معرفی گوشی گلکسی آ 34 سامسونگ | Galaxy A34 5G Samsung

اگر شما هم بدنبال مطالعه معرفی گوشی گلکسی آ 34 سامسونگ | Galaxy A34 5G Samsung هستید این مقاله از سایت بیگ نیوز را مطالعه نمایید.

معرفی Samsung Galaxy A34 Samsung Galaxy A34 5G

گوشی هوشمند A34 یکی از محبوب ترین و مقرون به صرفه ترین گوشی های هوشمند سامسونگ است. محصولی که مانند مدل قبلی نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. اولین چیزی که این محصول را بیش از سایر محصولات متمایز کرده است کیفیت ساخت و ویژگی های جذابی است که در اختیار کاربران قرار می دهد. از طرفی قیمت گوشی سامسونگ A34 باعث شده تا کاربران زیادی این گوشی هوشمند را برای خرید انتخاب کنند. خرید گوشی سامسونگ همچنان انتخاب اول در بین کاربران تلفن همراه در ایران محسوب می شود. تست بازی، بررسی دوربین و موارد دیگر را در مقاله بررسی Samsung A34 ما در وبلاگ ما بخوانید.

  • ضد آب
  • ظاهر جذاب
  • عملکرد باتری خوب
  • بلندگوهای استریو
  • عملکرد خوب نسبت به قیمت
  • دوربین با کیفیت خوب

  • هیچ شارژی در جعبه وجود ندارد

مشخصات گوشی سامسونگ A34

گوشی a34 یکی از جدیدترین گوشی هایی است که با ابعاد 161.3 x 78.1 x 8.2 میلی متر ساخته شده و 199 گرم وزن دارد. این گوشی هوشمند از صفحه نمایش 6.6 اینچی با وضوح 1080 در 2340 پیکسل و نسبت تصویر 19.5: 9 استفاده می کند. باید بگوییم که صفحه نمایش این مدل با محافظ گوریلا گلس 5 محافظت می شود خط با دوربین سلفی در داخل. از دیگر ویژگی های صفحه نمایش گوشی A34 می توان به نرخ رفرش بالا اشاره کرد. این صفحه نمایش از نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی می کند. صفحه نمایش این گوشی روشنایی خوبی تولید می کند. روشنایی این صفحه نمایش در بهترین شرایط به 476 نیت می رسد. این میزان روشنایی کار با گوشی را در زیر نور خورشید آسان می کند. سامسونگ تنظیمات صفحه نمایش این گوشی هوشمند را برای نمایش تصاویر تنظیم کرده است. تنظیمی که می تواند نحوه نمایش رنگ ها را تغییر دهد. شما می توانید شدت رنگ صفحه را با توجه به نیاز خود کاهش یا افزایش دهید. از دیگر مشخصات گوشی a34 می توان به پلاستیک و بدنه آن اشاره کرد. A34 یکی از گوشی های ضد آب سامسونگ است که از گواهی IP67 پشتیبانی می کند. این گوشی تا عمق 1 متری به مدت 30 دقیقه در برابر آب مقاوم است.

ویژگی های نرم افزار

گوشی Samsung Galaxy A34 یکی از محصولاتی است که با رابط کاربری اندروید 13 و One UI 5.1 وارد بازار شد. رابط کاربری سامسونگ نه تنها بسیار زیباست، بلکه امکانات زیادی را در اختیار کاربر قرار می دهد. این رابط کاربری دارای امنیت بالا و امکانات ویژه می باشد.

دستگاه گلکسی A34

هنگام خرید گوشی a34 باید به این نکته توجه کنید که این گوشی با تراشه 1080 یک تراشه هشت هسته ای با دو هسته Cortex-A78 با فرکانس 2.6 گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با فرکانس وارد بازار شده است. از 2 گیگاهرتز پردازنده گرافیکی Mali-G68 نیز در این گوشی نصب شده است. گوشی سامسونگ گلکسی A34 از سیم کارت پشتیبانی می کند و می توانید حافظه داخلی را با استفاده از کارت حافظه ارتقا دهید.

دوربین A34

همانطور که در تصاویر گوشی a34 مشاهده می شود، این گوشی دارای سه دوربین پشتی است. دوربین اصلی a34 از سنسور 48 مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض این گوشی از سنسور 8 مگاپیکسلی بهره می برد. این گوشی هوشمند دارای دوربین ماکرو با سنسور 5 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این گوشی نیز از سنسور 13 مگاپیکسلی بهره می برد. باید بگوییم که گوشی A34 می تواند با رزولوشن 4K و 30 فریم بر ثانیه فیلم بگیرد. با این گوشی می توانید فیلم های Full HD را با سرعت 60 فریم بر ثانیه نیز ضبط کنید. یکی از ویژگی های جذاب دیگری که برای گوشی A34 در نظر گرفته شده و با توجه به قیمت گوشی A34 سامسونگ آن را به خرید خوبی تبدیل کرده است، داشتن حسگر اثر انگشت است. سنسور با دقت و سرعت بسیار بالا. البته این گوشی از قابلیت باز کردن قفل گوشی با استفاده از تشخیص چهره نیز پشتیبانی می کند. با این حال سنسور اثرانگشت دقت بیشتری دارد و سرعت بالاتری دارد.

باتری گوشی سامسونگ A34

هنگام خرید گوشی a34 باید توجه داشته باشید که این گوشی هوشمند از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند. گلکسی A34 از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند که می تواند گوشی شما را در مدت زمان معقولی شارژ کند. در تست گوشی متوجه شدیم که این گوشی هوشمند ظرفیت باتری خوبی دارد. در واقع تراشه نصب شده در این محصول عملکرد بسیار خوبی دارد و به همین دلیل در مصرف باتری صرفه جویی می شود. شارژر 25 واتی این گوشی به شما این امکان را می دهد تا در یک ساعت و نیم تمام ظرفیت باتری را شارژ کنید. در گوشی A34 از دو بلندگو استفاده شده است. یک بلندگو در بالا و یک بلندگو در پایین گوشی وجود دارد. اسپیکرهای این گوشی شاید صدای زیادی تولید نکنند اما کیفیت خوبی دارند. بلندگوهای پایین تر کیفیت بهتری دارند و میز صدای بیشتری نسبت به بلندگوهای بالاتر تولید می کند.

قیمت سامسونگ A34

در پایان باید اشاره کنیم که می توانید قیمت گوشی a34 را هر روز در فروشگاه های معتبر اینترنتی بررسی کنید. این گوشی میان رده خوش ساخت سامسونگ امکانات بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. این گوشی هوشمند صفحه نمایش باکیفیتی دارد و از باتری بسیار خوبی استفاده می کند. داشتن آخرین نسخه سیستم عامل اندروید به شما این امکان را می دهد که از امکانات نرم افزاری مختلف بهره مند شوید. با توجه به قیمت، این گوشی از دوربین خوبی نیز بهره می برد. دوربینی که قطعا نیازهای شما را برآورده خواهد کرد. عملکرد کلی این گوشی نیز مناسب است. می توانید با سرعت خوبی با تلفن کار کنید و کارهای روزانه خود را به خوبی انجام دهید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا