معرفی گوشی گلکسی آ ۵۴ سامسونگ | Galaxy A54 Samsung

اگر شما هم بدنبال مطالعه معرفی گوشی گلکسی آ ۵۴ سامسونگ | Galaxy A54 Samsung هستید این مقاله از سایت بیگ نیوز را مطالعه نمایید.

معرفی Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

در میان طیف وسیع گوشی های سری A سامسونگ، گوشی های سری 50 این شرکت با استقبال خوبی مواجه شده اند. این گوشی های هوشمند در سال گذشته بسیار محبوب بوده اند. قیمت های مناسب در کنار سخت افزار و نرم افزار روز دنیا باعث محبوبیت این گوشی ها شده است. آخرین جایگزین این گوشی ها a54 نام دارد. a54 5g یکی از جدیدترین گوشی های پرچمدار سامسونگ است که ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری بسیار خوبی دارد. اگر به فکر خرید گوشی سامسونگ a54 5g هستید، بد نیست در مورد این گوشی سامسونگ بیشتر بدانید.

  • طراحی مشابه یک تلفن همراه سامسونگ
  • وضوح بسیار بالا و صفحه نمایش روشن با نرخ تازه سازی بالا
  • عملکرد باتری خوب
  • دارای آخرین نسخه اندروید و رابط کاربری One UI است
  • عملکرد عالی دوربین عالی است

  • شارژر داخل جعبه نیست

مشخصات گوشی A54 5G

صفحه نمایش با کیفیت A54

اولین چیزی که در مورد گوشی سامسونگ a54 باید گفت این است که سامسونگ طراحی این گوشی را با خانواده گلکسی اس 23 تطبیق داده است. ابعاد گلکسی A54 158 در 76.7 در 8.2 میلی متر و وزن آن 202 گرم است. باید بگوییم که سامسونگ a54 از قاب پلاستیکی بهره می برد. به همین دلیل است که قیمت a54 آنقدر گران نیست. هنگام خرید a54 به این نکته توجه داشته باشید که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی است. صفحه نمایشی با نرخ تازه سازی 120 هرتز. از ویژگی های این صفحه نمایش می توان به پشتیبانی از HDR10 اشاره کرد. این صفحه نمایش تا 1000 نیت روشنایی تولید می کند. صفحه نمایش نصب شده بر روی گوشی a54 وضوح تصویر 1080 در 2340 پیکسل را در مقابل کاربر قرار می دهد. صفحه نمایش توسط لایه ای از گوریلا گلس 5 محافظت می شود.این لایه محافظ صفحه نمایش گوشی را در برابر خط و خش و ضربه مقاوم می کند. صفحه نمایش AMOLED نصب شده در این گوشی هوشمند به شما این امکان را می دهد که با هر گوشی زیر نور خورشید به خوبی کار کنید.

صفحه نمایش برای تماشای فیلم و کار با برنامه های مختلف عالی است. صفحه نمایش این گوشی قابلیت همیشه روی صفحه را خواهد داشت. در ادامه بد نیست بگوییم که گوشی a54 5g دارای اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1 سامسونگ است. یک رابط کاربری همیشه دارای ویژگی های نرم افزاری عالی بوده است. هم امنیت بالایی دارد و هم امکانات ویژه ای را در اختیار کاربران قرار می دهد.

تجهیزات A54

گوشی سامسونگ a54 5g نیز از سخت افزار مناسبی استفاده می کند. اولین چیزی که در قسمت سخت افزار باید به آن اشاره کنیم این است که سامسونگ A54 از تراشه Exynos 1380 بهره می برد. شاهد 4 هسته Cortex-A78 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و هشت هسته Cortex-A55 با فرکانس 2 گیگاهرتز هستیم. پردازنده گرافیکی Mali-G68 MP5 نیز در تراشه Exynos 1380 وجود دارد. گوشی سامسونگ a54 در مدل های مختلف با رم و حافظه داخلی عرضه می شود اما مدل گلکسی a54 که شاید انتخاب مناسبی برای شما باشد دارای 256 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی است. البته این گوشی از کارت حافظه نیز پشتیبانی می کند و می توانید ظرفیت حافظه داخلی را افزایش دهید. برای محافظت از این دستگاه عالی و طراحی زیبای این گوشی توصیه می کنیم از قاب گوشی سامسونگ A54 استفاده کنید و از آن در برابر آسیب محافظت کنید.

دوربین گلکسی A54

سامسونگ a54 گزینه خوبی برای عکاسی است. در واقع شاهد یکی از بهترین دوربین ها در بین گوشی های میان رده در این گوشی هستیم. هنگام خرید a54 باید در نظر داشته باشید که این گوشی از یک دوربین بزرگ با سنسور 50 مگاپیکسلی استفاده می کند. دوربین دارای OIS است و از فوکوس خودکار تشخیص فاز استفاده می کند. در کنار دوربین اصلی یک دوربین فوق عریض با سنسور 12 مگاپیکسلی قرار دارد. یک دوربین ماکرو با سنسور 5 مگاپیکسلی در این گوشی وجود دارد. دوربین سلفی این گوشی هوشمند 32 مگاپیکسلی است. با دوربین اصلی این گوشی می توانید ویدیوهای 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کنید.

بلندگوهای سامسونگ A54

این گوشی از بلندگوهای استریو نیز بهره می برد. بلندگوی که صدای خوب و کیفیت خوبی تولید می کند. یکی از این بلندگوها در لبه بالایی گوشی و دیگری در لبه پایینی گوشی قرار گرفته است. البته این گوشی هوشمند از جک 3.5 میلی متری صدا استفاده نمی کند. پس به دنبال هندزفری A54 نباشید و از مدل های بلوتوث یا Type C استفاده کنید همانطور که گفتیم قیمت a54 این محصول را برای بسیاری از کاربران انتخاب خوبی کرده است. چیزی که قیمت a54 را سخت می کند، امکانات مختلف موجود در این گوشی است. این گوشی هوشمند از حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش استفاده می کند. سنسور با دقت و سرعت بالا.

باتری گوشی A54

لازم به ذکر است که a54 از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند. یک باتری از شارژ بی سیم 25 واتی پشتیبانی می کند. در مدت زمان تقریباً 30 دقیقه می توانید 56 درصد از ظرفیت باتری را شارژ کنید. برای شارژ کامل باتری باید 1 ساعت و 3 دقیقه صبر کنید. باتری طراحی شده برای این گوشی هوشمند برای 30 ساعت مکالمه و 18 ساعت گشت و گذار در اینترنت مناسب است. گوشی سامسونگ A54 مانند اکثر گوشی های میان رده ای که این شرکت به بازار عرضه می کند از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. a54 علاوه بر کیفیت و قیمت می تواند نظر بسیاری از کاربران را نیز به خود جلب کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا