر خرید ویلا نقلی در کردان هستید میتوانید با کلیک بر روی تارنمای http://zavilla.ir/l/noghli/ وارد سایت زاویلا صفحه فروش ویلا نقلی کردان شوید و از امکانات این سایت بهره ببرید.

ادرس دریاچه کردان | برترین

معتبر ترین سایت املاکی در کردان

سایت زمین : زمین اولین و برترین سایت در حوزه خرید و فروش ویلا در کردان است، اگر تصمیم دارید از قیمت دقیق ویلا در کردان مطلع شوید میتوانید به آدرس zamiin.ir مراجعه کنید.

zavilla: زاویلا دیگر سایت معتبر و مورد اعتماد در حوزه املاک کردان است، در این سایت مشاوران حرفه ای وجود دارد که به صورت رایگان آماده خدمات رسانی به شما است. برای ورود به سایت زاویلا میتوانید با مراجعه به مرورگر خود و سرچ کلمه zavilla.ir وارد سایت زاویلا شوید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا