معرفی سنت میگل: جدید در برنامه کاتالونیا

[ad_1]

Tamariu یکی از بهترین مکان های تعطیلات تابستانی است. یک دهکده ماهیگیری بود. در فاصله کمتر از 2 ساعت از بارسلونا و یک مقصد ایده آل برای تعطیلات با خانواده ها قرار دارد. ارزش گذراندن وقت در انزوا و آرام را دارد. ساحل وجود دارد که می توانید از فعالیت های مختلفی از جمله غواصی قایقرانی و قایقرانی لذت ببرید. آب خالص ساحل محیطی آرام و آرام را به شما می دهد. بسیاری از رستوران های محلی با تراس راحت کنار ساحل وجود دارند. می توانید از طپاها غذای ماهی تازه و تونیک عصرانه لذت ببرید. این دهکده کوچک پر از جذابیت و زیبایی است. این روستا مردم از سراسر جهان را به خود جلب می کند. برخی از دهکده های شلوغ مانند Llafranc Calella de Parafrugell و Palamos وجود دارند که می توانید از آنها بازدید کنید و کاوش کنید.

Tamariu در طول سال از نور آفتاب گرم لذت می برد. تابستان طولانی است. نسیم ملایمی در دریا می وزد و با دهکده زیبا معاشقه می کند. در پاییز و بهار آسمان واضح است و درجه حرارت قابل قبول است. زمستان کوتاه مرطوب و باد است. این منطقه بهترین مکان برای تعطیلات بالغ و مستقل است. بسیاری از بازدید کنندگان بین المللی و خانواده های اسپانیایی در آخر هفته ها از این مکان بازدید می کنند. برای کودکان و نوجوانان چیزهای زیادی برای لذت بردن وجود دارد.

با اقامت در یک ویلای زیبا که در فاصله کمی از ساحل واقع شده است می توانید لذت بیشتری ببرید. Sant Miguel یک ویلای زیبا است که بهترین امکانات را در کلاس خود ارائه می دهد. ویلا برای راحت تر کردن اقامت شما همه چیز را دارد. این ویلا در کوههای دیدنی اطراف دریا واقع شده است. هوای تازه از کوهستان به شما انرژی و فرصت می دهد تا هر کاری را که می خواهید در تعطیلات انجام دهید.

در ویلا سه اتاق خواب و دو حمام وجود دارد که بهترین مکان برای استراحت و لذت بردن از فرهنگ زیبای دکوراسیون کاستا براوا است. ویلا کاملاً مبله است. این ویلا به استانداردهای استاندارد بالا مجهز شده است. گرمای مرکزی در همه جا وجود دارد کلیه تجهیزات مدرن در آشپزخانه وای فای موجود است و هر آنچه برای لذت بردن از تعطیلات خود نیاز دارید در ویلا موجود است. ویلا پارکینگ رایگان نیز در اختیار شما قرار می دهد. ویلا همچنین دارای یک ماشین لباسشویی و یک اتاق نشیمن است. یک ماشین ظرفشویی و پنکه سقفی نیز برای گردشگران در دسترس است.

می توانید از زندگی در بیرون ویلا لذت ببرید. یک استخر خصوصی بزرگ وجود دارد که می توانید با خانواده خود شنا کنید و از آن لذت ببرید. یک منطقه باربیکیو وجود دارد که می توانید در زیر سایه ستاره ها شبانه با خانواده خود شام بخورید و بخورید.

یک باغ زیبا با درختان کاج بوی شیرین وجود دارد. می توانید در پارک راه بروید و با خانواده خود تفریح ​​کنید.

می توانید روزهای اوقات فراغت را در سواحل روستای ماهیگیری و سنت میگوئل سپری کنید. شما می توانید هر کجا که می خواهید در Costa Brava بمانید. مطمئناً با منظره های زیبایی روبرو خواهید شد چه در دریا و چه در کوه. Tamariu بهترین مکان برای آن دسته از افرادی است که می خواهند وقت خود را بی سر و صدا و در فضایی مهیج سپری کنند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا